Recensie Un Parfum Douceur, Koekelberg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
376
02/11/21
171
21
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/un-parfum-de-douceur/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na vragen naar info en prijzen afgesproken met dit kleine dametje in haar appartement in Koekelberg, op 20m geparkeerd in blauwe zone dat was ook al iets voor Brussel :)
Happy ontvangen ze had een doorschijnend niemendalletje aan en string. Voor een eerste keer gekozen voor 45 minuutjes.
Ze vroeg of ik de massage op de massagetafel wou of op het grote divanbed, tja gezien de stijl van de massage voor het laatste gekozen.
De massage zelf was technisch niks eigenlijk, meer strelen en liefkozen. Tussendoor regelmatig B2B en wat kusjes op en rond de oren.
Na omdraaien zag ik haar lolita lichaampje echt en stond me wel aan want hou niet van groot. Qua gezicht eerder girl next door maar niks mis mee. Ze is trouwens van Canarische eilanden afkomstig en spreekt mix van Frans en Spaans.
Langzaam begon ze de penismassage te geven en ik vroeg of ik haar borstjes mocht likken, had ze wel graag. Stoute schoenen aangetrokken en langzaam verder gegaan en haar goed verwend, en het was niet gefaked geloof me vrij. Ze houd wel niet van de harde aanpak, dus zachtjes aan.
En zo werden we geleid naar een spetterend einde. Nadien nog mogen douchen, ze stond er zelfs op. Is erg op hygiëne gesteld trouwens.
Uiteindelijk toch een uur bezig geweest ipv 45 min maar prijs bleef zoals afgesproken. ALDUS de prijs hier in de recensie is die van 45 minuten maar ik heb wel 60 minuten ingevuld, geen garantie dat dit altijd zo is!!
 
Een afspraak gemaakt via Whatsapp. Ze ontvangt in een net appartement waar je ook kan douchen. Zachte massage zonder veel afwisseling, maar wederzijds verwennen maakt veel goed. Ze neemt ruim de tijd en ze pusht niet om je weer buiten te werken. Ze spreekt Spaans en gebrekkig Frans.
Herhalingsgevaar voor een korte sessie van 30min à 45min vind ik voldoende.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan