Lisa, La Divina, Paal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Testing

Newbie
2
19/02/24
9
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://divina-massage.be/dames/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na enkele jaren niet meer bij La Divina in Paal te zijn geweest, toch weer eens contact gelegd om langs te gaan.
Een afspraak gemaakt met de voor mij nog onbekende Lisa. Ik denk (maar kan me vergissen) dat ze voorheen in Center 42 werkte aangezien er een review is over een LIsa en er volgens mij wat dames naar La Divina zijn verhuisd bij stopzetting van Center 42(https://www.girlsreview.nl/threads/lisa-center-42.17747/). Klopt dit dat het dezelfde is, anders mag men dat corrigeren.
Zoals ik van mijn vorige bezoeken bij La Divina gewoon was: een onthaal wat weer zeer top, discreet, warm, in een relax sfeer. Ik werd meegenomen naar de mooi ingerichte bar waar eventje toelichting werd gegeven bij de diensten van Lisa (tantra, lingam of prostaat). En er werd een drankje aangeboden. Na het afhandelen van de financiële zaken ging de vriendelijke onthaaldame op weg om Lisa te verwittigen en mocht ik wachten in de bar.
Ik wist op voorhand dat Lisa geen intiem deed. Maar uit ervaring, bij een goede tantra-massage mis je het intiem niet.
En dan verschijnt er in de bar een kleine Thaïse dame met een zeer onthalende mooie glimlach, de uitnodiging om mee te gaan naar een van de studio's.
Een mooie verschijning, zeer elegant, en wat een mooie snoet.
Het is even wennen aan, een voor mij, nieuwe dame maar ik moet zeggen... het ijs was snel gebroken. Ik kreeg de vraag of ik de massage liefst op tafel of in bed had. Voor de tafel gekozen.
Dan werd ik uitgenodigd om een douche te nemen. Zij gaf mij een paar keer aan niet te snel te zijn met het wasje want ze wou even mee onder de douche. Samen onder de douche nam zij even de rug onder handen en dan speels daar waar het nog meer deugd doet.

Ondertussen de kans om haar te bewonderen. Ze straalt iets elegants uit (als het de LIsa is die een andere reviewer beschrijft bij Center 42, dan begrijp ik wat hij bedoelt met iets 'edels uitstralen waardoor hij ze niet durfde aan te raken: wat ik trouwens wel heb gedaan);)

Ok, dan de massage.
Zoals bij mijn vorige massages bij La Divina maakte ook Lisa gebruik van lekker warme olie. Ik heb al enkele tantra-massages bij andere dames achter de rug. De massage door Lisa was zeer goed, zeer aangenaam. Ik heb eens een paar keer een tantra massage gehad waarbij de dame buiten het masseren met olie ook gebruik maakt van een zijden doek die ze over je legt en dan stil weg laat glijden wat zeer aangenaam voelt, een met warme natte handdoeken op je leggen,... dat had de massage van Lisa nog een extra gegeven... maar eerlijk is eerlijk... de massage van Lisa was top.
Op de buik liggen wordt er veel tijd genomen om je volledige achterzijde te masseren. Ze deed het zacht, dan weer wat steviger, regelmatig warme olie extra bij gieten... Met de handen, dan meer met de onderarmen en ellebogen, wat dieper op de spieren. Het is bijzonder met welke aandacht dat ze dit doet, zeer geconcentreerd, de focus op hoe je reageert op wat zij doet.
Na zowat alle plekjes te hebben gehad, komt ze toe aan het wat 'stoutere' gedeelte. Ze grijpt, kietelt, streelt zachtes, neemt in de hand tussen de benen, onder de buik door,... zalig.
Dan komt ze ook even op je liggen en glijdt over je heen.
En dan mag je draaien en start ze met de massage aan de voorzijde. Ook hier valt enorm op hoe aandachtig ze in de massage gaat, enorme focus op wat ze doet, hoe je reageert. En een puur genot om deze zeer mooie Thaïse prinses te aanschouwen. Alles in mooie proportie, mooi klein, tenger maar toch niet te mager. En mooie borstjes. Dan hebben we het nog niet gehad over haar gezichtje. Dat is een genot om te mogen naar kijken, zo'n mooie snoet.
In tegenstelling tot de andere reviewer (center 42) ben ik gestart met haar zacht maar respectvol te strelen. Ik begrijp dat die andere reviewer uit respect voor het edele, de elegantie haar bijna niet durfde aan te raken. Ze straalt stijl en elegantie uit. Een zachte huid, zalig om te mogen strelen. Startend bij haar rug, de bips, over de armen. En aangezien zij stilaan stouter werd, trok ik ook de stoute schoenen aan en bracht ik een bezoekje aan de mooie borsten. UIt respect en omdat ik vind dat het ook zo hoort bij Lisa, geen aanraken van de schaamstreek.
Opnieuw valt haar focus op, soms kijkt ze je goedkeurend aan, dan weer gefocust op haar handen, dan weer eens geconcentreerd met de ogen dicht... maar steeds die handen die je strelen, teasen, knuffelen,.
En natuurlijk, dan komt het strelen van de penis. Daar heeft ze behoorlijk veel tijd aan besteed en nog meer olie... Ik heb af en toe moeten kijken wat ze aan't doen was daar beneden want het was niet te volgen wat ze soms deed, zoveel sensaties gingen er door me heen, zoveel deugd... En plots een stoute blik, springt ze langs achter op de tafel, eventjes wat plaats gemaakt tussen mijn benen om dan haar borsten in te zetten het het streelspel rond de penis. Ze weet het verhaal te rekken, alhoewel ik ook wel heel hard mijn best heb gedaan om het uit te stellen ;)
Maar uiteindelijk, zoals dat altijd gaat,... winnen de dames de strijd en geef je je over. Ik ben dan al wat verder gevorderd in de leeftijd, de kracht van 'het komen' is niet altijd meer zo groot maar wat Lisa hier kon bewegen heeft mij toch verrast... lang geleden dat ik nog zo'n orgasme mocht kennen. En dat terwijl er zo'n mooie dame dat orkestreerd ...

Effe nodig om te bekomen. Zij terug van tafel, even al de douche voorverwarmen en dan met de nodige doekjes wat gereinigd. Ze heeft dan nog even de overtollige olie weggenomen met een handdoek. En dan hopla, weer onder de douche... waarbij ze zeer goed heeft geassisteerd om olie-vrij terug te kunnen vertrekken.
Nog even leuke babbel over fietsen, reizen,... En dan de uitnodigen dat ze mij hopelijk nog eens terug mag zien. En de vraag of de massage OK was of volgende keer wat harder en steviger want de eerste keer moet ze wat verkennen en houdt ze het zacht. Aangegeven dat het volgende keer wat harder mag.
Maar... deze massage was top. Meer dan top. Van onthaal door de onthaaldame tot het uitwuiven en de 'tot-de-volgende-keer-kusjes' van Lisa... super top.
Ik had eigenlijk al een paar keren proberen langs te komen voor een dame waar ik vroeger ging maar een afspraak wou maar niet lukken wegens ongelijke agenda's. Omdat dit niet lukte en ik toch nog eens een goede toffe massage wou, dan maar voor, de voor mij onbekende, Lisa gegaan... Of ik het intiem heb gemist? Totaal niet, integendeel... dat zou zelfs niet hebben gepast bij deze massage. De opbouw van begin naar einde was puur genieten. Lisa bedankt.
Herhalingsgevaar? Helaas, veel te groot. Dus absoluut ja.
Ook al omwille van de locatie, de manier van onthaal... een tof leuk huis voor een ontspannen uurtje.
Het max dat ik hier kan geven is 5 sterren... voor Lisa zou er eentje extra mogen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan