Recensie Nora, Divina,Paal 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knuffelbeest

Newbie
4
06/05/23
5
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Squirting
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://divina-massage.be/
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben zeer blij dat ik terug bij mijn favoriete massage lady Nora kon langsgaan voorbije dinsdag. Ik nam anderhalf uur Sultan. Zeer prijzig maar echt wel de moeite. Eerst samen douchen en daar speelde ze al flink met mn penis. Vervolgens de tantra massage waarbij ze veel aandacht schonk aan mn intieme zone en mij tot een geweldige climax liet komen. Gelukkig waren we nog maar 40 min bezig. Samen genoten we nog van een glaasje bubbles in de jacuzzi. Ze kwam op mij zitten. Ik kreeg spijtig genoeg geen harde meer (ouderdom :-( ) Maar ik vond het geweldig dat ik aan haar borsten mocht zitten, haar poesje en aarsje strelen en haar nek kussen.
Even stond ze recht met haar kontje naar me toe en profiteerde ik om haar kontje te kneden. Als afsluiter ging ze op de rand zitten van het bad en mocht ik haar poesje kussen en likken voor een aantal minuutjes. Steeds een zalige ervaring.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://divina-massage.be/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag bij Nora geweest. Voor het eerst op haar nieuwe locatie. Ze is nog steeds dezelfde als vroeger (en dezelfde regels). Ik heb een tantra massage genomen. Je gaat samen douchen, en daar komt al het nodige gespeel. Je mag haar ook overal aanraken, behalve haar poesje.
Daarna verder naar de massage tafel. Eerst op de buik liggen om te ontspannen. Wanneer dit gebeurt is mag je op bed liggen voor de body2body. Ze kan je heel erg uitdagen en opgeilen tot je uiteindelijk toch je lading moet lossen. Achteraf nog een nekmassage gekregen. Tot slot terug in de douche waarbij ze je rug nog helpt wassen. Ik ga zeker weer terug!!
 
@akteur Had je een afspraak gemaakt of was je gewoon langsgegaan? Want normaal zetten ze bij divina de aanwezige dames actief op redlights.be maar Nora heb ik daar nog niet zien staan. Ik vraag me af of ze misschien enkel op afspraak werkt.

In je beoordeling staan ook 4 sterren voor zoenen. Vroeger bij Center42 begroette ze je altijd met een kus op de wang. Bedoel je dat of gaat ze tegenwoordig verder?

Ik wist trouwens niet dat er bij divina ook kamers waren met een massagetafel. Is dat boven of onder? Ik dacht dat alle kamers daar een bed hadden. (Ben er wel nog maar 2x geweest, binnenkort hopelijk nog eens).
 
Ik had gebeld, en een afspraak gemaakt. Ze werkt niet enkel op afspraak. Maar als je voor de line up gaat vragen ze op voorhand of je oraal wil. Is dat het geval dan wordt Nora niet voorgesteld.

Was het kussen betreft. Ze heeft me ook in mijn nek gekust en aan mijn spel. Maar geen pijpen ofzo hè, dat is bij mij alleszins toch uit den boze.

De kamer die ik had was boven langs de crown massage. Er stond een grote douche, een bed en een massage tafel. Nu weet ik niet of die specifiek voor tantra gehouden wordt. Wie weet kan je er volgende keer ook wel terecht.
 
Wie was er dan voor de rest nog in de line up? Misschien waren er nog dames die niet actief stonden op redlights vandaag.

Ik heb deze namiddag nog gekeken en alleen Liv, Jana & Lisa stonden als aanwezig.

Opvallend wel dat Nora niet open staat voor oraal. Volgens een andere review van haar enkele maanden geleden van Center42 had ze aangegeven aan degene die de review schreef dat ze na de overstap naar Divina open zou staan voor oraal maar geen intiem.
 
Geen idee wat de rest van de line up was aangezien ik er niet achter gevraagd heb.

Wat oraal betreft kan ik alleen maar zeggen wat ik van haar hoor. Ze heeft duidelijk gezegd dat ze dezelfde regels hanteert als binnen center42. Misschien dat sommige klanten die vaker gaan meer krijgen?
 
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/nora-zachte-sensuele-handen.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week maandag voor de eerste keer richting Limburg getrokken voor een massage. De keuze was, mede door de positieve recensies, gevallen op een afspraak met Nora. Ze is een heel vriendelijke, lieve dame die er zeker goed uitziet. De verwelkoming verloopt heel gemoedelijk en meuk is dat je hier vooraf niet alleen doucht. Nora kwam er gelijk bij en wist me al in de douche behoorlijk op te winden. Hier kon ik al een eerste keer voorzichtig kennismaken met haar zachte huid, lekker billen en natuurlijke borstjes. HIerna werd er verhuisd naar de massagetafel, waar een goeie massage volgde, inclusief af en toe wat teasen tussen de billen/benen. Dit was echter steeds te kort om al echt opgewonden van te raken.
Dat werd opgespaard tot ik me mocht omdraaien en mijn groeiende erectie meer aandacht kreeg. Hierbij kruipt ze mee op de tafel, waardoor ik ook weer wat meer op ontdekking kon met mijn handen over haar lichaam. Op een gegeven moment kwam ze op me liggen met mijn stijve tussen haar benen om me zo droog te neuken; gevolgd door een variatie hiervan waarbij ze haar kutje tegen mijn penis aanreed. Hierdoor leek ze zelf ook best geil te worden, wat ook bevestigd werd door haar nat poesje, welk ze gewillig toeliet te betasten.
Door dit alles was de temperatuur zo hoog opgelopen dat ze met enkele tellen enthousiast aftrekken, mij uiteindelijk heerlijk liet klaarkomen.
Effe bekomen en dan opnieuw samen de douche in, waarbij ze mijn rug nog eens lekker inzeepte.
Het was zeker een goeie en heerlijke ervaring met een zeer lieve dame, die weet hoe ze een man moet verwennen. Ik persoonlijk miste wel wat kussen op de mond, of beter nog tongzoenen, wat de kers op de taart zou zijn. Maar ik respecteer haar grenzen wat dat betreft.
Topdametje dus, met vrij groot herhalingsgevaar...
 
Voor mij de slechtse ervaring ooit. Afspraak maken ging vlot.
Gekozen voor een tantra massage. Vriendelijke ontvangst. Nora - Lilly is een knappe meid waar elke man wel een opwinding van krijgt.
Tot daar het goede nieuws.

De massage was super. Ik mocht haar kutje zelf likken..
Ze zei dat ik een heel knappe man was en ze was duidelijk opgewonden.
Bij de b2b aan de voorkant was zeer sensueel maar wat ik niet prettig vind was dat op.zeker moment mijn penis in in haar kutje stak ZONDER condoom. Ik wist niet wat zeggen.. Dit wou ik zeker niet en al zeker niet zonder condoom. Maar was een beetje in shock denk ik. Heb haar dat gezegt is ze ook gestopt. Dus de massage was voor mij helemaal over. Ik zat in mijn gedacht te denken hoeveel hebben er voor mij al erin gezeten?? Toppunt na de massage vroeg ze 20€ extra omdat ze extra "service" had gegeven. Ik zei.. ik moet die 20€ Betalen aan de dokter coor controlle op soa!
Gelukkig was er niets aan de hand.
Maar ik ga nooit meer bij haar of divina. Als ze daar allemaal zo werken ... nee dank je.
 
Vorige week nog eens een bezoekje gebracht aan Divina. Zonder afspraak binnen gegaan en de aanwezige dames de revue laten passeren (oa. Fleur, Britt en Ella). Ondanks haar beperkte beschikbaarheid van 30min. op dat moment, toch opnieuw voor Nora (intussen Lily) gekozen. Ze had voordien blijkbaar een sessie in de SM-kamer gedaan, en was de enige vrije kamer blijkbaar. Niet echt mijn ding, maar me verder niet aan gestoord. Kreeg op de 30min een verkorte versie, maar verder zelfde verloop als eerst keer. Samen onder de douche waarbij ze je al behoorlijk opwindt en je handen haar lichaam kunnen verkennen., Daarna standaard massage op de buik om vervolgens om te draaien en een heerlijke handjob te krijgen. Ze is echt wel een lieve dame die je heel geil kan aankijken.
Ongevraagd en zonder condoom beginnen neuken (zoals bovenstaande) zou ik ook echt niet kunnen appreciëren en is gelukkig niet gebeurd. Over extra's is er bij mijn 2 ervaringen in elk geval niet gesproken (of gedaan).
 
Voor mij de slechtse ervaring ooit. Afspraak maken ging vlot.
Gekozen voor een tantra massage. Vriendelijke ontvangst. Nora - Lilly is een knappe meid waar elke man wel een opwinding van krijgt.
Tot daar het goede nieuws.

De massage was super. Ik mocht haar kutje zelf likken..
Ze zei dat ik een heel knappe man was en ze was duidelijk opgewonden.
Bij de b2b aan de voorkant was zeer sensueel maar wat ik niet prettig vind was dat op.zeker moment mijn penis in in haar kutje stak ZONDER condoom. Ik wist niet wat zeggen.. Dit wou ik zeker niet en al zeker niet zonder condoom. Maar was een beetje in shock denk ik. Heb haar dat gezegt is ze ook gestopt. Dus de massage was voor mij helemaal over. Ik zat in mijn gedacht te denken hoeveel hebben er voor mij al erin gezeten?? Toppunt na de massage vroeg ze 20€ extra omdat ze extra "service" had gegeven. Ik zei.. ik moet die 20€ Betalen aan de dokter coor controlle op soa!
Gelukkig was er niets aan de hand.
Maar ik ga nooit meer bij haar of divina. Als ze daar allemaal zo werken ... nee dank je.
Nep review van een jaloerse ex-collega dat tot recent bij Divina werkte. Nu als Mila bij Alexandra.
 
Voor mij de slechtse ervaring ooit. Afspraak maken ging vlot.
Gekozen voor een tantra massage. Vriendelijke ontvangst. Nora - Lilly is een knappe meid waar elke man wel een opwinding van krijgt.
Tot daar het goede nieuws.

De massage was super. Ik mocht haar kutje zelf likken..
Ze zei dat ik een heel knappe man was en ze was duidelijk opgewonden.
Bij de b2b aan de voorkant was zeer sensueel maar wat ik niet prettig vind was dat op.zeker moment mijn penis in in haar kutje stak ZONDER condoom. Ik wist niet wat zeggen.. Dit wou ik zeker niet en al zeker niet zonder condoom. Maar was een beetje in shock denk ik. Heb haar dat gezegt is ze ook gestopt. Dus de massage was voor mij helemaal over. Ik zat in mijn gedacht te denken hoeveel hebben er voor mij al erin gezeten?? Toppunt na de massage vroeg ze 20€ extra omdat ze extra "service" had gegeven. Ik zei.. ik moet die 20€ Betalen aan de dokter coor controlle op soa!
Gelukkig was er niets aan de hand.
Maar ik ga nooit meer bij haar of divina. Als ze daar allemaal zo werken ... nee dank je.
Beste mensen,
Dit wat hier boven staat is een afrekening naar ons en Nora toe.
We hebben onlangs Ilse ontslagen. Het ging er ver over. En heeft nu accounts aangemaakt en klanten gevraagd slechte recensies te plaatsen in ruil voor extra's. Dit doet ze om ons en Nora slecht te maken. Dat kan dus hier helaas wel, maar de mensen die ons kennen weten natuurlijk beter. Dus dit is het spijtige van deze site.
Voor mij de slechtse ervaring ooit. Afspraak maken ging vlot.
Gekozen voor een tantra massage. Vriendelijke ontvangst. Nora - Lilly is een knappe meid waar elke man wel een opwinding van krijgt.
Tot daar het goede nieuws.

De massage was super. Ik mocht haar kutje zelf likken..
Ze zei dat ik een heel knappe man was en ze was duidelijk opgewonden.
Bij de b2b aan de voorkant was zeer sensueel maar wat ik niet prettig vind was dat op.zeker moment mijn penis in in haar kutje stak ZONDER condoom. Ik wist niet wat zeggen.. Dit wou ik zeker niet en al zeker niet zonder condoom. Maar was een beetje in shock denk ik. Heb haar dat gezegt is ze ook gestopt. Dus de massage was voor mij helemaal over. Ik zat in mijn gedacht te denken hoeveel hebben er voor mij al erin gezeten?? Toppunt na de massage vroeg ze 20€ extra omdat ze extra "service" had gegeven. Ik zei.. ik moet die 20€ Betalen aan de dokter coor controlle op soa!
Gelukkig was er niets aan de hand.
Maar ik ga nooit meer bij haar of divina. Als ze daar allemaal zo werken ... nee dank je.
Dag Stein,
Voor mij de slechtse ervaring ooit. Afspraak maken ging vlot.
Gekozen voor een tantra massage. Vriendelijke ontvangst. Nora - Lilly is een knappe meid waar elke man wel een opwinding van krijgt.
Tot daar het goede nieuws.

De massage was super. Ik mocht haar kutje zelf likken..
Ze zei dat ik een heel knappe man was en ze was duidelijk opgewonden.
Bij de b2b aan de voorkant was zeer sensueel maar wat ik niet prettig vind was dat op.zeker moment mijn penis in in haar kutje stak ZONDER condoom. Ik wist niet wat zeggen.. Dit wou ik zeker niet en al zeker niet zonder condoom. Maar was een beetje in shock denk ik. Heb haar dat gezegt is ze ook gestopt. Dus de massage was voor mij helemaal over. Ik zat in mijn gedacht te denken hoeveel hebben er voor mij al erin gezeten?? Toppunt na de massage vroeg ze 20€ extra omdat ze extra "service" had gegeven. Ik zei.. ik moet die 20€ Betalen aan de dokter coor controlle op soa!
Gelukkig was er niets aan de hand.
Maar ik ga nooit meer bij haar of divina. Als ze daar allemaal zo werken ... nee dank je.
Stein Stein Stein toch!!!
Hoe gemakkelijk is het hier om mensen slecht te beoordelen?
Nora heeft de massage afgebroken, omdat je steeds wilde wat Nora niet wilde.
 
Laatst bewerkt:
@Divina - Petra en Raf: Ik snap heel goed dat jullie Nora steunen als zij hier onterecht wordt zwartgemaakt, doordat er hier een hoop onwaarheden over haar worden verspreid door een specifiek persoon.
Ik kan me ook goed voorstellen dat Nora hier mentaal last van heeft, dus wens haar bij deze veel sterkte toe en hoop dat ze toch weer snel zo normaal mogelijk haar werk kan blijven doen!
 
Wat voor een forum is dit? Mag een man geen eerlijke recensie meer plaatsen? Als het slecht is is het gewoon slecht. Goed naar mijn mening is ook gewoon goed. Ik plaats op elke dame mijn bevindingen. En ik ken helemaal geen Ilse. Mijn bevindingen zijn mijn persoonlijke ervaringen. Er zullen zeker mannen zijn die houden van neuken zonder condoom. Maar ik niet..
Mvg Stein
 
Terug
Bovenaan Onderaan