Recensie Anna, KimNL Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
18/07/23
4
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langs geweest bij KimNL voor het eerst, zin in een erotische massage met hp. Na ontvangst door de gastvrouw plaatsgenomen in een kamer om de dames te laten voorstellen. Het was best wel druk en een beetje hectisch maar daar gingen ze goed mee om.
Van de drie dames sprak Anna mij het meeste aan. Blond, lekker figuurtje en gezellig spraakzaam. De kamer met douche was er niet meer en daarom in een kamer met bad samen een uurtje lol gehad.

Ik bedacht van te voren om 200 euro uit te trekken en wat niet aan de gastvrouw betaald moest worden (135) meteen vooraf aan de dame te geven, gewoon als extratje zonder verdere tegenprestatie. Ik geloof dat het even duurde voordat ze begreep dat er niets voor terug werd verwacht haha, vast niet gebruikelijk.

Bij het uitkleden kwamen haar prachtige borsten tevoorschijn, mooi groot met een beetje hulp, en lieten we het bad vollopen met muziek die zij graag luisterde op mijn verzoek. Het liep uit op een heerlijke massage in bad, langdurig dansen en twerken met haar mooie kont tegen mijn harde leuter en ze was erg toegankelijk voor mijn handen. De massage die daarop volgde op het matras was intens, waarbij ze haar hele lijf heerlijk gebruikte. Supergeil en leidend tot een heerlijk orgasme met een spontaan extratje van Anna.

Wat een energie en een lieve meid!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan