Recensie Nicole,Antwerpen,Verversrui 5/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noah Max

Newbie
13
15/10/22
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben tijdje terug bij Nicole geweest.
Nicole is een Latijnse, lieflachende dame die bijna steeds in mooie pakjes staat met smalle weinig verhullend bandjes over haar fraaie borsten, zodat deze borsten al direct een bepaalde aantrekkingskracht uitoefenen.
Nicole is een echt mooie dame, met een prachtig lichaam en is steeds heel vriendelijk.
Ze begint het met zeer goed pijpwerk, zeer goed en zonder de handen en daarna het neuken, wat voor mij gewoonlijk in amazonestijl is.
Eerst wat zachtjes maar eens op tempo gingen alle remmen los. Het waren heerlijke momenten. Even probeerde ik nog aan iets anders te denken, want ik wou dat dit nog wel wat bleef duren. Niks aan te doen, tegen deze kon ik niet op en al snel was het condoompje gevuld.
Daarna alles schoongemaakt, hygiene is uitstekend.

Deze dame is heel zeker een van de toppers in het SKW.
Als ik er nog eens passeer, kan ik onmogelijk weerstaan aan haar lieve lach en dus is herhaling verzekerd.

Heb mij niet beklaagd bij haar.
Wat mij betreft best een aanrader.
smile2.gif
 
Awel,ik ben hééél veel bij Nicole geweest maar sorry zoals ze er nu uitziet heb ik er geen zin meer in.Jawadde,da's de Nicole niet meer die ik gekend heb.Kdenk dat ze zeker 10-15kg bij gekomen is,haar buik is even groot als haar borsten en dat wil veel zeggen ! Nu ja,1 favorietje minder….nog 2 over 😜👍
 
Awel,ik ben hééél veel bij Nicole geweest maar sorry zoals ze er nu uitziet heb ik er geen zin meer in.Jawadde,da's de Nicole niet meer die ik gekend heb.Kdenk dat ze zeker 10-15kg bij gekomen is,haar buik is even groot als haar borsten en dat wil veel zeggen ! Nu ja,1 favorietje minder….nog 2 over 😜👍
Was u wel bij het juiste adres, want de laatste keer dat ik haar gezien heb( 1 week geleden),
was dit zeker niet het geval.
 
Gisterennacht voor het eerst deze dame bezocht. En ik moet zeggen, ik heb het me niet beklaagd. Eerst rustig wat gefriemeld, dan liggen beffen om nadien lekker diep en hard gepijpt te worden. Afgewerkt in cow-girl. Ik ben fan. Mooie lichaam, heerlijke natuurlijke borsten en een glimlach om u tegen te zegen.
 
Toch niet meer op dit adres. In de dag werkt er een licht gezette dame. Als ik van een medewandelaar goed begrepen heb heet ze Myriam.
 
Zou nicole misschien deze dame kunnen zijn, heeft inderdaad Latina looks (dominikaans) ik zag ze in open high heels met enkel bandjes met diamantjes
doet moeite. zal volgende keer eens vragen
enkel wel overdag gespot

 
Terug
Bovenaan Onderaan