Recensie Amber, Divina, Paal 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PeterGriffin

Wandelaar
89
11/07/22
28
7
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/play-and-please-with-amber.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net voor de eindejaarsperiode heb ik voor de eerste keer een bezoek gebracht aan Divina Massage in Paal op een vrijdagavond na het werk

Rond 17u belde ik aan en werd ik door de gastvrouw binnengelaten. Ik mocht haar volgen naar de bar omdat het daar wat warmer was dan in de onthaalruimte.
Ik had geen afspraak gemaakt. Dat had ik misschien beter wel gedaan want er was slechts één dame beschikbaar: Amber.

Amber is een wat oudere dame, maar ze zag er nog best goed uit. Ze heeft een mooie volle boezem en droeg een sexy lingerie-setje toen ze zich kwam voorstellen.

Gekozen voor een uurtje Tantra (geen intiem dus) en na het afrekenen mocht ik Amber volgen naar boven.
Ik werd naar een zeer kleine ruimte geleid waar geen echt bed stond, maar meer een soort verhoogde matras uit kunststof.
In de ruimte zelf was een grote douche aanwezig waar ik mij voor de massage mocht wassen.

Amber zelf kwam niet mee douchen maar toen ik eronder stond heeft ze wel eventjes mijn rug ingezeept.
Daarna mocht ik mij op de matras leggen en kleedde Amber zich ook uit.

Ze masseerde in het begin heel zachtjes en daarna stilaan steviger. Gaandeweg gebruikte ze ook haar volledige lichaam en voelde ik haar zachte borsten over mijn rug en nek gaan en haar poes over de achterkant van mijn been. Daarbij kuste ze ook een paar keer in mijn nek en aan mijn oor wat wel aangenaam was.
Terwijl ze verder masseerde verdween er ook al eens regelmatig een hand tussen mijn benen.

Toen mocht ik mij omdraaien en werd de voorkant onder handen genomen. Hierbij wisselde ze af tussen het masseren van mijn penis en over mij heen gaan met haar volledige lichaam. Ondertussen kreeg ik ook de kans om met haar borsten te spelen.
Na een tijdje kwam ik tot een aangenaam, maar niet spectaculair hoogtepunt. Vervolgens mocht ik nog even ontspannen blijven liggen terwijl ze me verder masseerde.

Daarna was het tijd om terug te gaan douchen terwijl Amber de kamer opruimde.

Mijn eerste ervaring bij Divina was zeker niet slecht, en ik ben van plan om binnenkort nog eens terug te gaan.
Alleen is het wel spijtig dat vrijdag namiddag/avond precies een moment is dat daar weinig dames aanwezig zijn.
Vanwege mijn werk is dat het moment dat het beste uitkomt en mijn ervaring met andere salons is dat er meer keuze is op dat uur.
Voor de rest viel het mij op dat de zeep die ze gebruiken in de douche niet neutraal is (en dus een geur heeft), wat bij andere salons soms wel is.
Voor mij niet zo'n probleem want vrijgezel. Mannen in een andere situatie kunnen misschien best eigen zeep meenemen.

De massage zelf was zeker ok. Ik had initieel echter wel verwacht om samen te mogen douchen met de dame aangezien het zo omschreven staat in de advertentie.
Ik weet niet of andere dames in dit huis dat wel doen bij een tantra?

Zoals gezegd ga ik binnenkort nog eens terug maar deze keer zal ik op voorhand wel een afspraak maken denk ik.
 
Net voor de eindejaarsperiode heb ik voor de eerste keer een bezoek gebracht aan Divina Massage in Paal op een vrijdagavond na het werk

Rond 17u belde ik aan en werd ik door de gastvrouw binnengelaten. Ik mocht haar volgen naar de bar omdat het daar wat warmer was dan in de onthaalruimte.
Ik had geen afspraak gemaakt. Dat had ik misschien beter wel gedaan want er was slechts één dame beschikbaar: Amber.

Amber is een wat oudere dame, maar ze zag er nog best goed uit. Ze heeft een mooie volle boezem en droeg een sexy lingerie-setje toen ze zich kwam voorstellen.

Gekozen voor een uurtje Tantra (geen intiem dus) en na het afrekenen mocht ik Amber volgen naar boven.
Ik werd naar een zeer kleine ruimte geleid waar geen echt bed stond, maar meer een soort verhoogde matras uit kunststof.
In de ruimte zelf was een grote douche aanwezig waar ik mij voor de massage mocht wassen.

Amber zelf kwam niet mee douchen maar toen ik eronder stond heeft ze wel eventjes mijn rug ingezeept.
Daarna mocht ik mij op de matras leggen en kleedde Amber zich ook uit.

Ze masseerde in het begin heel zachtjes en daarna stilaan steviger. Gaandeweg gebruikte ze ook haar volledige lichaam en voelde ik haar zachte borsten over mijn rug en nek gaan en haar poes over de achterkant van mijn been. Daarbij kuste ze ook een paar keer in mijn nek en aan mijn oor wat wel aangenaam was.
Terwijl ze verder masseerde verdween er ook al eens regelmatig een hand tussen mijn benen.

Toen mocht ik mij omdraaien en werd de voorkant onder handen genomen. Hierbij wisselde ze af tussen het masseren van mijn penis en over mij heen gaan met haar volledige lichaam. Ondertussen kreeg ik ook de kans om met haar borsten te spelen.
Na een tijdje kwam ik tot een aangenaam, maar niet spectaculair hoogtepunt. Vervolgens mocht ik nog even ontspannen blijven liggen terwijl ze me verder masseerde.

Daarna was het tijd om terug te gaan douchen terwijl Amber de kamer opruimde.

Mijn eerste ervaring bij Divina was zeker niet slecht, en ik ben van plan om binnenkort nog eens terug te gaan.
Alleen is het wel spijtig dat vrijdag namiddag/avond precies een moment is dat daar weinig dames aanwezig zijn.
Vanwege mijn werk is dat het moment dat het beste uitkomt en mijn ervaring met andere salons is dat er meer keuze is op dat uur.
Voor de rest viel het mij op dat de zeep die ze gebruiken in de douche niet neutraal is (en dus een geur heeft), wat bij andere salons soms wel is.
Voor mij niet zo'n probleem want vrijgezel. Mannen in een andere situatie kunnen misschien best eigen zeep meenemen.

De massage zelf was zeker ok. Ik had initieel echter wel verwacht om samen te mogen douchen met de dame aangezien het zo omschreven staat in de advertentie.
Ik weet niet of andere dames in dit huis dat wel doen bij een tantra?

Zoals gezegd ga ik binnenkort nog eens terug maar deze keer zal ik op voorhand wel een afspraak maken denk ik.
Dag Peter,
We hadden echt wel nog meisjes werken, maar ze waren bezet. We zijn op het moment met een team van 13. Ik weet dat doordat je de kleine kamer heb gehad en blijkbaar de andere bezet waren. Je kan dat volgende keer ook vragen, want we hebben 10 ruimtes waarvan er 7 voor massages zijn. Daarom eventjes vooraf een telefoontje. Ook staan de meisjes niet allemaal op onze site, maar wel op Redlights. De zeep moet je niet meebrengen. Onze leverancier heeft een tijdje onze vaste zeep niet kunnen leveren. Dus hadden we ons tijdelijk beholpen met Cien (honing) zeep van de Lidl.
Samen douchen is niet voor de tantra 150€, alhoewel sommige dames dat toch doen en mogen. Bij tantra wordt er vanuit gegaan dat de massage het belangrijkste is. Bij tantra 190€ intiem. Is het verplicht om samen met de klant te douchen. Je had dat gerust mogen vragen.
Als je ter plaatse en tijdens de opmerkingen maakt. Kan dat naar ieders wens, maar achteraf hier toevallig lezen kan het niet rechtgezet worden. We vragen ook steeds als de klant buiten gaat of alles naar wens was, omdat we zeker willen dat de klant tevreden is. Je komt hier trouwens om te genieten.
Groetjes, tot snel en vertel het ons bij ontvangst dat je Peter van Girlsrevieuw bent.
X
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/play-and-please-with-amber.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren naar Divina afgezakt voor een Crown massage, ik was dit toevallig tegengekomen en wou het eens proberen, dus dan maar naar Divina.

Ik had bij het maken van de afspraak geen dame gekozen, vraag werd ook niet gesteld, omdat het sowieso al lang geleden was dat ik hier passeerde en dus toch geen idee of voorkeuren had. Bij de voorstelling kwamen er dan 3 dames langs en Amber sprong er wel meteen bovenuit. Inderdaad een iets "oudere" dame maar zeer aantrekkelijk dus de keuze was snel gemaakt. Na even wachten op naar de kamer!

Op de kamer eerst uitgekleed en gedouched, bij de Crown massage lig je op een hoge massage tafel met een gat in, je ligt dus op je buik op de tafel met je klokkenspel in het gat. Eerst was er een beetje plagen met een soort veer ofzo denk ik en vervolgens komt dan de massage met lekker warme olie, met het nodige plagen enzo tussendoor natuurlijk. Je blijft dus eigenlijk heel de massage liggen op je buik en ondertussen gingen de handen van Amber al eens onder de tafel. Uiteindelijk zo lekker klaargetrokken door Amber en dan nog even wat kunnen ontspannen en bekomen. Na een douche kon ik weer helemaal relax vertrekken.

The Crown massage is dus wel iets speciaal en je moet er voor zijn, zelf vond ik het leuk en ik zal het zeker nog wel eens doen, maar zeker niet elke keer. De volgende keer toch gewoon lekker tantra ofzo met Amber. ;)

Ook interessant misschien: je kan vooraf kiezen of je graag oraal wilt, dat is dan 30€ extra, ik had hier zelf geen behoefte aan maar het is dus een optie!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan