Recensie Ella, Geel 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rocketman

Vaste klant
139
01/02/22
43
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ella is een mooie grote (ik denk toch wel 1m80-1m82) blonde Vlaamse vrouw, niet slank (breed rond de heupen, maar zeker niet dik/mollig).

Bij mijn bezoeken telkens voor de magical mix massage (190e voor plusminus 75min) gekozen.
Je komt binnen en ze leidt je naar de massageruimte in haar moderne appartement.
Ze gaat bij de magical mix samen met jou douchen. Je mag haar ook gewoon aanraken en knuffelen op dat moment.
Bij een van de bezoeken, had ze me in de douche eens lekker klaargerukt tussen die grote borsten van haar.

Op de massagetafel volgt dan een combinatie van body to body, penismassage, tantra met warme olie.
Ze is zeer sensueel en ze kijkt je diep aan met die mooie ogen van haar.

Telkens een leuke ervaring. Alleen jammer dat er geen extra's mogelijk zijn.
Enkel rukken en geen intiem, geen kussen en geen oraal.
Het is bij haar niet echt een gemis door haar andere kwaliteiten, maar ik zou het niet erg vinden moesten die dingen op het menu staan ;)

Website: ze adverteert enkel op weekdagen voor en rond de middag op Redlights.
 
Onlangs haar bezocht en wat een topervaring. Gekozen voor de formule met samen douche en de massage waarbij ze zich op't einde omdraait en in soixante-neuf boven op je gaat zitten zodat je zicht hebt op haar fantastische poesje. Op dat moment moet je wel ff stalen zenuwen en karakter om overal af te blijven. En wat zou ik er erg veel geld voor over hebben om met haar eens "all the way" te gaan. Misschien raap ik ooit nog eens alle moed bij elkaar en vraag ik het haar gewoon.
 
Onlangs haar bezocht en wat een topervaring. Gekozen voor de formule met samen douche en de massage waarbij ze zich op't einde omdraait en in soixante-neuf boven op je gaat zitten zodat je zicht hebt op haar fantastische poesje. Op dat moment moet je wel ff stalen zenuwen en karakter om overal af te blijven. En wat zou ik er erg veel geld voor over hebben om met haar eens "all the way" te gaan. Misschien raap ik ooit nog eens alle moed bij elkaar en vraag ik het haar gewoon.
Die vrouw maakt me ook helemaal gek.
Van de douche tot aan dat bekende zinnetje: "ik ga me nu omdraaien"...
Ze doet nu ook 4-handenmassage met haar nieuwe collega.
Wmb heb ik daar geen behoefte aan, want Ella alleen is meer dan voldoende.
Ik zou het niet erg vinden om daar ook recensies over te horen ;)
 
Inderdaad Lilly blijkt de collega te zijn.

Ik hoop dat dit geen voorbode is van een volledige stop van Ella. Ze is privé met een aantal andere zaken bezig die ook veel van haar aandacht vragen en dus vrees ik er een beetje voor.
 
Ik ben vorige week ook bij Ella geweest.
Nergens heb ik zo'n ervaring mogen genieten als bij haar. Haar zaak is in een nieuw gelijkvloers appartement. Zeer netjes. Ze heeft onlangs een nieuw professionele verwarmde massagetafel aangekocht. Ze opent de deur in zeer stijlvolle kledij en kijkt u recht in de ogen...smelten. Ze is groot, ik gok ongeveer 180 cm en dan nog lekkere high heels aan. Je kan kiezen uit verschillende massages. Ik heb gekozen voor de Magical Mix. Eerst zalig samen douchen. Ze zeept u volledig in en maakt je hoofdje al goed gek. OP de massagetafel is ze de meeste. Met veel passie en zwoele ogen doet ze haar werk. Ella heeft een prachtig lichaam. Mooie rondingen waar ze moeten zijn. Het toppunt is het moment dat ze zich omdraait en in 69 - positie haar passage verder zet. Je hebt dan een mooi zicht op haar bloot poesje. Kijken mag, aankomen niet. Met enorme zin doet ze haar werk uitstekend en ze heeft me ook nog een heerlijke klaarkom moment bezorgd.
Momenteel werkt ze op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Omdat ze ook andere professionele plannen heeft zal het binnenkort enkel op maandag en dinsdag zijn heb ik vernomen. Wees snel, want haar agenda zal die beide dagen steeds snel gevuld zijn denk ik.

Ella, je bent een topper
 
Net registratie en lovend verslag...

Dat er nog steeds dames/huizen zijn die niet beseffen dat zulke georchestreerde reclame zo doorzichtig is... :rolleyes:
Ik had via deze site, en inderdaad zonder geregistreerd te zijn, de lovende commentaren over Ella gelezen. Daarom een afspraak gemaakt. Ik wou dan toch ook even iets kwijt over haar. Ook als nieuweling mag je toch je mening schrijven???
 
Ik kan enkel beamen dat van de lovende commentaar van Massagelover1 geen enkel woord gelogen is ... heb hier nog maar zelden gereageerd maar de commentaar van Boobslover vond ik te ongepast.

Zelf heb ik al enkele mooie momenten mogen beleven met Ella .. ze is top !!
De "oui mais non" massage is ook mijn favoriet.
Als je haar met het respect, wat ze heel zeker verdient, behandelt zal je genieten van elke aanraking van haar magische handen en lichaam !!
 
Ik kan enkel beamen dat van de lovende commentaar van Massagelover1 geen enkel woord gelogen is ... heb hier nog maar zelden gereageerd maar de commentaar van Boobslover vond ik te ongepast.

Zelf heb ik al enkele mooie momenten mogen beleven met Ella .. ze is top !!
De "oui mais non" massage is ook mijn favoriet.
Als je haar met het respect, wat ze heel zeker verdient, behandelt zal je genieten van elke aanraking van haar magische handen en lichaam !!
99.9% van de "net geregistreerd en direct lovende recensie" accounts zijn fake of minstens dubieus. Vooral als er dan nog de klassieke overdreven beschrijvingen in voorkomen... Magische handjes, goddelijk lichaam, enz.. "Ik ben er al vaak geweest en elke keer wordt het beter" is nog zoiets..

En authentieke recensie herken je aan de details die de schrijver onbewust erbij zet omdat hij in gedachten het bezoek opnieuw beleeft terwijl hij het neerschrijft. En die details zijn vaak heel nuttig en herkenbaar voor andere bezoekers.

Bijvoorbeeld :

- de steile trap naar het 2de..
- het soort verlichting in de kamer..
- het was er rommelig/zeer netjes
- gebruik vochtige doekjes
- handdoek was geen proper exemplaar..
- het piepende bed..

enz...

Dit soort dingen zal je NOOIT in een lyrische, fake recensie aantreffen, simpelweg omdat het verhaal verzonnen is en de schrijven dus ook geen details kent.

Dat u het dus "ongepast" vindt kan me dus echt niets schelen. Ik zeg en denk wat heel veel andere wandelaars hier ook denken.
 
99.9% van de "net geregistreerd en direct lovende recensie" accounts zijn fake of minstens dubieus. Vooral als er dan nog de klassieke overdreven beschrijvingen in voorkomen... Magische handjes, goddelijk lichaam, enz.. "Ik ben er al vaak geweest en elke keer wordt het beter" is nog zoiets..

En authentieke recensie herken je aan de details die de schrijver onbewust erbij zet omdat hij in gedachten het bezoek opnieuw beleeft terwijl hij het neerschrijft. En die details zijn vaak heel nuttig en herkenbaar voor andere bezoekers.

Bijvoorbeeld :

- de steile trap naar het 2de..
- het soort verlichting in de kamer..
- het was er rommelig/zeer netjes
- gebruik vochtige doekjes
- handdoek was geen proper exemplaar..
- het piepende bed..

enz...

Dit soort dingen zal je NOOIT in een lyrische, fake recensie aantreffen, simpelweg omdat het verhaal verzonnen is en de schrijven dus ook geen details kent.

Dat u het dus "ongepast" vindt kan me dus echt niets schelen. Ik zeg en denk wat heel veel andere wandelaars hier ook denken.
Ik denk dat dit vooral geldt en opvalt voor dames die nog geen eigen topic op het forum hebben.
 
Jullie mogen ervan denken wat jullie willen ... de commentaar over Ella klopt echt.

Natuurlijk snap ik jullie, dat jullie enigszins argwanend opletten voor fake accounts met lovende recensies.
Maar niet alle commentaren van "newbies" mag je zomaar catalogeren als "weer zo ene die overdreven goede recensies geeft" ...

Dus iedereen doet ermee wat hij wil ..
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Die mooie blauwe ogen blijven mij achtervolgen in mijn wildste fantasieën. Dus enkele weken geleden nog eens bij deze prachtige dame gepasseerd.
Het is gewoon alsof je langsgaat bij je allerbeste vriendin die je verwent met stoute massages.

De douche vooraf is al een hele belevenis. Door al die aanrakingen lijkt het soms alsof ie er echt in gaat. Dat vergt de nodige handtechniek.
Zo beetje op het einde gaat ze altijd door haar knieen en legt ze je pik tegen haar grote borsten, terwijl ze je aankijkt met haar doordringende ogen.
Dat doet ze totdat je op haar lichaam schiet.

Tijdens de eerste 10 minuten van de massage schiet ik weer terug wakker want dan gaat ze al over je lichaam kronkelen.
Bij het oui mais non gedeelte, moet je je echt inhouden om niet je gezicht in haar poesje te planten.. je wordt dan echt helemaal gek...
Ze geeft je ondertussen een handjob, maar soms voelt dat echt aan als een BJ.

De 90 minuten zijn dan ook zo om.

Het nadeel is echt dat sex niet mogelijk is, maar daarentegen word je wel 90 minuten lang in de watten gelegd...
 
Laatst bewerkt:
Die mooie blauwe ogen blijven mij achtervolgen in mijn wildste fantasieën. Dus enkele weken geleden nog eens bij deze prachtige dame gepasseerd.
Het is gewoon alsof je langsgaat bij je allerbeste vriendin die je verwent met stoute massages.

De douche vooraf is al een hele belevenis. Door al die aanrakingen lijkt het soms alsof ie er echt in gaat. Dat vergt de nodige handtechniek.
Zo beetje op het einde gaat ze altijd door haar knieen en legt ze je pik tegen haar grote borsten, terwijl ze je aankijkt met haar doordringende ogen.
Dat doet ze totdat je op haar lichaam schiet.

Tijdens de eerste 10 minuten van de massage schiet ik weer terug wakker want dan gaat ze al over je lichaam kronkelen.
Bij het oui mais non gedeelte, moet je je echt inhouden om niet je gezicht in haar poesje te planten.. je wordt dan echt helemaal gek...
Ze geeft je ondertussen een handjob, maar soms voelt dat echt aan als een BJ.

De 90 minuten zijn dan ook zo om.

Het nadeel is echt dat sex niet mogelijk is, maar daarentegen word je wel 90 minuten lang in de watten gelegd...
Had je de "koningsmassage" gekozen of welke formule ?
 
Die mooie blauwe ogen blijven mij achtervolgen in mijn wildste fantasieën. Dus enkele weken geleden nog eens bij deze prachtige dame gepasseerd.
Het is gewoon alsof je langsgaat bij je allerbeste vriendin die je verwent met stoute massages.

De douche vooraf is al een hele belevenis. Door al die aanrakingen lijkt het soms alsof ie er echt in gaat. Dat vergt de nodige handtechniek.
Zo beetje op het einde gaat ze altijd door haar knieen en legt ze je pik tegen haar grote borsten, terwijl ze je aankijkt met haar doordringende ogen.
Dat doet ze totdat je op haar lichaam schiet.

Tijdens de eerste 10 minuten van de massage schiet ik weer terug wakker want dan gaat ze al over je lichaam kronkelen.
Bij het oui mais non gedeelte, moet je je echt inhouden om niet je gezicht in haar poesje te planten.. je wordt dan echt helemaal gek...
Ze geeft je ondertussen een handjob, maar soms voelt dat echt aan als een BJ.

De 90 minuten zijn dan ook zo om.

Het nadeel is echt dat sex niet mogelijk is, maar daarentegen word je wel 90 minuten lang in de watten gelegd...
Genoeg centjes meepakken en er is veel mogelijk. Alles is te koop.
 
Heb je eindelijk je moed bijeen geraapt en werd je ervoor beloond?
Een interessante vraag, weinig relevant voor dit topic en waarschijnlijk ingegeven door nieuwsgierigheid, maar hoe dan ook wel interessant.

In uw vraag komen twee elementen naar boven, moed en beloning. Beide zijn echter in mijn geval niet van toepassing. Ik sta ondertussen stevig genoeg in het leven om het begrip moed uit mijn leefwereld te verbannen. De laatste keer dat ik moed nodig had was ongeveer een twintig jaar geleden toen ik voor een weddenschap op de Gentse feesten tegen een agent (toen nog gendarme) zijn benen plaste en vroeg of het warm was. Het leverde me 24u opsluiting op, een rekening voor een nieuw kostuum en een vermelding op m'n strafblad. Nee, moed daar doen we niet (meer) aan mee.

Belonen dan. Ook daar geloof ik niet meer in. In de onrechtvaardigheid waarin we leven worden maar al te vaak diegene van een beloning voorzien die er het minst voor gewerkt hebben en vaak totaal geen aanspraak op zouden mogen maken. Belonen werkt ook contraproductief. De beloner zal vroeg of laat toch het deksel op de neus krijgen en verbitterd achterblijven in zijn ondergedompelde naïviteit. De beloonde daarentegen surft verder op de tijdelijke dopamine stoot verkregen door de beloning en zal steeds weer op zoek gaan naar nieuwe beloningen.

Nee, belonen daar doen we ook niet aan mee. Alhoewel, je zou kunnen opmerken dat ik mezelf zou kunnen beloond hebben met mijn bezoekje aan Ella. Of en wat er daarbij gebeurde blijft echter iets tussen mij en haar. Al zou het momentum wel goed gekozen kunnen zijn, net nu ze hare vent heeft buitengegooid en in een echtscheiding zit. Maar hoe dan ook blijft een getal van vier cijfers veel geld, zeker als het eerste cijfer geen 1 is. En dan kan je jezelf afvragen of een vrouw wel zoveel waard is, wel ik kan je met volle overtuiging zeggen voor mij wel. Misschien is daar wel moed voor nodig, als beloning kan het alleszins wel tellen.

(Dit gezegd zijnde laat ik het aan jullie fantasie over of wat hierboven staat geschreven pure fictie of realiteit is.)
 
Paar maanden terug eens langs geweest bij Ella voor een massage en was best goed.
Nu staat haar advertentie niet meer online. Weet iemand of ze nog masseert aangezien er hier wordt gesproken over da ze mogelijk ander plannen had?
 
Paar maanden terug eens langs geweest bij Ella voor een massage en was best goed.
Nu staat haar advertentie niet meer online. Weet iemand of ze nog masseert aangezien er hier wordt gesproken over da ze mogelijk ander plannen had?
Ze plaatst tegenwoordig 2 à 3 keer per week een advertentie die ze voor het einde van de dag weer verwijdert.
Ik ben er ook al lang niet meer geweest, dus ik kan niet met zekerheid garanderen dat ze haar diensten nog aanbiedt.
 
Net registratie en lovend verslag...

Dat er nog steeds dames/huizen zijn die niet beseffen dat zulke georchestreerde reclame zo doorzichtig is... :rolleyes:
Deze dame heeft zeker geen reclame nodig. Als je de gelegenheid hebt om haar te gaan bezoeken, dan moet je het zeker doen, je gaat je zeker niet beklagen.

Het is een massage zonder seks maar als je haar op de straat zou zien dan ga je zeker denken "als ik maar een b2b massage zou mogen krijgen van die mooie vrouw" 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan