Recensie Amy, Massage Kung, Neeroeteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-34618154559.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer bij Kung geweest. Ze stelde haar zuster voor, Amy. Iets ouder maar ik bedacht dat er dan ook meer aandacht voor de massage is.
Naar de kamer, kreeg geen douche aangeboden maar ik was al schoon van huis gegaan. Kamer netjes in orde, net als het hele huis. Bed misschien iets te zacht voor massage.
Uitkleden, op bed en Amy gaf een fijne massage. Af en toe kwam er een klein kusje, later goede tongzoenen. Intiem doet ze volgens mij niet. Poesje aaien weerde ze in het begin af. Toen ik het vroeg mocht ik haar wel likken, ze was lekker vochtig.
Later werd ik prima gepijpt (zc) en afgetrokken, hoofdprijs want al lang geleden dat ik een dame zelfstandig haar gang kon laten gaan. Ze maakte het klusje pijpend, trekkend en zoenend af, erg prettig. Na orgasme vochtige doekjes en stelde ze douche voor. Badkamer aangrenzend en keurig netjes. Ze maakte het water warm voor mij en bleef erbij tijdens het douchen. Eenmaal buiten de douche werd ik afgedroogd, klasse.
Afrekenen achteraf, lang geleden dat ik dat meemaakte. Zo lang dat ik bijna vergat te betalen.....
De moeite waard, al is ze wat ouder. Ouder dan de meesten leuk zullen vinden.
 
Meningen zijn verdeeld, oudere zus van Kung zou Toy heten, ik heb duidelijk Amy gehoord.
Enfin, ze komt snel terug. Zou eerste week januari weer beginnen, maar ambtenarij ligt dwars.
 
Meningen zijn verdeeld, oudere zus van Kung zou Toy heten, ik heb duidelijk Amy gehoord.
Enfin, ze komt snel terug. Zou eerste week januari weer beginnen, maar ambtenarij ligt dwars.
Werkt Zoey nog bij jullie?
Ik heb wel Toy ontmoet omdat Zoey toen ziek was. Dat was in september vorig jaar, 2023. Ik wil ze allebei ontmoeten.
 

Foto van Toy staat wel op redlights, maar ze is nog in Thailand. Ze komt zo snel mogelijk, maar Kung kon nog geen exacte datum geven.

Geen discussie aub, ben vandaag uurtje in Neeroeteren geweest en die uitleg heb ik gekregen.
Ja, foto staat online. Nee, Toy is niet aanwezig.
 
Is deze dame zo speciaal....??

Ik heb hier ook wel ergens gelezen dat ze ongeïnteresseerd doet afwerken.

Ik kan zelf niet met zekerheid zeggen of ik ooit met haar geweest ben is de tijd van Maysa thai
 
Sarah ben ik bij geweest een tijdje geleden op nieuwe locatie.
Massage is wat iedereen meer schrijft. Veel te soft.

Het tease en opbouwen naar erotisch punt doet ze heel aardig.

Als is het allebei wil, ben ik het beste af bij...........?
 

Mss moet ze effe wennen aan het koude België. Of wil ze wel neuken, maar niet met mij. Vreemd wel, voorheen vrat ze me zowat op en nu leek het wel bijna of ik met de buurvrouw bezig was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan