Recensie Nana (Kung massage) Neeroeteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ontzettend vermoeiende benen, teveel gesport, gestaan en gewandeld.
Kung gebeld, niet specifiek met een bepaald persoon afgesproken, alleen dat ze een kamer beschikbaar hielden. Kung lachen "al je favorieten zijn er". Keuze uit Tot, Kung, onbekende dame 1 en onbekende dame 2. Kung kwam net uit een vermoeiend uurtje dus ze wilde even bijkomen. "You take Nana" was de opdracht ;)
En dat was niet verkeerd, beetje ouder (51 naar eigen zeggen) maar past prima voor mijn leeftijd, klein (1m55 denk ik), 49kg, kleine maar lekkere tietjes.
Uurtje afgesproken, op de kamer kwam ze gelijk tongen, lekker, en moest ze effe mijn piemeltje passen met handjes en mondje.
Eerst maar massage, die was al zo goed dat ik een half uurtje erbij genomen heb.
Lekkere massage van een uur, en tien sexxen. Geen kans gehad om te kunnen vingeren, denk dat ze het wel toelaat maar er was niet de gelegenheid voor. Eerst opgeilen met lekkere tongzoenen. En ze ging al kussend naar beneden om mij even goed hard te maken. Dat lukte prima!!
Na,wat zuigen en likken wederzijds ging er een cd omheen, beetje glijmiddel erop en ze ging voorzichtig erop zitten, langzaam naar binnen glijden.
Na 10-15: minuten rijden in diverse standjes samen in missio klaar gekomen.

Ze vertelde al 2 jaar geen sex meer gehad te hebben.....dan is ze de schade goed aan het inhalen 😂
Lekker was het, ga zeker terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan