Recensie Kate, La Cloche, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
153
04/02/23
122
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/kate/
Totale kosten (in euro)
200 incl extra's
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een tijdje had ik Kate op het oog bij La Cloche. Heel vaak staat ze niet op de agenda, maar op een doordeweeksedag even gebeld toen ze wel op de agenda stond. Maar helaas..in gesprek. Na verschillende pogingen bleef de telefoonlijn bezet. Aan de ene kant wilde ik het opgeven maar ik was al half onderweg toen ik het nog een keer besloot te bellen en ja hoor... de lijn was nog steeds bezet.

Eenmaal onderweg toch maar besloten te gaan. Wie weet is er wel iets met de telefoonlijn. Enfin, bij het voorstellen kwam als eerste Kate dus ik was er niet voor niets. Ook Milou was aanwezig en hoewel ik een hele fijne ervaring met haar had, bleef ik bij mijn vooropgestelde plan om met Kate naar een kamer te gaan. Kate lijkt in gesprek iets terughoudender en wellicht meer verlegen dan sommige andere dames, maar op bed komt ze zeker wel los. Heerlijk van elkaar genieten was het. Ik had gekozen voor extra's met zoenen en pzc. Dat deed ze uiteindelijk met veel overgave en op het einde heeft het ook met haar mond afgemaakt.

Bijzonder dat ik hier nog geen review van deze sexy dame met overtuigende inzet zie, maar wat mij betreft zeker herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan