Recensie Perla, Tantra Temptations, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
366
06/07/21
4.194
42
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.tantra-temptations.be/girls/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een bezoek gebracht aan een voor mij nieuw massage salon: Tantra Temptations, in hartje Brussel. Vooraf telefonisch gereserveerd en Perla (of Perle) vastgelegd. Het salon bevindt zich in een appartementsblok, en de ingang is niet aan de straatkant, maar via een deur aan de parking! Die werd open gedaan door een knappe, donkere dame, die zich kenbaar maakte als Perla. Visueel was dit in elk geval voor mij al een voltreffer.
Binnen werd ik langs smalle gangetje en trappen meegeleid naar de kamer. Die is knap ingericht in rood/zwart met spiegels. Er zijn ook wat attributen aanwezig voor meer SM-gerichte onderonsjes (die in dit salon ook worden aangeboden onder de naam "Dark Tantra"), maar daar kwam ik niet voor.
Eerst de vraag gekregen wat ik wou, gekozen voor de Tantra Temptation massage van 90' en afgerekend, daarna kreeg ik een handdoek en werd me de douche aangewezen. Bij terugkomst was Perla klaar om er aan te beginnen en mocht ik op m'n buik op bed plaatsnemen. Ze begon wat "teasend" met lichte strelingen met de vingers, daarna kwam de warme olie erbij en gebruikte ze eerst haar geoefende handen, en vervolgens ook haar lijf om me lekker te masseren. Ze heeft lekkere natuurlijke borstjes: niet groot, maar wel lekker zacht met mooie tepels die tijdens de b2b massage lekker over je lijf strelen. Gelijkelijk ging de aandacht ook meer en meer naar de erogene zones. Ze vroeg om m'n heupen lichtjes op te tillen en benen nog verder open te houden, zodat ze vrij spel had om m'n jongeheer uitgebreid te verwennen, hierbij ook het scrotum, perineum en anus niet vergetend. Lekker!
Zo wist ze me een tijd lang lekker op te geilen, tot ze uiteindelijk na ongeveer 45' vroeg of ik me wou omdraaien. (en even wat kon drinken) Nu had ik danzij de spiegels aan plafond en hoofdeinde ook een geweldig zicht op wat ze deed en kon ik haar af en toe ook aanraken, dus werd het nog wat heter. 😁
Op een gegeven moment kwam ze ook even boven m'n gezicht zitten en kon ik vooral haar billen en kont kneden en likken. En ondertussen bleef ze met haar handen mijn soldaat op sterkte houden.
Toen ze weer even naast me knielde en ik met m'n vingers haar gepiercte clitje ook mocht beroeren werd het me uiteindelijk te machtig en kwam m'n lading er vrij krachtig uitgespoten (na een geweldig sensuele opbouw met "edging" van ongeveer 70')!
Daarna gaf ze nog even een ontspannende rugmassage, waarna ik weer mocht douchen en ik na 90 min tevreden weer naar buiten kon.
 
Mooie recensie. Zou intiem ook mogelijk zijn daar?
Dankjewel, maar ik weet niet of intiem daar ook kan. Staat in elk geval niets van op de site (maar ik weet ook dat dit niet noodzakelijk iets wil zeggen), zij heeft er niets over gezegd en ik heb er zelf ook niet naar gevraagd omdat ik daar toch niet naar op zoek was.
 
Laatst bewerkt:
Recent ook Perle bezocht. Wát een stoot!
Prachtige en gracieuze vrouw. Zij masseert weer heel anders dan Julia en Joy die ik bij TT eerder bezocht; op een bijna trage maar heerlijke manier. Na het omdraaien gaat ze met de voorkant verder en uiteindelijk naar het einde toe. Door haar handtechnieken (edging) tovert ze een keiharde knaap en kwam de ontlading uit m'n tenen. Topper!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan