Recensie Mimi (Kung massage) Neeroeteren 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
09/02/24
2
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nou toch maar besloten om voor het eerst een recensie te plaatsen.
Afgelopen woensdag naar massage Kung geweest. Bij aankomst waren er 7 Thaise dames aanwezig. Mijn ogen vielen gelijk op Mimi. Vooral omdat ze de jongste was en het beste uiterlijk had in mijn ogen. Nou naar de kamer en gekozen voor 1 uur massage + pijpen wat 20€ meerprijs zou zijn. Even opfrissen in de douche en naakt op bed gaan liggen. Zij ging mij naakt masseren wat voor mijn gevoel veel te zacht was, ze was meer aan het aaien. ( vaker aangegeven dat het wat harder mocht ) Nou na 15/20 minuten masseren ging ze al over naar het pijpen wat wel echt goed was. Je mocht alles met haar doen en op wat voor standje dan ook mocht je haar keeltje flink aanpakken. Tussendoor haar ook nog gevingerd tot ze klaar kwam en daarna door naar mij pijpen tot ik in haar mond en gezicht mocht klaarkomen. Daarna samen douche waarbij ze mij nog deed wassen, toen schrok ik wel want het rook opeens naar plas in douche?! Was ze nou aan het plassen of was het gewoon riool lucht.. Conclusie voor massage moet je hier niet zijn voor PZC wel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/oosterse-massage-met-intiem.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Even naar Kung in Neeroeteren, niet vooraf afgesproken en gewoon op goed geluk zien wie beschikbaar is. Drie dames, Kung, Mimi en nummer drie. Kung is mijn favoriet maar had badjas aan en leek of ze nog moest bijkomen van de vorige klant. Mimi stond hoog op de wensenlijst dus met haar naar de buren. Wat een lekkertje! Klein, fijn en heerlijk. Begonnen met redelijk goede massage, had iets steviger mogen zijn maar verder prima. B2B gaat ook prima met haar tietjes.
Omdraaien en werd ook daar lekker verwend, pijpen kan ze heerlijk.
Ik hou wel van zoenen en daar doet ze graag aan mee. Op een gegeven moment condoom erom, cowgirl en in missio afgemaakt.
Tijd nog niet voorbij, ging netjes door met massage. Samen douchen, heb ik daar niet eerder meegemaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook bij Kung belandt… gekozen voor massage en geen intiem met Mimi… massage was te zacht voor mij maar gaandeweg heeft ze me meegekregen om een goede sessie intiem te doen! Alles was zoals je kan verwachten. Ze is mooi, klein en fijn met grote borsten (nep)… gewillig en heel lief! Ik kom zeker nog eens terug alhoewel ik ook nog eens voor wat steviger zou durven gaan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan