Recensie Julia, Tantra Temptations, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lovehane

Newbie
1
20/02/23
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/julia-natural-beauty.html
Totale kosten (in euro)
200,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Per toeval de website van Tantra Temptations te Brussel tegengekomen en dit wekte mijn interesse. Aangezien de echte tantramassage in West-Vlaanderen bijna niet te vinden is heb ik de stap gezet.

De website is in 3 talen (Nederlands, Frans en Engels). Je moet een afspraak maken maar had geen zin om te bellen. Daardoor heb ik een mail in het Nederlands verstuurd met de vraag of ik een afspraak kon maken. Ik kreeg een antwoord in het Nederlands dat ze een kamer hadden gereserveerd en men vroeg om de dag op voorhand of dezelfde dag in de ochtend nog eens contact op te nemen om de afspraak te bevestigen en de beschikbaarheid van de dames te kennen.

De avond voordien telefonisch contact opgenomen. Ik belandde eerst op de voicemail en had geen bericht ingesproken. Nog geen 5 minuten later werd ik teruggebeld door een dame die Engels sprak. Ze had een zeer lieve en zwoele stem. Het gesprek was in het Engels. Ze begreep wel eerst niet waarom ik belde om de afspraak, die ik via mail heb gemaakt, te herbevestigen maar ze snapte het uiteindelijk wel. De dame gaf een aantal namen door van de dames die aanwezig waren. Ik was ze wel direct vergeten maar ze gingen zich toch voorstellen. Dus vond ik het geen probleem dat ik de namen snel vergeten was.

Het salon lag in het centrum van de stad op 6 tal minuten van Brussel-Centraal. Ideaal als je auto niet binnen mag in de LEZ.

Aan de telefoon had de dame gezegd dat de ingang via de parking was.

Toen ik aanbelde deed een Zuiderse dame open. Ze deed echt haar best om Nederlands te praten en legde me uit dat eerst de dames zich gingen voorstellen. Er waren 2 dames aanwezig zei ze. Julia en Kimberly. Ik had al via mail aangegeven dat ik de Red Tantra van anderhalf uur wou en ze gaf al mee dat Kimberly een afspraak had binnen een uur. Maar ze stond er toch op dat beide dames zich gingen voorstellen,

Eerst kwam Julia binnen. Een heel lieve en jonge dame met een Zuiderse invloed die absoluut haar best deed om Nederlands te spreken. Het gesprek verliep vlot en aangenaam. Ik voelde dat ze er zin in had.

De andere dame Kimberly kwam zich voorstellen. Een Franstalige blonde dame. Ze praatte enkel Frans en ik gaf mee dat ik de Red Tantra van anderhalf uur wou en ze was akkoord en vertelde er wel niet bij dat ze binnen en het uur een andere afspraak had zoals de receptioniste me had verteld. Dus mijn keuze was eigenlijk al gemaakt. Het werd Julia, we konden praten in het Nederlands en ze was ook vrij voor die Red Tantra.

Nadat beide dames zich hadden voorgesteld. Kwam de receptioniste terug binnen en vroeg welke dame ik wou. Ik vertelde haar dat ik Julia wou ook omdat ze de tijd had en gaf ook mee dat Kimberly niets had gezegd dat ze een afspraak had een uur later. Zodat er zeker geen problemen kwamen in de agenda.

Julia kwam terug binnen en vroeg mij om haar te volgen naar de 1ste verdieping. In de ruime kamer aangekomen vroeg ze wat ik graag zou drinken en of ik graag eerst een douche wou nemen. Die douche had ik graag eerst genomen omdat ik toch al even onder weg was. Ze toonde me de douche.

Toen ik terug kwam mocht ik op het bed gaan liggen. Ze kleedde haar uit en kwam naast me zitten. Ze nam de massage olie die zeer warm was en vroeg of het toch niet te warm was. Het was perfect voor mij.

Ze begon me zacht te masseren met haar handen om regelmatig haar volledig lichaam te gebruiken. Ze deed het zo zacht en de afwisseling was perfect tussen het gebruik van haar handen en lichaam.

Na een tijd vroeg ze me om mij om te draaien. Aan het plafond hing ook een spiegel. Ook toen ik op mijn rug lag gebruikte ze haar handen afgewisseld met stevige stukken met haar volledig lichaam. Soms kwam ze met haar gezicht zo dichtbij waardoor ik kon zien dat het echt een schoonheid was. Die glimlach werd enkel maar groter van haar als ik recht in haar ogen probeerde te kijken en ook men prachtigste glimlach bovenhaalde.

Ze deed het echt zalig en heb haar het volledige initiatief gegeven. Ze zorgde er ook voor om de penis te masseren met haar volledige lijf en dan die terug gerust te laten zodat die zich terug ontspande. Ze bouwde zo graag op. Tantra is het uitstellen en ervan genieten.

Bijna op het einde vroeg ze me hoe ik graag tot het hoogtepunt wou komen. Handjob, blowjob of penetration. Zonder meerprijs. Heb voor de blowjob gekozen en dan vroeg ze met of zonder condoom. Om het veilig te houden zei ik met condoom.

Ze pakte het condoom en ze ging verder met de massage. Toen ging het condoom erop en begon ze met haar mond zachtjes de penis te behandelen. Rustig opbouwen zodat het niet te snel ging. Uiteindelijk voelde ik dat er iets op komst was en raakte haar iets steviger aan zodat ze wist dat het bijna zover was. Het kwam en ze deed nog even verder waarna ze terug even verder deed met de gewone massage met haar handen en lichaam.

Het was voorbij en ze gaf me de gevraagde frisdrank aan. Ze vroeg of ik me terug wou douchen. Ik dronk de frisdrank op en ze bleef naast me zitten zodat we even konden praten. Ze zei dat ze een cursus Nederlands ging volgen en ik vertelde haar dat ik men Frans eens beter ging moeten oefenen en dat ik Spaans leerde in de avondschool. Ze sprak ook Spaans. Dus nog even gepraat in het Nederlands, Frans, Spaans en het Engels en zo kwam ik te weten dat ze nog maar enkele weken bij Tantra Temptations werkte.

Ik ging me douchen terwijl ze het bed ging klaar maken voor een volgende klant. Ik moest me echt niet haasten. Toen ik na het douchen terugkwam en me aankleedde kleedde ze zich ook aan en begeleide me terug naar beneden.

De receptioniste was er niet en voordat ze me buitenliet wou ze toch nog een zoen.

Het was echt een zeer lieve jongedame. Alleen weet ik niet of ze daar nog lang gaan blijven want aan het gebouw hingen er borden van te huur.

Bij haar was alles op het gemak en niet masseren, een beetje body-2-body en dan omdraaien. Handjob en dan is het uur om.

Het is een juweeltje dus draag er zorg voor en behandel haar zeker respectvol zodat ze er ook van geniet.
 
Deze week ook bij Julia geweest. Één uur tantra massage voor €150.
Ik onderschrijf alles wat hier boven is beschreven.
Het is een plaatje om te zien en ze komt erg lief over, tegen verlegen aan.
Fantastische borsten, een wat forser onderstel, maar ze oogt heerlijk.
Het lieve en verlegen gaat naadloos over in verleidelijk en geil als ze na het omdraaien half over je heen zit en vraagt of je 'boom-boom' wil. Wel voor extra itt bovenstaand.
Soms neuriet ze zacht tijdens de massage en dat is zeer prettig om te horen. Na afloop kwam ze nog half over me heen naast me liggen, erg prettig.
Overigens was ik de avond ervoor even langs gegaan voor informatie 🤭 en werd de deur geopend door een zeer fraaie dame. Bleek Selma te heten. Die is voor het volgende bezoek hier, want was op de dag van mijn bezoek vrij.
 
Ik sluit mij aan bij de 2 bovenstaande recensies.

Afspraak eenvoudig via whats app gemaakt.

Julia is een leuke ondeugende kleine dame. Best stevige sportieve billen. Mooie stevige borsten. Kijkt je ondeugend aan, masseert redelijk goed. Ze is Italiaanse, ik communiceerde in het Engels met haar. Hoogtepunt via pmc. Daarna heeft ze de binnenkant van m'n bovenbenen stevig gemasseerd, was prima.

Julia is een leuke afleiding als je in Brussel bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan