Recensie Anna, Amstelveen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
854
02/07/21
2.379
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9273413-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weer een nieuw talent dat zich in korte tijd heeft aangemeld in Amstelveen en in mijn doelgroep valt dus gelijk maar weer uitproberen. Zelfde locatie als die andere Anna en wederom vlot afgesproken na het sturen van een selfie. Ze heeft de kamer van Eva ingenomen aangezien ik nu naar links moest.

Zelfde dame als haar foto's maar minder glamoreus; klein, slank, blond, kleine borsten, zonnebank gebruind. Moldavische woonachtig in Duitsland. Haar Engels is beperkt dus als je Duits spreekt heb je een pre. In mijn geval ging de communicatie moeizaam dus gelijk afgerekend, handjes gewassen, uitkleden en aan de slag.

Staand zoenen waarbij haar tong niet tevoorschijn kwam dus wel jammer. Daarna haar gebeft waar ze van kon genieten; kleine kreuntjes kwamen uit haar mond. Ik mocht haar trouwens niet vingeren. Vervolgens heeft ze me gehurkt gepijpt. Pijpen was prima maar het mocht van mij wel iets dieper. Ondanks een paar hints van mijn kant nam ze hem niet dieper. De traantjes sprongen al in haar ogen halverwege mijn pik. Af en toe nam ze even een time out om op adem te komen en ging daarna braaf weer verder. Na het pijpen maar op bed gaan liggen, condoom erom en in cowgirl ging ze tekeer. Ik heb haar even stevig op en neer genomen. Na een tijdje neuken het condoom eraf gehaald, haar laten pijpen en na het klaarkomseintje heeft ze alles eruit getrokken. Communicatie achteraf ging moeizaam, ze bood nog vriendelijk een massage aan wat niet mijn ding is dus ik ben gauw opgestaan en naar de badkamer gaan opfrissen. Snel aankleden en stond na 25 minuten weer buiten.

Samengevat: de date met deze Anna was voldoende maar een beetje standaard. Helaas geen geile knallende passievolle sex zoals ik woensdag heb meegemaakt met cougar Lilly.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan