Recensie Samantha, Privé Bella Donna, Ardooie 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fidel73

Wandelaar
99
01/09/21
155
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/onze-dames/samantha
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden langsgeweest bij Bella Donna en gekozen voor de Westvlaamse Samantha.
Samantha is een pure Westvlaamse die niet op haar mond is gevallen. Ze is een kleine 1,60m met een licht buikje en een lichtjes hangende natuurlijke B cup. Hier en daar heeft ze een aantal tattoos. Gekozen voor 45' en vooraf een wasje gedaan, waarbij ze meegaat naar de badkamer en je met plezier verfrist. Terug op de kamer begonnen met TZ en al vlug richting bed gegaan. Bedoeling was om eerst te starten met een korte massage, maar het liep iets anders uit. Mij eerst laten PZC waarbij ze de ballen niet vergeet en, mits wat sturing, richting deepthroat gaat. Na een tijdje de rollen omgedraaid en haar beginnen likken. In het begin kreunde ze wat overdreven, maar na een tijdje werd haar gedraging anders, minder gekreun, maar gespannen buikspieren, begeleiden van mijn hoofd en aangeven wat ze lekker vond. Een paar minuten later was het raak en kwam ze vrij intens. Hoewel ze vroeg om te stoppen, heb ik haar na een beetje opnieuw gebeft waarbij de orgasmes elkaar in vrij vlug tempo opvolgden. Haar volledige lichaam trilde en het nat liep uit haar kutje.
Rollen opnieuw omgedraaid en haar laten PZC, de eerste ronde afgesloten met reverse cowgirl waarbij ik al na een paar minuten kwam. Ons beiden wat verfrist en een rugmassage gekregen (stelde niet zoveel voor) waarna we beiden klaar waren voor een 2de rit. Zij is begonnen met PZC waarbij ik hem vrij ver in haar keel mocht duwen. Haar nog gebeft waarbij ze opnieuw intens genoot en haar nogmaals geneukt waarbij een 2de keer komen niet meer lukte. Ze deed het condoom af en vroeg of ik haar nog een laatste maal wou likken, zodat ze de dag doorkwam.
Nog een douche genomen en na een goede 45' kon ik richting mijn volgende klant.
Samantha is een aanrader en mocht ik nog eens in de buurt zijn, ziet ze me mogelijk terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is een toppertje.
Ik ben er net bij geweest.
Voor herhaling vatbaar.😜
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook recent op bezoek geweest bij deze leuke West-Vlaamse dame.
Samantha is een mooie verschijning (, misschien net iets te klein), heeft mooie ondeugende ogen en een prachtig lichaam.
Ons liefdesspel was goed, alles is mogelijk bij haar, maar ik twijfel momenteel nog steeds of het voor herhaling vatbaar is.
Ik vond het namelijk iets te gespeeld en de echte GFE ontbrak een beetje ( maar dat kan evengoed aan mezelf liggen )
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/onze-hostessen/samantha
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Samantha geweest voor een heel leuk uurtje :D

In het begin aangegeven dat ik nog heel weinig ervaring heb met intimiteit in het algemeen, en dit heeft ze met heel veel zachtheid, geduld en begrip prima opgevangen. Leuk gebabbeld en vaak gelachen, ze maakt het echt gezellig en stelt je meteen op je gemak. Gestart met even opfrissen, vervolgens een deugddoende massage, even zoenen en dan heel lekker pijpen zonder condoom. Intiem is niet gelukt maar dat ligt volledig aan mij. Daarna nog meer pijpen, haar gebeft tot ze klaarkwam en uiteindelijk heeft ze mij afgetrokken tot ik kwam. FInaal nog een massage en douche ter afsluiting van een zalig uurtje. Kusje bij het afscheid :giggle:

Kortom: heel toffe dame die absoluut weet wat ze doet en je een gezellige tijd geeft :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan