Recensie Victoria, Lier 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ponger

Newbie
4
03/03/22
2
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-sexy-jongedame.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Advertentie zag er veelbelovend uit, ik ben namelijk een fan van grote tieten, dus dag op voorhand een afspraak geboekt. 200 euro voor 1 uur, wat toch boven de gemiddelde prijs is denk ik. Ze klonk zeer vriendelijk aan de telefoon.
Locatie is niet zo discreet, het is namelijk gelegen aan een groot sportcomplex waar veel volk aanwezig kan zijn. Wel veel parkeermogelijkheden.

Victoria komt overeen met de foto's, al is ze wel wat molliger dan ik eerst in gedachten had, maar dat stoorde me niet. Borsten zijn 100% naturel. Eerst een douche genomen (zonder haar erbij), en dan met haar in bed gekropen. Ze is redelijk afwachtend, dus je moet zelf zeggen wat je graag wil doen. Ik opteerde eerst voor een massage (want haar advertentie zegt dit ook). Dit viel nogal tegen: ze deed een soort tantra-massage (dus alleen maar lichte aanrakingen) maar ik heb toch liever een stevigere massage. Omdat ik er aan wou beginnen, draaide ik mezelf om en begon ze aan mijn tepels te likken. Daarna pakte ze de condoom, en begon ze met pijpen. Dit was niets speciaals. Daarna ging ze op me zitten, wat wel heel erg lekker was! Daarna in missionaris nog genomen, en klaargekomen. Er waren nog maar 40 minuten verstreken, dus ik had er nog 20 over. Ik vroeg dus voor een massage, maar aan haar reactie te horen dacht ze dat ik ging vertrekken. Een awkward momentje dus. Uiteindelijk begon ze me met masseren, maar dit was toch dik tegen haar goesting precies. Ben uiteindelijk na een paar minuutjes gaan douchen en ben vertrokken. Masseren kan ze toch niet zooo geweldig.

Op zich een vriendelijke, aantrekkelijke dame, maar de klik was er niet echt. Ook was het jammer dat ze niet meer de leiding nam. Dus zeker geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Advertentie zag er veelbelovend uit, ik ben namelijk een fan van grote tieten, dus dag op voorhand een afspraak geboekt. 200 euro voor 1 uur, wat toch boven de gemiddelde prijs is denk ik. Ze klonk zeer vriendelijk aan de telefoon.
Locatie is niet zo discreet, het is namelijk gelegen aan een groot sportcomplex waar veel volk aanwezig kan zijn. Wel veel parkeermogelijkheden.

Victoria komt overeen met de foto's, al is ze wel wat molliger dan ik eerst in gedachten had, maar dat stoorde me niet. Borsten zijn 100% naturel. Eerst een douche genomen (zonder haar erbij), en dan met haar in bed gekropen. Ze is redelijk afwachtend, dus je moet zelf zeggen wat je graag wil doen. Ik opteerde eerst voor een massage (want haar advertentie zegt dit ook). Dit viel nogal tegen: ze deed een soort tantra-massage (dus alleen maar lichte aanrakingen) maar ik heb toch liever een stevigere massage. Omdat ik er aan wou beginnen, draaide ik mezelf om en begon ze aan mijn tepels te likken. Daarna pakte ze de condoom, en begon ze met pijpen. Dit was niets speciaals. Daarna ging ze op me zitten, wat wel heel erg lekker was! Daarna in missionaris nog genomen, en klaargekomen. Er waren nog maar 40 minuten verstreken, dus ik had er nog 20 over. Ik vroeg dus voor een massage, maar aan haar reactie te horen dacht ze dat ik ging vertrekken. Een awkward momentje dus. Uiteindelijk begon ze me met masseren, maar dit was toch dik tegen haar goesting precies. Ben uiteindelijk na een paar minuutjes gaan douchen en ben vertrokken. Masseren kan ze toch niet zooo geweldig.

Op zich een vriendelijke, aantrekkelijke dame, maar de klik was er niet echt. Ook was het jammer dat ze niet meer de leiding nam. Dus zeker geen herhalingsgevaar voor mij.
Hiermee ben ik niet akkoord. Victoria is wel degelijk een heel aantrekkelijke dame, mollig zou ik ze al niet noemen, eerder een dame met wat meer rondingen is een adequatere omschrijving. Als je haar aangeeft hoe je de massage wenst, hard, sensueel, deep-tissue, ..... of wat dan ook dan krijg je dat dan ook. Als je een date met haar hebt en je doet heel normaal dan is de fundering snel gelegd om een goede klik te hebben, en krijg je wel degelijk een lekkere massage afsluitend met een GFE experience. Victoria heeft prachtige borsten en een prachtig gevormde kont om u tegen te zeggen. Douche ervoor is idd een must, ze is heel hygiënisch ingesteld en dat is meer dan een pluspunt. Niks fake aan deze dame, zelfs als ze een orgasme krijgt,....... dan heeft ze er wel degelijk een, en als je de knopjes weet te vinden is squirten zelfs geen uitzondering.

Al bij al, voor mij een aanrader, en ik mag mij een gelukkige en vaste klant van haar noemen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-sexy-jongedame.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Victoria

Geeft een kwalitatieve service, met haar verzorgde en zachte propere lichaam. Voor mij is zij top! Ik ben een zakenman en wil uitsluitend vlaamse dames.. die er goed en verzorgd uitzien. En dat is Victoria zeker! Intelligente aangename jonge dame, zwoele lippen prachtige ogen en prachtige lach! Verzorgd gebit! Niets Fake! Ook rookt ze niet wat ik ook heel belangrijk vindt.
Verzorgd proper gebit, kortom van top tot teen altijd perfect in orde. Ik ben reeds nu een paar keer langs geweest! En elke keer opnieuw verrast ze mij met mooie lingerie.
Zij is een high class dame die haar wereld kent!
Altijd lekkere zwoele seks met Victoria!

Toppertje ❤️
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan