Recensie Vlaamse Stefanie, Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mathias

Newbie
16
19/12/22
6
4
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/vlaamse-stefanie-erotische-massage-dinner-date.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk afspraakje gemaakt met Stefanie. Afspreken verloopt uitsluitend via email, maar wel vlot. Haar beschikbaarheid is beperkt, maar eens een dag/moment gevonden die voor beiden paste, ging de communicatie makkelijk.
Stefanie ontvangt momenteel in Lier in een rendez-vous hotelletje. Daar aangekomen bleek ze mijn kleding-wensen zeer ter harte genomen te hebben: ze deed open in een super mooi en sexy lingeriesetje (agent provocateur voor de kenners), met doorschijnende mini-string, jaretelles, nylons en naaldhakjes. Precies zoals ik het graag heb. Stefanie is een supermooie dame met een killer body; alles naturel en 100% zoals op de foto's (WYSIWYG).
Na een opfrisdouche plaatsgenomen op het bed voor de massage. Ze hield hierbij de sexy stockings aan, maar jammer genoeg ook de string. De massage op de buik was vrij standaard en er kwam nog weinig teasen aan te pas. Gelukkig had ik voldoende zicht op haar heerlijke benen, billen en lijf. Na het omdraaien was dat zicht uiteraard nog een pak beter en hoopte ik haar lekker body ook wat meer te kunnen aanraken. Hier is ze wel duidelijk in: alles aanraken mag, behalve in de slip en ook haar borsten leken overgevoelig.... Tijdens de hele massage maakte ze overigens fake kreungeluidjes, afgewisseld met gegiechel, wat op de duur een beetje stoorde.
Stilaan ging haar focus meer naar mijn ferme erectie en wisselde ze aftrekken af met een lekkere pijpbeurt (met cd). Finishen deed ze met de hand waarbij ik heerlijk klaarkwam over haar mooie tietjes. Mijn lading wreef ze nog geil uit over haar borsten. Hierna samen in de douche en we hadden weer energie!
Stefanie is echt een zeer mooie meid, heel lief ook, die het je zeker naar de zin probeert te geven. Zowel de massage als de hj+bj zouden gevarieerder mogen zijn, maar ze neemt zeker de tijd (ben ruim 20min langer binnengeweest alles samen). Herhalingsgevaar: voor haar body in die mooie lingerie 100%, voor de massage heb ik nog mijn twijfels....
 
https://www.redlights.be/massage/vlaamse-stefanie-erotische-massage-dinner-date.html

Ik wou in het verleden een afspraak maken met Vlaamse Stefanie toen ze nog in Villa 26 werkte na een geweldig goede review over haar diensten en prachtige naturel lichaam.
Ze heeft blijkbaar een tijdje in Brasschaat gewerkt maar weet niet in welk massagesalon.
Nu ik wederom een positieve review lees over haar ga ik zeker ook een afspraak maken met Vlaamse Stefanie.
 
https://www.redlights.be/massage/vlaamse-stefanie-erotische-massage-dinner-date.html

Ik wou in het verleden een afspraak maken met Vlaamse Stefanie toen ze nog in Villa 26 werkte na een geweldig goede review over haar diensten en prachtige naturel lichaam.
Ze heeft blijkbaar een tijdje in Brasschaat gewerkt maar weet niet in welk massagesalon.
Nu ik wederom een positieve review lees over haar ga ik zeker ook een afspraak maken met Vlaamse Stefanie.
Benieuwd naar jouw recensie ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan