Algemeen Beste blowjob in het SKW?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PeterGriffin

Wandelaar
93
11/07/22
28
7
Wat zijn de aanraders voor een goeie blowjob in het SKW? Vooral voor een beginner.

Ik was enkele dagen geleden de threads hier aan het doornemen en ik meen mij te herinneren dat ik goeie dingen gelezen had over een oudere dame in Schippersstraat of de Verversrui die al lang in het SKW zou werken, maar ik vind het topic niet meer.

Wie zouden jullie aanraden voor een eerste ervaring hiermee?
 
Wat zijn de aanraders voor een goeie blowjob in het SKW? Vooral voor een beginner.

Ik was enkele dagen geleden de threads hier aan het doornemen en ik meen mij te herinneren dat ik goeie dingen gelezen had over een oudere dame in Schippersstraat of de Verversrui die al lang in het SKW zou werken, maar ik vind het topic niet meer.

Wie zouden jullie aanraden voor een eerste ervaring hiermee?
 
Laura op VT 11 is de blowjob queen
zij werkt 's avonds/'s nachts

 
Als je over een oudere dame in het schipperskwartier spreekt die er al vele jaren zit en pijpt met klaarkomen in de mond, denkt ik spontaan aan Angelique.
Doet de nacht en zit zeker bijna 25 jaar in de verversrui 18/1.
Heb heerlijke tijden met haar beleefd . Bezocht haar minstens 1 a 2 maal per maand gedurende omzeggens 24 jaar. U kunt rekenen hoeveel maal ik van haar pijpkunsten genoten heb. Pijpen kon ze zonder beperking van tijd. Meermaals ging ik voor 2 uur om ononderbroken te worden gepijpt en uiteindelijk in haar mond klaar te komen.
Angelique is een oudere spaanse (aanvankelijk werd gedacht dat ze marokaanse was) die nu toch wel de 50 benadert of reeds is.
Door omstandigheden is het nu reeds meer dan 1 jaar geleden dat ik haar heb kunnen bezoeken. Van zodra zich de kans weer voor doet, zak ik haar zeker nog eens gaan opzoeken, tenminste als ze dan nog actief is.
Als ge ze gaat bezoeken, doe ze de groeten......
 
2 uur ononderbroken pijpen 🤔… dan is het leuke er toch ook af denk ik of ze deed het heel slecht en duurde het zo lang
Ja maar Angelique doet alles heel traag.En tussendoor gaat ze de vloer dweilen, en het raam wassen , en om geld vragen.
Ik zou die zeker niet aanraden.
Nicole Villa Tinto 38 pijpt ook graag lang en ze ligt zo lekker naast met haar mooi kontje.
 
Wat zijn de aanraders voor een goeie blowjob in het SKW? Vooral voor een beginner.

Ik was enkele dagen geleden de threads hier aan het doornemen en ik meen mij te herinneren dat ik goeie dingen gelezen had over een oudere dame in Schippersstraat of de Verversrui die al lang in het SKW zou werken, maar ik vind het topic niet meer.

Wie zouden jullie aanraden voor een eerste ervaring hiermee?
Als je een blowjob met veel cock worship en teasing will: Ambra, SS 12/1. Als je volledige deepthroating wil: Daniella, VS 05/3. Daniella is enkel avond/nacht, Ambra overdag. Bij Ambra kan het zonder condoom, bij Daniella niet. Beiden goeie dames voor een eerste keer.
 
Dat zal dan aan jouw liggen. Naar mij lacht ze altijd vriendelijk, en ik heb haar toch al heel lang niet meer bezocht.
Ik heb haar nog nooit bezocht en ze kijkt het minst vriendelijk van alle dames in het SkW. Maar je gaat toch ook niet meer terug bij haar@ Janus. Dat zegt al genoeg.
Verder totaal onbelangrijk dit.
 
Elena kijkt je aan met een blik van " wat mot je? Heb ik wat van je aan of zo" vriendelijk is anders.
Dat komt misschien door hoe jij er bij loopt in het SKWA...
👍 Dat zal er wel een klik zijn met jouw en je haar type wel zijn ..,
klik, klik klik klik ...
Inderdaad. Is 1 van de vriendelijkste dames en één waar je ook normaal mee kan spreken, verstandige

Ik ga vanaf nu ook IQ-tests afnemen indien ik de betaalde tijd niet volmaak met sesksen en ik houd jullie op de hoogte hoe verstandig ze allemaal zijn ...
 
Ik heb haar nog nooit bezocht en ze kijkt het minst vriendelijk van alle dames in het SkW. Maar je gaat toch ook niet meer terug bij haar@ Janus. Dat zegt al genoeg.
Verder totaal onbelangrijk dit.
Kom al zeker 20 jaar bij haar en de laatste 7 jaar bijna wekelijks maar heb haar nog nooit onvriendelijk meegemaakt en is knap om dat te zien dat ze zo kijkt omdat ze altijd druk is en weinig achter het raam zit.
 
Kom al zeker 20 jaar bij haar en de laatste 7 jaar bijna wekelijks maar heb haar nog nooit onvriendelijk meegemaakt en is knap om dat te zien dat ze zo kijkt omdat ze altijd druk is en weinig achter het raam zit.
Zo. Misschien benadert ze jou na 500 + plus bezoeken wat anders dan mij ??.
Ik kwam 2 x op de (maandag)middag voorbij , en ze zat gewoon daar.
Omdat ik positief gelezen had over haar op dit forum eens dichterbij gegaan , maar haar chagrijnige blik weerhield me.
Ze zit natuurlijk op de pisbakken te kijken, misschien ligt het daar aan.
Dan zie je enorm veel zeikers.

Vrouwen die al 20 jaar DVP zijn , dat is ook geen pluspunt voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan