Recensie Ilja, Goldenhandsmassage, Bornem 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
1
01/09/23
1
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.goldenhandsmassage.be/masseuses
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op zaterdag 26 augustus om 13u had ik een massage-afspraak bij Ilja en ik kan alleen maar zeggen dat ik een zeer tevreden klant ben.

Het was een heel relaxte sfeer, niets was geforceerd en alle instructies waren héél duidelijk. In elk detail werd aandacht en tijd gestoken, bv. de achtergrondmuziek die de flow van de massage volgde, de kaders die aan de muur hangen, de kamertemperatuur, de futon etc.

Ilja kon goed inschatten wat ik leuk vond, ze kon als het ware mijn lichaamstaal goed lezen.
Dit was voor mij de eerste keer om dit te ondergaan en kan alleen maar zeggen dat ik een grote fan ben geworden en dit mijn verwachtingen heeft overtroffen.

De massage was voor mij een prikkel voor lichaam én geest. Ook na de massage was er eventjes tijd voor een klein gesprek, wat ik heel fijn vond.
Uitmuntende massage, service en communicatie.

Mensen die opzoek zijn naar een échte massage, warmte en tederheid zitten hier op het juiste adres. Ilja heeft duidelijk scholing hierin gevolgd en weet waar ze mee bezig is.

Mij zien ze zeker terug komen.
 
Dank voor de info Ilja! en veel succes verder!
Hi, Vanessa hier. Deze recensie is geplaatst door een bezoeker op vraag van ons. Ija is nieuw in het vak sinds 1 augustus na een opleiding bij ons.

In geen geval zijn we genoodzaakt fake recensies te plaatsen, want dit is niet hoe wij te werk gaan. Het klopt dat Ija haar eerste maand een korting gaf van 20euro op alle massages vanaf 60min om haar klantenbestand te beginnen opbouwen. Om dit verder aan te sterken hebben we inderdaad enkele bezoekers gevraagd om een recensie te plaatsen.

We vinden het dan ook jammer om te lezen dat dit wordt gezien als fake news. Ik hoop bij deze dat dit is rechtgezet.

Groetjes Vanessa
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
www.goldenhandsmassage.be
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag voor de 3° keer bij Ija geweest, zoals de vorige keren weer zeer warm onthaald gevolgd door een douche en dan een massage van een uur om helemaal van de planeet te zijn echt niets op aan te merken. Ze weet waar ze mee bezig is en je geniet van de eerste tot de laatste minuut en nog een paar dagen langer. Zelf heb ik nog een kinky-kantje dat ik haar eens ga vertellen als ik de moed ervoor heb en naar mijn gevoel gaat ze er wel op ingaan maarja dan moet ik het natuurlijk eerst aan haar vertellen en daar heb ik het nogal moeilijk mee. Ik zal haar zeker nog vaker bezoeken want het is telkens een genot om bij haar te zijn eerst wordt mijn achterkant goed aangepakt dan de voorkant en ondertussen mag je haar ook strelen ( wel met respect natuurlijk) na een uurtje terug de douche in en zalig en ontspannen naar huis rijden. Volgende keer ga ik zelfs voor de 90minuten denk want je wil zo graag bij haar blijven en wie weet hoe deep de massage dan gaat zitten. Echt een aanrader.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij deze dame langs geweest.
Van de erotische massages die ik al heb mogen beleven was deze echt heel goed.
Vriendelijke ontvangst, duidelijke instructies, propere locatie.
Zéér intieme body2body massage, afgewerkt met een manueel hoogtepunt.
Ik heb niet naar meer gevraagd, al was de verleiding zeer groot!
Ik heb er echt van genoten, Alert! herhalingsgevaar! ;-)
Volgende keer probeer ik ook eens bij één van de collega's een afspraakje te maken.
 
Op de site staat dat Ilja alleen naakt masseert en dat de rest dit topless doet. Is dit effectief zo, want in het verleden deed Vanessa dit ook naakt?
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerste keer dat ik hier iets zet. Ik ben bij Ija geweest toen ze net gestart was. Vanessa was toen net ziek, en Ija was vrij en werd als alternatief voorgesteld. Er werd mij destijds gevraagd om een review te plaatsen. Dat vond ik wel spannend. Nu enkele weken later, zeker met wat ik hier heb gelezen, vond ik het tijd om het toch maar te doen.

Ija was nog maar net begonnen, dus ik zag dat zij het best spannend vond, nog wat moest zoeken naar de flow en het ritme. Techniekgewijs zag ik dat ze veel van Vanessa heeft opgestoken, dus dat zat allemaal wel goed. Het flowende van de massage was nog wat zoeken (vandaar de 3 sterren). Op het einde van de sessie vroeg ze me ook om feedback, dus heb ik die haar gegeven.

De afwerking daarentegen was heel aangenaam, zeker omdat ze achteraf nog wat tegen me kwam liggen en we dus dat gesprek nog gehad hebben.

Ik zou zeggen, geef ze een kans, en laat ze wat bijleren uit ervaringen :)
 
Ga er een dezer eens langs gaan. dat ze vragen om een recensie te schrijven kan ik wel mee leven eigenlijk. Ze is nieuw, onder de vleugels van Vanessa, ben ik zeker dat het goed komt. hoop wel dat ze nog even haar korting handhaaft, want prijs is wat me nog even had tegengehouden... voor een heel goede sensuele massage betaal ik meestal rond 100 à 130. en dikwijls zijn er dan ook nog meerdere handelingen/extra's bij inbegrepen. Vermits ik heeeeel regelmatig op stap ga ...
 
verbaast me wel een beetje, van tantra massage zonder extra's een switch naar gangbangs ... Of is het Grand Bazaar ...;)
Het klopt dat Ija niet meer werkzaam is bij Golden Hands. We bieden een concept aan waarbij een bepaalde standaard vereist is en waarbij respect op de eerste plaats staat. Indien er wordt afgeweken van ons concept stopt de samenwerking onmiddellijk. We wensen haar uiteraard verder veel succes.
 
Ilja deed vorige maand mee aan de Silky Sunday party in club Buddha. Een gangbang dus. Er is vandaag (12 november 23) weer zo een editie, maar het is niet duidelijk of ze er bij is deze keer. De organisatie wil het een beetje geheimzinnig houden en kondigt de meiden niet op voorhand aan. Wellicht is haar ontslag in Bornem een rechtstreeks gevolg van haar deelname aan de gangbang in Buddha. Dat kan ik althans tussen de regels lezen in een van de bovenstaande reacties.
 
Persoonlijk vind ik het geen groot verlies dat Ija er niet meer werkt. Kan zijn dat ze bij mij een mindere dag had maar had er meer van verwacht. Vanessa zelf is zeker voor herhaling vatbaar, deugddoende massage en een zalig manueel einde waarna ze nog even in je armen blijft liggen.
Joyce stond nu op mijn verlanglijstje maar ik ben blijkbaar te laat. Spijtig want hier keek ik echt naar uit. Weet er iemand waar ze naartoe is of is ze alleen begonnen of volledig gestopt?
 
Goed dat Vanessa consequent blijft… kan jullie enkel aanraden eens van haar top b to b te proeven. Top service van een heel mooie,.lieve en sexy dame !
 
Laatst bewerkt:
Ija deed in april of mei of zo ook al bij een gangbang mee, en dat wisten ze bij deze massagesalon (misschien pas achteraf, dat weet ik niet ;))

Ik ben echt een viswijf, dit soort drama en geroddeld vind ik nou fantastisch :ROFLMAO:
Dat wisten we inderdaad pas achteraf. We hadden dan duidelijk afgesproken dat dit strikt gescheiden moest blijven maar dat bleek niet haalbaar en wij willen niet geassocieerd worden met dergelijke zaken, met alle respect natuurlijk voor de liefhebbers.
 
Ik had een klik met Ilja, heel respectvol. Spijtig dat ze er niet meer is. Als ze meeleest mag ze altijd een pb sturen :D
 
Ik hoop dat ze gauw voor zichzelf begint. Hele fijne massages gehad met heel veel gevoel gegeven. Zeer serieuze dame was dat maar was de enigste die nog zonder slip masseerde. Andere 2 (Vanessa en Joyce) adverteert uitdrukkelijk massage met slip aan en dan komt er wrijving en afgunst zeker als blijkt dat Ilja bijna heel de week (of meer) vol werd geboekt en de dames niet. Nu zal dat beter gaan want is de madam met de broek/slip aan in haar eentje. Mij zien ze daar niet meer. In het begin masseerde Vanessa wel degelijk zonder slip dus mijden die hap zeker voor die prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan