Recensie Laura, Bella Donna, Ardooie 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
20
26/12/22
20
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/onze-dames/laura
Totale kosten (in euro)
120
Ik ben vandaag langs geweest bij Laura die terug te vinden is bij Bella Donna in Ardooie. Wat een ervaring! Meteen voelde ik mij op mijn gemak. Laura is prachtig gebouwd, spreekt Nederlands (wat een pluspunt is) en weet wat een man wil! Na eerst een kort badkamerbezoekje terug richting kamer. Ik mocht op bed gaan zitten en ze begon mij strelen en kussen op de plaatsen waar ik dat graag heb! Ondertussen mocht ook ik haar volledig strelen. Na wat kusjes op mijn soldaat, nam ze deze al gauw in de mond, wat volgde wat gewoon genieten. Laura heeft een zachte aanpak, waar ik zelf kan van genieten. Wat later mocht ik mij volledig op bed gaan leggen en werkte ze lekker af waar ze was gebleven. Daarna volgde een lekkere ballen- en penismassage, om bij weg te smelten, Snel een rubbertje er over, waarna ze lekker op mij kwam zitten en er volledig voor ging. Wow, dat was lekker genieten als of ze mij al jaren kende. Wat moet je meer hebben als man, een mooie vrouw die lekker bovenop u komt zitten en dan zich nog eens volledig laat gaan. Laura is voor mij een echte aanrader en hopelijk blijft ze lang bij Bella Donna, want ik wil zeker nogmaals met haar afspreken. Ze voelde me volledig aan en naast het genot volde ik mij volledig zen bij haar. Topmadam!!!! Zeker een aanrader!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privebelladonna.com/onze-dames/laura
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook eens langs geweest bij Laura in Bella Donna.
Beetje ouder dan ik had verwacht. Op site staat 'dertiger', maar ik schat ze toch in de veertig.
Blowjob was heel lekker, waarbij ze de ballen niet vergeet ;)
Intiem was iets minder passioneel, maar daarom niet slecht.

Had een uurtje voorzien, maar stond na 45min terug buiten (incl. wasje + douche).
Een tweede keer ging wel nog gelukt zijn... :cool:

herhalingsgevaar: laag
 
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laura onlangs ook eens bezocht. Een vlotte dame die het wel leuk leek te vinden om me te zien. Ze hield zich wat in bij het tongzoenen en pijpen maar tevreden buiten gegaan.

De 45 minuten werden bij mij wel mooi gerespecteerd. Laura ziet er niet mis uit en ik schat ze toch geen 40+ hoor, eerder 35. Al verbergen de wazige foto's wel een klein buikje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan