Recensie Anna - Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drlove

Newbie
4
21/06/23
13
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/een-heerlijk-ontspannen-gevoel-weg-van-de-dagelijkse-stress.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee dagen geleden heb ik Anna bezocht. Ze leek nog geen topic te hebben dus bij dezen mijn recensie.

Anna ontvangt in Berchem in haar appartement. Ze geeft duidelijke instructies. De ontvangst is lief en vriendelijk, en ze doet duidelijk haar best professioneel over te komen. De kamer is netjes, er speelt "etherische" muziek en is goed warm. In haar advertentie staat dat ze niet rookt, maar volgens mij klopt dat niet (al is het niet iets dat je constant kan ruiken). Er wordt voor en na de massage gedoucht, maar enkel na de massage ging ze mee.

Anna is klein, en heeft ook kleine borsten. Ze heeft een klein beetje een buikje, maar dat stoort mij absoluut niet. Ze is een mooie verschijning, en ik keek er naar uit om te ontdekken hoe ze haar lichaam ging gebruiken tijdens de massage.

Zoals vaak, eerst de rug, dan de "voorkant". Ik had 90 minuten geboekt en ze heeft geen seconde naar de klok gekeken. Ik denk dat ik bijna 2u ben binnen geweest. Anna gebruikt goed haar hele lichaam en komt in verschillende poses over je liggen om je dan verder te masseren. Soms vond ik het wel wat repetitief, maar het deed wel erg goed.

Ze vergeet zeker de intieme zones niet, ook niet als je op je buik ligt. Eenmaal op mijn rug, mocht ik haar strelen en aanraken, hier maakt ze geen probleem van.

Naar het einde toe gaat de focus volledig naar het handmatig orgasme. Mijn god, ze is ongelooflijk goed. Dit is by far de beste handjob die ik al heb gekregen. Zo lang (ik denk dat ze me zeker 25 min heeft kunnen rekken), zo veel edgen, zo teasen, zo'n goede techniek, en als gevolg zo'n explosief orgasme!

Kortom, ik raad Anna enorm aan. Zeker als je van een lange, goede, handjob kan genieten.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langs Anna gegaan. Heerlijk uurtje mee beleefd.

Het is heerlijk om haar over mijn lijf te voelen kronkelen en glijden.

Ze heeft me een zalige lingam gegeven. Heerlijk zo lang dat ze mijn orgasme heeft kunnen uitstellen. Ik heb uitgebreid ( met respect voor haar grenzen) haar lichaam kunnen strelen en verkennen ( niet vingeren)

Ik ben alvast grote fan van haar werk. Let wel op mede wandelaars, ik kick wel op dit soort van afspraakjes. Heerlijk opbouwend naar een explosief hoogtepunt. Als je meer wil, dan zoek je dat beter ergens anders, denk ik dan.

Bon, dus voor mij een top ervaring ( alweer) met een zeer mooie, lieve dame. ( naar mijn smaak he makkers)
 
Vraag het aan de dame zelf

Maar daar ben je, net zoals het schrijven van een recensie, te lui voor.
Wat eijn we weer vriendelijk vandaag. Je hebt ook wandelaars die maar 1 of 2 keer per jaar iemand bezoeken. Het klopt volledig. Ik heb nog geen recensie geschreven op dit forum. Dat laat ik liever over aan de pro's zoals jij. Ik zal nooit meer zo'n domme vraag stellen. Mijn oprechte excuses.
 
Kan iemand een indicatie geven waar ze ongeveer ontvangt in Berchem. Ik moet rekening houden met het openbaar vervoer. Vandaar deze vraag.
Omgeving Zurenborg.

Zoals hierboven wordt aangegeven, kan je gerust met Anna telefonisch contact opnemen ze spreekt perfect Vlaams 😉. En was kort maar beleefd aan de telefoon.
 
Wat eijn we weer vriendelijk vandaag. Je hebt ook wandelaars die maar 1 of 2 keer per jaar iemand bezoeken. Het klopt volledig. Ik heb nog geen recensie geschreven op dit forum. Dat laat ik liever over aan de pro's zoals jij. Ik zal nooit meer zo'n domme vraag stellen. Mijn oprechte excuses.
Tram 4 -11
Wat eijn we weer vriendelijk vandaag. Je hebt ook wandelaars die maar 1 of 2 keer per jaar iemand bezoeken. Het klopt volledig. Ik heb nog geen recensie geschreven op dit forum. Dat laat ik liever over aan de pro's zoals jij. Ik zal nooit meer zo'n domme vraag stellen. Mijn oprechte excuses.
Tram 9 is voor zurenborg
 
Wat eijn we weer vriendelijk vandaag. Je hebt ook wandelaars die maar 1 of 2 keer per jaar iemand bezoeken. Het klopt volledig. Ik heb nog geen recensie geschreven op dit forum. Dat laat ik liever over aan de pro's zoals jij. Ik zal nooit meer zo'n domme vraag stellen. Mijn oprechte excuses.
Nu... dan kijken we binnenkort alvast met belangstelling uit naar je eerste recensie op dit forum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan