Recensie Yessica, Club Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
559
29/09/22
775
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op zaterdagavond opnieuw naar Mabuhay en de deur werd open gedaan door Yessica. Een meisje 35-40 jaar uit Brazilië.
In de Line-up waren er buiten Yessica nog 2 andere dames, waaronder Suzy ook.

Toch gekozen voor Yessica. Ze sprak goed Engels en zag er op z'n Braziliaans uit. Mooie bruin gebrande huid maar niet donker zoals een Afrikaanse dame. Lange bruin/zwarte haren had ze. In de Line-up droeg ze kleding die goed liet zien wat ze in huis heeft. Ze heeft lekkere tieten.

Dan naar boven met Yessica, desondanks er maar drie meiden in de Line-up waren leek het alsof er geen andere klanten waren. Alle deuren van de kamers waren open. Van Yessica had ik wel vernomen dat de meiden niet slapen in het huis. Met een taxi worden ze op het einde van de dag naar huis gebracht. Vroeger, dan spreek ik over voor de corana-crisis was het wel de gewoonte dat de meiden daar sliepen in het huis. Zij zegde nu heel duidelijk van niet. Dat het niet mag, ze moeten na het werk naar huis.

Uitgekleed dan samen naar de douche voor de gebruikelijke wasbeurt en met keukenrol-vellen werd alles droog gemaakt.

Eens terug op het bed ging zij haar wassen en ze kwam naakt terug de kamer binnen. Op het bed gaf ze aan liever NIET te tongzoenen. Een oppervlakkige kus kon er wel van af en dat herhaalde ze enkele keren maar het was niet GFE. Haar borsten die er in de Line-up zo lekker uit zagen waren heel gevoelig bij haar. Haar tieten kussen had ze liever van niet. Ze wilden dan ook graag over gaan tot pijpen. Pijpen deed ze afwisselend met soms wat dieper pijpen maar ook de jonge heer liefkozen als een ijsje waarbij de eikel veelvuldig gestreeld werd door haar tong wat best lekker was. Ook ging ze meer naar beneden met haar tong en werd de onderkant en begin balzak ook lekker gelikt door haar. Om dan weer naar boven te gaan en alles in haar mond te nemen. Ik denk als je echt van pijpen houdt ze het niet zo slecht deed. Tijdens het pijpen mocht je wel bijna nergens aankomen. Beffen mocht absoluut niet, vingeren was ook uit den boze en haar tieten waren gevoelig. Op dat vlak dus enkel pijpen was ok. Dan maar neuken en het condoom er rond gedaan. Er zijn toch dames die dit veel beter kunnen dan dat zij dit deed. Op een soms beetje wat pijnlijke manier kreeg ze het ding eromheen, weliswaar om een harde jonge heer die klaar was om te neuken, dus ze had goed gepijpt. Ze stelde zelf voor om doggy te doen en zo is het dan ook gegaan. Hier was ze zeer actief en beweegde veel mee met haar kont. Ik heb haar stevig doorgeneukt en ze kreunde mee. Daarna wilden we wisselen van standje maar ik kwam met een beetje speeksel van mezelf aan men jonge heer om die nog iets harder te maken maar voor haar was dat het sein om te stoppen. Mocht absoluut niet. Ik vraag me dan af was zij deed. Zij kwam met haar speeksel tijdens het pijpen voortdurend om men jonge heer. Maar haar vagina mocht alleen glijmiddel in. Het liefst had ze als het condoom erom heen was er niet meer aan te komen. Ik stelde dan maar voor om een massage te geven, ik mocht op men buik gaan liggen en ze heeft een goede massage gegeven. Daarna zegde ze, als je goesting hebt om me nog eens te neuken wil ik een nieuwe condoom gebruiken. En zo gebeurde het dan ook. Ze pijpte alles opnieuw hard en deed het condoom erover heen, deze keer ging het haar wel een stuk vlotter dan de 1e keer. Ze gebruikte glijmiddel, ik bleef overal af, en ze duwde men jonge heer lekker in haar vagina binnen. En in normal position begon ik eerst wat in traag tempo haar te neuken met heel lekker gevoel van haar vagina, alles werd lekker hard en ik voerde het tempo op en ze deed alles om geloofwaardig over te komen dat ze mee genoot van de actie. Helemaal op toeren versnelde ik het tempo en neukte haar door tot het einde en kon lekker in haar klaarkomen en werd het condoom volgespoten.

Het condoom werd zorgvuldig door haar verwijderd en terug naar de badkamer voor de wasbeurt. Eens terug op de kamer met haar nog wat gepraat, ze kon dus meer dan genoeg Engels om een communicatie mee te hebben.

De dame keek niet op de klok, nam haar tijd om met je bezig te zijn maar tongzoenen doet ze niet, haar tieten zijn gevoelig en zeker haar tepels, en beffen en vingeren wilde ze echt niet hebben. Geen GFE maar wel een dame die haar goed liet neuken (actief meedeed) en voor het pijpen kreeg ze ook een dikke voldoende. Als eindbeoordeling geef ik haar 3 sterren omdat er in Mabuhay echt wel betere dames zijn die meer die GFE in hun date brengen. Deze Yessica was meer gericht op zakelijk pijpen en neuken en al de rest had ze liever niet behalve een oppervlakkige en plagende zakelijke kus. Haar lichaamsmassage die ze deed was wel goed en zacht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan