Recensie Namo, Bansuksom, Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

niceboy00

Wandelaar
74
27/09/21
147
14
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.bansuksom.be/team.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Telkens als ik zonder afspraak naar Bansuksom ging, deed Mali de deur open en was er geen andere dame beschikbaar. Ik wilde wel een keer een andere dame en daarom heb ik dit keer een afspraak gemaakt en Namo was beschikbaar. Namo is een klein, slank vrouwtje en ziet er goed uit. Na de douche begon de massage terwijl ik op mijn buik lag. Geen harde massage, meer wrijven met veel olie, maar het voelde lekker. Na een kwartiertje begon ze te teasen, waarbij ze telkens achterlangs mijn lul vastpakte. Na korte tijd mocht ik omdraaien en door het teasen al flink opgewonden. Ze vroeg direct of ik meer wilde. Ik had wel zin in sex, maar pijpen was 50 euro extra en voor neuken kwam er nog eens 50 euro bovenop. Dat vond ik wel wat te veel. Ik had echter ook geen 100 euro extra bij, maar ze opperde dat ik dan wel even langs een pinautomaat kon gaan. Dat heb ik niet gedaan, maar wel 50 euro bijbetaald voor standje 69.
Ze kwam bovenop me liggen waardoor ik haar kon beffen terwijl ik mijn handen op haar lekkere kontje kon houden. Ze leek er van te genieten. Daarna heeft ze me met condoom klaar gepijpt. Het uur heeft ze ruim vol gemaakt met massage.
Ik vind Namo een lekkere meid en ik heb een prima uurtje gehad. Maar door het aandringen op meer en de hoge prijs voor mij geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan