Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op jouw voorbeeld mbt spullen in beslag nemen en een boete krijgen. Geintje natuurlijk ;)
Wel, voor hen die het overkomt (of overkomen is) is het allerminst een geintje.
Als jij als burger geld of goed (fysiek) verdedigt, heb je bijna meer uit te leggen aan de rechter dan degene die jou probeerde te benadelen.
Maar justitie en politie gaat dan kennelijk geen zee te hoog.
 
Iemand die al de Jacques geweest is nog eens te pakken nemen?
Lijkt meer op het gedrag van onze overheid.
Spullen in beslag nemen van mensen en nog een boete op de koop toe.
In andere gevallen zou zoiets disproportioneel heten.
slaat (figuurlijk... ;)) op eerdere conversaties. Beetje een inside joke die, zoals vele grappen, niet gaat werken als je ze uit de context haalt.

Net zoals er uiteraard ook geen echt kannibalisme plaatsvindt in dit topic
voor zover we weten?
 
Laat ik maar gelijk schuld bekennen; Ik kan er ook wat van hoor. Ik schuif mijn meningen ook niet onder stoelen of banken. Zo weet ik dat ik door een aantal heren op de negeerknop sta. Terwijl ik irl een echte schat ben haha


Maar ik heb ook zo mijn bedenkingen bij bepaalde leden en handelingen. En ja dan loopt het ook wel is flink uit de hand. Gisteren zelfs nog. Maar daar geen consequenties van ervaren gelukkig.
iedereen moet zijn mening hebben. Die mag die ook uiten en verdedigen. Het is de manier waar op je je mening verdedigt als ook de manier waarop je iemand duidelijk maakt dat je zijn/haar mening niet deelt.

Je kan dat ook op een rustige bleefde manier doen. Als je tegen mij zegt Roxas dat klopt niet en het mij op een rustige respectvolle manier uitlegt waar ik het volgens jou (die persoon) verkeerd heb. Dan wil ik gerust luisteren en mijn mening eens in vraagstellen. Zelfs al blijven onze meningen verschillend zal ik respect voor jou mening hebben ook omdat je respect voor mij toonde.

Maar als je mij meteen aanvalt met bv he achterlijke of mij probeert belachelijk te maken is er iets dat zegt in mij van boor die persoon verbaal de grond in. Gisteren had ik dit ook. Ik deelde mijn mening en hup iemand die het nodig vond om mij te proberen belachelijk maken.

Ik heb hem gewoon genegeerd (niet geantwoord dat is het beste dat je kan doen bij zo een persoon.
slaat (figuurlijk... ;)) op eerdere conversaties. Beetje een inside joke die, zoals vele grappen, niet gaat werken als je ze uit de context haalt.

Net zoals er uiteraard ook geen echt kannibalisme plaatsvindt in dit topic
voor zover we weten?
Ik denk dat @Miss Tiffany wel een lekker zoet en zacht stukje vlees zou zijn. 😜😋😅
 
iedereen moet zijn mening hebben. Die mag die ook uiten en verdedigen. Het is de manier waar op je je mening verdedigt als ook de manier waarop je iemand duidelijk maakt dat je zijn/haar mening niet deelt.

Je kan dat ook op een rustige bleefde manier doen. Als je tegen mij zegt Roxas dat klopt niet en het mij op een rustige respectvolle manier uitlegt waar ik het volgens jou (die persoon) verkeerd heb. Dan wil ik gerust luisteren en mijn mening eens in vraagstellen. Zelfs al blijven onze meningen verschillend zal ik respect voor jou mening hebben ook omdat je respect voor mij toonde.

Maar als je mij meteen aanvalt met bv he achterlijke of mij probeert belachelijk te maken is er iets dat zegt in mij van boor die persoon verbaal de grond in. Gisteren had ik dit ook. Ik deelde mijn mening en hup iemand die het nodig vond om mij te proberen belachelijk maken.

Ik heb hem gewoon genegeerd (niet geantwoord dat is het beste dat je kan doen bij zo een persoon.
ja, inderdaad. Daar had ik het deze week op het werk ook lastig mee. Mensen die gewoon meteen beginnen roepen en aggressief doen. Daar bereik je alleen mee dat ik dichtklap of terugvecht, maar een constructief gesprek gaat het dan niet worden. Leg gewoon kalm uit wat het probleem is, dan zoeken we het samen wel uit.

Ik denk dat @Miss Tiffany wel een lekker zoet en zacht stukje vlees zou zijn. 😜😋😅
dat denk ik ook ☺️ verslavend lekker vermoed ik 😊😅
 
Ik denk dat @Miss Tiffany wel een lekker zoet en zacht stukje vlees zou zijn. 😜😋😅

Jurassic Park No GIF

Jou intentie is om een grap te maken.

Echter, ik hoop en ga ervan uit dat je de vrouwen of DVP niet als vlees ziet.

Je was me voor. Ik probeerde er op een ludieke manier op te reageren.
 
ja, inderdaad. Daar had ik het deze week op het werk ook lastig mee. Mensen die gewoon meteen beginnen roepen en aggressief doen. Daar bereik je alleen mee dat ik dichtklap of terugvecht, maar een constructief gesprek gaat het dan niet worden. Leg gewoon kalm uit wat het probleem is, dan zoeken we het samen wel uit.
Idd ik heb dit ook bij mensen dat ik graag heb klap ik dicht. Maar soms kunnen mensen zo hard op je in hakken en blijven hakken. Dat je vroeg of laat ontploft.
dat denk ik ook ☺️ verslavend lekker vermoed ik 😊😅
😉
 
denk dat het in dit topic wel al duidelijk is dat we helemaal niet zo over vrouwen denken :)
Niet, oh oké. Hier vergelijken we vrouwen met lekkere kippetjes
Roxas gaan we ook niet letterlijk aan het spit hangen
of wel? haalt kettingen, verdacht lange staaf en maakt vuur
Tuurlijk niet, alleen varkentjes en kippetjes gaan aan het spit.

Hoe verklaar ik mijn 1ste zin dan.

Betekent dat vrouwen ook aan het spit moeten :ROFLMAO:
 
denk dat het in dit topic wel al duidelijk is dat we helemaal niet zo over vrouwen denken :)

Wij weten dat, maar het is een publiek forum. Iemand die net meeleest snapt het misschien niet.

Roxas gaan we ook niet letterlijk aan het spit hangen
of wel? haalt kettingen, verdacht lange staaf en maakt vuur

Zucht ... ok dan :cry:
(stopt met slijpen van messen)
 
Jou intentie is om een grap te maken.

Echter, ik hoop en ga ervan uit dat je de vrouwen of DVP niet als vlees ziet.
Jurassic Park No GIF



Je was me voor. Ik probeerde er op een ludieke manier op te reageren.
Geen zorgen mensen het was als grap bedoeld op het kannibalisme. Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of onbject. Ik schaam mij als man als ik dit andere " mannen" dat zie of hoor doen. Ik hoop dat mensen die mij kennen en volgen dit ook weten van mij.

Moest ik @Miss Tiffany, een andere vrouw of iemand anders gekwetst hebben of teleurgesteld sorry. 😔

Mss had ik beter geschreven een lekker zoet en zacht stukje vlees om op te eten. Waarschijnlijk was de context waar in het bedoeld was wat duidelijker geweest.

Nog maals sorry
 
Geen zorgen mensen het was als grap bedoeld op het kannibalisme. Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of onbject. Ik schaam mij als man als ik dit andere " mannen" dat zie of hoor doen. Ik hoop dat mensen die mij kennen en volgen dit ook weten van mij.

Moest ik @Miss Tiffany, een andere vrouw of iemand anders gekwetst hebben of teleurgesteld sorry. 😔

Mss had ik beter geschreven een lekker zoet en zacht stukje vlees om op te eten. Waarschijnlijk was de context waar in het bedoeld was wat duidelijker geweest.

Nog maals sorry
 
Geen zorgen mensen het was als grap bedoeld op het kannibalisme. Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of onbject. Ik schaam mij als man als ik dit andere " mannen" dat zie of hoor doen. Ik hoop dat mensen die mij kennen en volgen dit ook weten van mij.

Dat weten wij wel hoor maar je weet niet wie er nog allemaal meeleest. Het is een beetje zoals die grapjes een week of drie geleden waar Miss Tiffany op reageerde. Het zijn allemaal potentiële zaadjes in de hersenen van sommige mensen. Het is niet slecht bedoeld maar je weet niet wat ze er mee doen. Je weet ook wat ze een tijdje geleden met die vent heeft meegemaakt dus het ligt allemaal een beetje gevoelig.
 
Geen zorgen mensen het was als grap bedoeld op het kannibalisme. Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of onbject. Ik schaam mij als man als ik dit andere " mannen" dat zie of hoor doen. Ik hoop dat mensen die mij kennen en volgen dit ook weten van mij.

Moest ik @Miss Tiffany, een andere vrouw of iemand anders gekwetst hebben of teleurgesteld sorry. 😔

Mss had ik beter geschreven een lekker zoet en zacht stukje vlees om op te eten. Waarschijnlijk was de context waar in het bedoeld was wat duidelijker geweest.

Nog maals sorry
Excuses is niet nodig, ik begreep je context.

mijn reactie was ook grappig bedoeld. Ik ken je niet persoonlijk, maar vlgs mij ben je een aardige jongeman.

En weer door.
 
Echter, ik hoop en ga ervan uit dat je de vrouwen of DVP niet als vlees ziet.

Moet ik weer ingrijpen 😜

Nee hoor, geen zorgen in dit draadje is merendeel hoffelijk, beleefd en is er ruimte voor inside jokes.
Moet je wel een insider voor zijn natuurlijk 😉😂
Geen zorgen mensen het was als grap bedoeld op het kannibalisme. Ik zie vrouwen niet als een stuk vlees of onbject. Ik schaam mij als man als ik dit andere " mannen" dat zie of hoor doen. Ik hoop dat mensen die mij kennen en volgen dit ook weten van mij
Natuurlijk weten we dit! ❤️
Nog maals sorry
Niet nodig, niks verkeerd gedaan 😊🥰🤗
Ik heb hem gewoon genegeerd
Dit gaat je de laatste tijd echt wel goed af trouwens!! Ik ben je erin gaan volgen 🥰😊
Sommige mensen reageren ook alleen maar omdat ze een reactie willen. Halen alles uit de context.
Ik wil daar ook geen energie meer aan verspillen.
Ze willen toch geen antwoord, ze willen alleen jouw volgende reply ook weer uit de context halen 😐 Erop reageren heeft dus geen zin.
 
Laatst bewerkt:
Moet ik weer ingrijpen 😜
Nee hoor niet nodig, als ik iets verkeerd zeg. Dan kunnen we dat samen oplossen en onze excuses aanbieden.
Nee hoor, geen zorgen in dit draadje is merendeel hoffelijk, beleefd en is er ruimte voor inside jokes.
Moet je wel een insider voor zijn natuurlijk 😉😂
Kijk ik kom midden in dit topic, ken natuurlijk niet alles, of wat al besproken is. Ondanks dit kan ik goed inschatten hoe iemand is, door de wijze waarop een topiclid iets verwoord.
Sommige mensen reageren ook alleen maar omdat ze een reactie willen. Halen alles uit de context.
Laat ik 1 ding duidelijk maken. Ik ben geen Trol. We kunnen allemaal serieus een topic behandelen, echter soms is een beetje lol maken, dmv met een grappige opmerking. Dit zal best wel eens op de man zijn. Echter nooit persoonlijk. Het is uitdelen en incasseren.
 
IK wil nog even dit kwijt:

ik ga niet liegen het is iets dat toch binnen kwam.omdat het haaks staat op wie ik ben als persoon en mijn waarden.

Ik voelde mij ook wel wat aan een schandpaal genageld. Voor iets dat niet slecht bedoeld was.

Ik begrijp en versta ook dat dat het goed bedoeld is. Persoonlijk vind ik het beter om verduidelijking te vragen zoals @Schorpio76 gedaan heeft. Anders geef je anderen de kans om bv mij als een soort martelaar te misbruiken. En een mis verstand en een reacties die met de beste bedoelingen geschreven zijn. Te verdraaien en in hun voor deel te gebruiken.

Het is ook door dat ik vrouwen niet zie als een stuk vlees. Dat ik er niet bij stil stond dat het voor anderen anders over kan komen, of misbruikt worden. Uiteindelijk had iedereen de beste bedoelingen daar ben ik zeker van.

Het is nu eenmaal het gevaar aan een bericht dat het verkeerd begrepen word of door anderen verdraaid word.

Dit wou ik even kwijt.
Dit gaat je de laatste tijd echt wel goed af trouwens!! Ik ben je erin gaan volgen 🥰😊
Sommige mensen reageren ook alleen maar omdat ze een reactie willen. Halen alles uit de context.
Ik wil daar ook geen energie meer aan verspillen.
Ze willen toch geen antwoord, ze willen alleen jouw volgende reply ook weer uit de context halen 😐 Erop reageren heeft dus geen zin.
Dit is wel zo ik moet ook wel eerlijk zijn en toe geven dat er ook sommige mensen zich er toe laten verleiden waar ik het niet van had verwacht.

(Niemand uit dit topic)
 
Laatst bewerkt:
@Roxas, met jou opmerking was helemaal niks verkeerd. Denk dat iedereen die dit las, het als een grappige opmerking zou zien. Ik ook. Echter er zijn dan leden die hier dan op reageren, ook als GRAP bedoeld. Zie dingen die hier gebeuren nooit als een persoonlijke aanval. Mocht dit tot zo zijn dan gewoon melden, dat je zijn of haar opmerking niet leuk vond.

Zoals ik al noemde, vlgs mij ben je een hartstikke goede gozer met je hart op de juiste plek. Iedere meid zou blij met je moeten zijn.

ps. Er is niks mis met vleeskeuring. Wij kijken naar de dames en zij naar ons hoor. We stappen echt niet op iemand af met van , goh wat heb jij een mooi innerlijk zeg. Hier kom je toch echt tijdens een gesprek achter.
En wij als wandelaars, moet hetgeen we zie toch wel aantrekken, anders kunnen we net zo goed thuis blijven.
 
@Roxas, met jou opmerking was helemaal niks verkeerd. Denk dat iedereen die dit las, het als een grappige opmerking zou zien. Ik ook. Echter er zijn dan leden die hier dan op reageren, ook als GRAP bedoeld. Zie dingen die hier gebeuren nooit als een persoonlijke aanval. Mocht dit tot zo zijn dan gewoon melden, dat je zijn of haar opmerking niet leuk vond.
Dit was ook de reden waarom ik mijn vorige algemeen reactie gedeeld heb. Ik dat mensen en ik natuurlijk ik ook zich te snel beledigd/ aangevallen voelen soms ook wat te beschermend.

ik weet niet wie het geschreven heeft maar de persoon die geschreven heeft: In het leven moet je kunnen uitdelen en incasseren. Heeft volkomen gelijk.

Als je iemand op de vingers tikt vanaf het zou kunnen kwetsend over komen kan je ook over beschermend zijn. Daar door kan er en storm in glas water van en is iedereen op zijn tenen getrapt. Door een mis verstand gewoon eens vragen hoe het bedoeld is zoals jij gedaan hebt. Voor komt dat 9/10.

Ik wou dat eens onder de aandacht brengen.
Zoals ik al noemde, vlgs mij ben je een hartstikke goede gozer met je hart op de juiste plek. Iedere meid zou blij met je moeten zijn.
ik doe mijn best zoals iedereen. 😁😁
Maar nog geen geluk. Komt wel (hopenlijk) 😔😁
ps. Er is niks mis met vleeskeuring. Wij kijken naar de dames en zij naar ons hoor. We stappen echt niet op iemand af met van , goh wat heb jij een mooi innerlijk zeg. Hier kom je toch echt tijdens een gesprek achter.
En wij als wandelaars, moet hetgeen we zie toch wel aantrekken, anders kunnen we net zo goed thuis blijven.
Bwa uiterlijk doet er wel toe maar. Ik kijk ook naar haar foto´s als het kan haar gezicht en vooral de ogen.

Welke uitstraling geeft ze mij lief, speels, zacht aardig etc. Of arrogant, gemeen,vals etc.

IK heb ook al momenten gehad waneer ik een super knappe vrouw gezien heb van 25 jaar ofz waar van je echt denkt waw die ziet er geweldig uit 🤯. Maar wat ze uitstraalt maakt haar lelijk. Begrijp je wat ik bedoel?

Anders om kan ook bv in een winkel waar ik ga is er een vrouw ze is niet lelijk of echt knap (lichamelijk) maar haar uitstraling maakt haar o zo knap en aan trekkelijk. 😁
 
Vlees als metafoor is in deze branche nou ook weer niet zo heel vergezocht lijkt me. De dames bestaan voor een aanzienlijk deel letterlijk uit vlees, net als de heren, en hoe dat er uit ziet of aanvoelt is toch echt wel een factor in de algehele ervaring denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan