Recensie Samantha, Tantra Temptations, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan148

Newbie
11
16/08/21
2
1
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/samantha-zachte-borsten.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na de positieve recensies van anderen besloot ik Tantra Temptations ook eens te bezoeken. Helaas was dat bij een misser, de ervaring met de dame was rampzalig. Anderzijds werd mijn feedback achteraf ter harte genomen, en kan ik over het huis zelf alleen maar heel positief zijn!

Ik had vooraf gebeld voor een afspraak, Samantha en Linda zouden beschikbaar zijn. Ik was er iets vroeger, en bij aankomst bleek dat Linda nog heel even bezig was. Ik kon dus nog even wachten op Linda of een massage boeken met Samantha, ik koos voor het tweede.

Ik gaf aan de Tantra Temptations massage van 45 min te willen, kostprijs 140 euro. Ik gaf haar 150 en ze vroeg me of ik ook sex wou, waar ik nee op antwoordde. Daarna vroeg ze me te gaan douchen. Toen ik terugkwam gebaarde Samantha me op bed te gaan liggen, ze had me op dat moment nog niet terugbetaald. Ik dacht dat ze dat op het einde zou doen, maar dat bleek achteraf een vergissing...

De massage zelf was hoogtes ok. Alleen had ik voor een Tantra Temptations betaald, waar normaal body to body bij hoort. Echter was daar geen sprake van. Samantha gebruikte haar handen en armen om mijn rug en benen te masseren. Ok voor een massage, maar echt erotisch was het ook niet. Nadat ik me had omgedraaid greep ze meteen naar mijn penis voor een handjob, opnieuw zonder opbouw. Voor een dure tantra massage is dit gewoon ver ondermaats.

Na de massage ben ik opnieuw gaan douchen. Toen ik mijn kleren aandeed en op mijn gsm keek zag ik dat ik er een dikke 40 minuten binnen was. Dat is met 2 keer douchen bij gerekend, terwijl de massage normaal 45 minuten duurt. Samantha maakte ondertussen nog steeds geen aanstalten om de 10 euro die ik teveel betaald had terug te betalen. Toen ik er dan zelf maar om vroeg kreeg ik het slappe excuus dat die 10 euro extra was omdat ik haar tijdens de massage had gevingerd... Dat klopt, maar ze heeft op geen enkel moment aangegeven dat dat niet toegelaten was of dat dat extra te betalen was. Na wat aandringen heb ik dan toch die 10 euro teruggekregen.

En nu naar de positieve kant van het verhaal. Na de rampzalige massage vroeg de receptioniste of alles naar wens was geweest, waarop ik mijn verhaal gedaan heb. Daar werd naar geluisterd en ik kreeg op het hart gedrukt dat ze mijn feedback ter harte zouden nemen. Achteraf kreeg ik ook een mailtje met de boodschap dat ik op een volgende massage een behoorlijke korting krijg.

Conclusie: Samantha is wat mij betreft absoluut te mijden, maar dit huis kan ik alleen maar aanraden! Joy, Julia en Perle hebben allemaal goede recensies gekregen van anderen, dus ik ga zeker nog eens terug voor een 2de kans met een van hen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan