Recensie Ella, Geel 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de herfst van vorig jaar eens een bezoekje gebracht. Had eens zin in een goeie massage en was overtuigd door de recensies op dit forum.
Absoluut geen spijt van! Ik ga zeker nog eens terug. Ik had de "oui mais non" massage gekozen, volgende keer denk ik te gaan voor de koningsmassage, moet nog al wat zijn :)
Zeer mooie dame, prachtige rondingen en zeer zachte en sensuele handen om je tot een fantastisch hoogtepunt te leiden.
Alleen is ze moeilijk te bereiken, ik veronderstel (zoals ze zelf aangeeft op dit forum) dat ze eigenlijk al volgeboekt is op voorhand dus last minute verzoekjes zijn moeilijk.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van bij Ella, al het goede kan bevestigd worden.
Parkeren kan je in de buurt op een grote parking, in de straat zelf is mss wat moeilijker.
Mooi appartement met ingang langs de zijkant, dus redelijk discreet.
Aagekomen staat ze klaar in mooie lingerie, vraagt of je wil drinken en bespreekt dan alle mogelijkheden. Ben voor de magical mix gegaan en niet beklaagd.
Eerst samen leuk onder de douche waar ik al 1 keer ben klaar gekomen. Daarna op de massagetafel en die techniek beheert ze toch zeer goed. Echt genoten van de massage. Dan op het laatste draait ze zich om en heb je zicht op haar mooi poesje en maakt ze je zo klaar. Braaf als ik ben ben ik er kunnen afblijven maar vraagt toch veel moeite 😄 ze kan teasen als een ander en soms denk je dat ze meer wilt, maar zal wel bij het spel horen wsl, who knows.. In de toekomst eens ontdekken want die geile blik van haar blijft toch bij.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden weer bij Ella langsgegaan voor de koningsmassage, een uur lang enkel massage van de penis en ballen. Fantastisch!
Sowieso al een heel fijne dame, daarnaast nog goddelijke handen.
Enige reden waarom ik 4 sterren i.p.v. 5 sterren geef is omdat ik voor een uur massage betaald heb, ik ben dan wel een uur binnen geweest maar met babbeltje en douchen voor en na blijft er maar zo'n 40min over voor echt massage. Of ervaren jullie dat als correct?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Cupmaat
E+ (fake)
Ik vond de massage wel top, (de magical mix)

Zeker op het einde als dat kutje op 1cm van je gezicht is.. .moeilijk om er van te blijven :)

ze is inderdaad een beetje zwaarder, dat voel je wel als ze op je ligt
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondertussen 2 keer bij Ella geweest. Ze is een heel vriendelijke correcte dame. Ze stelt je echt op je gemak. Na een aangename babbel met drankje, douche en massage. Gekozen voor de tantra versie. Ella masseert zacht, ziet er top uit. Heeft zeer uitdagende blik en gebruikt die ook. Lijkt of ze zelf ook echt geniet van wat ze doet. Aanrakingen overal toegesraan, niet op intieme delen.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Ik afgelopen jaar veel keren opbezoek geweest bij Ella. Ik moet gewoon zeggen dat ze een topdame is. Ze is een knappe grote blonde dame met blauwe kijkers die zo geil kijken dat je al begint te fantaseren dat ze je gaat pijpen "Wat ze helaas niet doet ze" is supervriendelijk en doet altijd super geile lingerie aan. Meestal begint een bezoekje bij haar op een appartment in Geel. Dan doet open in een geile lingerie en dan mag je haar kontje in een string volgen tot de massagekamer. Hier praat ze meestal een dikke 5 tal minutje over het leven etc. Voor ze vraagt welke massage je wilt. Ik heb alle massage al gedaan bij daar die ze kan aanbieden behalve het badarragement. Misschien volgende keer ;) Maar ik vind het de magical mix of de qui mais no massage de twee beste. Wanneer ze met paar poesje 2 cm van je gezicht komt zitten. Helaas dat je niets mag doen. Masseren doet ze als de beste en zij is een dame die het precies gewoon heel graag doet ze heeft hier echt een passie voor. Alsof ze haar droomjob aan het doen is. Nadat je uw keuze hebt gemaakt mag je haar volgen naar de douche. Waar de fun begint, ze je begint te wassen en je mag haar volledig aanraken behalve haar poesje dat mag helaas niet.

Wat ella echt doet uitblinken tegenover anderen dames is hoe goed ze kan tease. In de douche ze zeept je penis in met haar kont en ze gaat helemaal op en neer zonder het onvelig te maken hiernaar draait ze haarzelf om en wast ze je penis met haar borsten als ze zo sensueel naar beneden gaat lijkt het precies dat ze je gaat pijpen. Nogmaals een meesteres van het tease dit wordt nooit oud. Nadat je gedoucht bent mag je ze volgen naar de massage kamer. Hier masseert ze meestal een klein uurtje waar je je op het einde mag omdraaien. Dan komt ze op je zitte en tease je je helemaal zot. Ze houd je penis soms zo dicht bij haar gezicht waarbij ze alleen een beetje lucht op je eikel blaast en dan je diep in de ogen kijkt. Ze heeft echt van die zaadvragende ogen. Maar het is altijd heel duidelijk geweest dat ze alleen maar masseert en nooit verder zou gaan. Wat ik alleen maar postief kan vinden te minsten een dame met de looks en brains.

Nu een paar min puntjes
Ze is duur 190 euro voor een magical mix massage is veel geld voor gewoon een massage ook al duurt dit 75 min.
Ik ben zelf geen roker maar soms riek je dat ze rookt. Meestal gemeng met een sterke munt geur die ze waarschijnlijk gebruikt om dit te maskeren.
Ook dat je niet aan haar poesje mag zitten vind ik spijtig zeker het geld wat we geven.

Al bij al is dit een top dame ik ben nog nooit met een slecht gevoel buiten gegaan het precies een oude FWB waar ik soms mee afspreek. Nu het is mij ook duidelijk geworden dat ze nooit iets meer zou doen als een massage geven. Dus seks en een blowjob zit er hier niet in dus als je dit zoekt zou ik naar andere dames gaan. Ik heb dit zelf nooit aan haar gevraagd omdat ik dit een beetje onrespectvol vindt naar de dame toe. Moest zij ooit een de toekomst die optie op tafel leggen zal het zeer moeilijk zijn om nee te zeggen. :cool:
 
Ik afgelopen jaar veel keren opbezoek geweest bij Ella. Ik moet gewoon zeggen dat ze een topdame is. Ze is een knappe grote blonde dame met blauwe kijkers die zo geil kijken dat je al begint te fantaseren dat ze je gaat pijpen "Wat ze helaas niet doet ze" is supervriendelijk en doet altijd super geile lingerie aan. Meestal begint een bezoekje bij haar op een appartment in Geel. Dan doet open in een geile lingerie en dan mag je haar kontje in een string volgen tot de massagekamer. Hier praat ze meestal een dikke 5 tal minutje over het leven etc. Voor ze vraagt welke massage je wilt. Ik heb alle massage al gedaan bij daar die ze kan aanbieden behalve het badarragement. Misschien volgende keer ;) Maar ik vind het de magical mix of de qui mais no massage de twee beste. Wanneer ze met paar poesje 2 cm van je gezicht komt zitten. Helaas dat je niets mag doen. Masseren doet ze als de beste en zij is een dame die het precies gewoon heel graag doet ze heeft hier echt een passie voor. Alsof ze haar droomjob aan het doen is. Nadat je uw keuze hebt gemaakt mag je haar volgen naar de douche. Waar de fun begint, ze je begint te wassen en je mag haar volledig aanraken behalve haar poesje dat mag helaas niet.

Wat ella echt doet uitblinken tegenover anderen dames is hoe goed ze kan tease. In de douche ze zeept je penis in met haar kont en ze gaat helemaal op en neer zonder het onvelig te maken hiernaar draait ze haarzelf om en wast ze je penis met haar borsten als ze zo sensueel naar beneden gaat lijkt het precies dat ze je gaat pijpen. Nogmaals een meesteres van het tease dit wordt nooit oud. Nadat je gedoucht bent mag je ze volgen naar de massage kamer. Hier masseert ze meestal een klein uurtje waar je je op het einde mag omdraaien. Dan komt ze op je zitte en tease je je helemaal zot. Ze houd je penis soms zo dicht bij haar gezicht waarbij ze alleen een beetje lucht op je eikel blaast en dan je diep in de ogen kijkt. Ze heeft echt van die zaadvragende ogen. Maar het is altijd heel duidelijk geweest dat ze alleen maar masseert en nooit verder zou gaan. Wat ik alleen maar postief kan vinden te minsten een dame met de looks en brains.

Nu een paar min puntjes
Ze is duur 190 euro voor een magical mix massage is veel geld voor gewoon een massage ook al duurt dit 75 min.
Ik ben zelf geen roker maar soms riek je dat ze rookt. Meestal gemeng met een sterke munt geur die ze waarschijnlijk gebruikt om dit te maskeren.
Ook dat je niet aan haar poesje mag zitten vind ik spijtig zeker het geld wat we geven.

Al bij al is dit een top dame ik ben nog nooit met een slecht gevoel buiten gegaan het precies een oude FWB waar ik soms mee afspreek. Nu het is mij ook duidelijk geworden dat ze nooit iets meer zou doen als een massage geven. Dus seks en een blowjob zit er hier niet in dus als je dit zoekt zou ik naar andere dames gaan. Ik heb dit zelf nooit aan haar gevraagd omdat ik dit een beetje onrespectvol vindt naar de dame toe. Moest zij ooit een de toekomst die optie op tafel leggen zal het zeer moeilijk zijn om nee te zeggen. :cool:
Kan je misschien link naar haar advertentie delen?
 
Werkt zina daar ook ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan