Recensie Joy, Tantra Temptations - Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De brandweer

Vaste klant
113
12/09/21
94
6
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/joy-aziatische-pop.html en https://www.tantra-temptations.be/massages/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent voor de 2e keer bij Tantra Temptations geweest (zie mijn vorige review: Julia).
Eerder gepoogd met Selma af te spreken, maar zij werkte niet wanneer ik wel kon. Blijft dus op mijn lijst staan…
Via de website van Tantra en Redlights bij Joy uitgekomen.
En daar heb ik geen spijt van gekregen!
Ik was iets te vroeg, en met een drankje naar de wachtruimte gebracht: de sm-kelder!
Even later kwam Joy de trap af om me op te halen.
Fraaie verschijning: knap gezicht, perfect figuur met perfecte rondingen.
Maar wat me het meest is bijgebleven is dat het een ontzettende lieverd is.
Echt zeer aangenaam gezelschap…
Ik had gekozen voor de Tantra Temptation van 45 minuten, maar liep uit tot bijna een uur.
Masseren doet ze als de beste; ze vertelde dat ze een ruime ervaring hierin (algemene massage) heeft.
Dit gaat vloeiend over in b2b en een combi van massage en b2b.
Het teasen begint dan ook en neemt langzaam aan toe.
Dit alles doseert ze zo goed, dat je in een soort extase raakt.
Dan omdraaien en gaat ze verder waar ze bij de achterkant gebleven was, kronkelt al masserend zeer sensueel en perfect gedoseerd over je heen en uiteindelijk ligt ze schuin achterstevoren met de jongeheer tussen haar borsten te spelen, tot de ontlading.
Toen was het nog niet afgelopen.
Na het schoonmaken kwam Joy achter me zitten en mocht ik mijn hoofd in haar schoot leggen, en kreeg ik nog een hoofdmassage van zeker een kwartier en deed ze aparte kneepjes in mijn gezicht.
Heel apart maar fantastisch!
Joy is een topper, en ik heb bij uitzondering het huis bedankt en een compliment gemaakt per whatsapp, en dat waardeerden ze wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan