Recensie Anna, Club Mabuhay, Helchteren 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
559
29/09/22
775
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een zondagavond, enkele weken geleden reed ik met Openbaar vervoer naar Helchteren en stapte af aan het Kruispunt.
Het was een sombere avond met guur weer en om de Grote Baan over te steken was het erg rustig, weinig auto's.

Dan te voet verder naar Mabuhay. En naar achteren gewandeld en aangebeld.
Het duurde even en dan ging de deur open en werd ik begeleid door een Latina naar de plaats waar de meisjes zich voorstelden.

Eerst waren er maar twee, maar dan kwamen ze er toch allemaal bij staan in Line Up. In totaal 7 meisjes.
En zo na wat nadenken gekozen voor Anna. Ze heeft een blank uiterlijk en blonde haren. Een Latina. Ze sprak genoeg Engels om een korte conversatie mee te hebben, hoewel ze ook aangaf dat haar Engels slecht was.

Het was heel rustig in het huis en ik denk dat ik met haar de enige was aangekomen boven. We gingen naar de kamer waar ik haar betaalde met 50 euro.
Ik mocht me uitkleden en zij ging de administratieve kant in orde brengen. Lees, het geld wegbrengen.

Teruggekomen gingen we samen naar de badkamer waar ze ontspannen het water liet lopen tot het aangenaam was en ontfermde me met strelingen over men jonge heer die zorgvuldig een wasbeurtje kreeg en erna met liefde werd afgedroogd. Samen terug naar de kamer waar ik van haar al op het bed mocht gaan liggen terwijl ook zij haar zelf nog even ging wassen.

Als ze terug kwam, ging ze over mij liggen op bed en ontspannen kon ik met haar kennismaken met speels tongzoenen en kon ik ook haar lichaam kussen en haar tieten voelen en kussen. Mijn jonge heer werd in het ontspannen openingsgedeelte ook niet vergeten door haar en werd lichtjes gemasseerd. Daarna ging ze over tot pijpen zonder condoom en kon ik haar lichaam verder strelen. Tegen zachtjes vingeren had ze niets tegen en ze vond het lekker. Mede dankzij mijn love dolls zijn mijn nagels ook steeds kort geknipt. Dus ja, ik mocht haar lekker vingeren.

Na een tijdje zijn we overgegaan tot neuken waarbij ik koos om haar in "normal position" te neuken. Ik had vrij goede conditie en heb haar zo een tijdje geneukt en genoten van in haar te zitten. Klaargekomen was ik nog niet, maar ik wilde vooral ontspannen genieten verder en koos voor een handmassage die ze lekker afwerkte. Nadien kreeg ik nog een echte massage van haar ook. Ze kon dit echt heel goed en nam er ruim de tijd voor en was echt heel lekker. En zo zat de tijd erop. Een volgende keer misschien is verder gaan met haar of een andere in andere neuk standjes (ze had me aangeboden om doggy te doen, dus de dame had er wel in zin), maar deze afspraak was geslaagd voor mij, het was ook een tijdje geleden dat ik nog eens in Mabuhay was geweest.
 
Ik ben ook al een paar keer in mabuhay geweest.
Over het algemeen zijn de dames er niet zo knap en eerder aan de struise kant.
Hoe was het dit keer qua line-up en was die Anne de mooiste wsl.
 
Ik ben ook al een paar keer in mabuhay geweest.
Over het algemeen zijn de dames er niet zo knap en eerder aan de struise kant.
Hoe was het dit keer qua line-up en was die Anne de mooiste wsl.

Hoe gaat het als je er aankomt, hoe meer dames er zijn hoe moeilijker het is om te kiezen. Toen die avond waren er 7 dames. Was zij de knapste? Ik denk dat als je moet kiezen, je gewoon op het moment zelf een keuze maakt door je instinct. 1 dame was ik al bij geweest en wilde ik niet die avond, dus bleven er nog 6 dames over. Zoals ik zeg, je kiest dan door je instinct op het moment dat je daar staat. Je kan ook niet te lang nadenken. Doe je happy hour dan kan je natuurlijk 2 dames kiezen. Nu ging ik voor 1 beurt van 50 euro en had men keuze gemaakt. Elke dame op zich heeft iets bijzonders. Wat je vooral wilt als je een dame kiest, of toch ik wil dat, is een dame die haar geeft, die wat GFE in haar heeft en niet te zakelijk is maar eerder liefdevol is en haar geeft zoals een vriendin dat met jou doet, gewoon spontaan met je omgaan en vrijen zonder remmingen, behalve neuken met condoom. Wat dat betreft had ik geluk met Anna.
 
Terug
Bovenaan Onderaan