Recensie Lotte, Divina, Paal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kurt1982

Newbie
16
22/11/22
6
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://divina-massage.be/dames/
Totale kosten (in euro)
260
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren ben ik bij Divina in Paal langs gegaan voor de VIP-DELUXE massage. Gekozen voor Lotte en hier ben ik nog van aan het nagenieten.

Ze is een knappe en vlotte meid.
Na even een korte kennismaking samen het bubbelbad in. Hier was het ijs snel gebroken. Zoenen doet ze zeer lekker.
Tijdens het zoenen ging ook al voldoende aandacht naar mijn jongeheer.
Na een halfuur zoenen en elkaar wat verkennen zijn we naar het bed verhuisd.
Hier begon ze met mijn achterkant te masseren. Dit doet ze ook goed. Af en toe al eens teasen tussen de benen en wat kussen.
Hierna mocht ik mij omdraaien. Ze masseerde even mijn voorkant maar al snel begon ze mij heerlijk te pijpen(met condoom). Ze kwam met haar lekker kontje mijn kant opgedraaid. Hierdoor kon ik haar lekker vingeren. Volgens mij genoot ze er zelf ook intens van. Hierna zijn we doorgegaan in 69 en zo heeft ze mij lekker klaar gepijpt. Ze heeft een lekker poesje en smaakt naar meer...
Hierna hebben we nog even kunnen nagenieten en heeft zij mij nog heerlijk gewassen.
Jammer dat de tijd er op zat anders had ik voor nog een ronde gegaan.
We hadden een leuke klik dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk... Ik zie haar zeker nog eens terug!
 
Na een goede start zei ze plots dat ze niet pijpt zonder, wat voor mij een afknapper was, dit was op voorhand afgesproken met telefoniste, indien hygiene ok was dat dit wel kon, JA hygiene is bij mij OK, had pas gedouchet voor ik vertrok, tanden gepoetst en geschoren, piekfijn in orde.
Herhalingsgevaar: niet voor mij.
Na het vertrek van Rose niet veel goeie ervaringen meer gehad bij Divina, spijtig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan