Recensie Lucky, massagesalon Lelystad 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johansmit

Stamgast
294
06/04/22
302
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagesalonlelystad.nl/#!body-to-body-massage/c1o9g
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag weer eens een bezoek gebracht aan massagesalon Lelystad.
Ik wilde eigenlijk naar Eva maar die kon niet op zaterdag en dit was echt mijn enige mogelijkheid.

Op goed geluk aangebeld. Er bleken twee vrouwen aanwezig.
Dan is het altijd even een ongemakkelijk moment, bij binnenkomst meteen kiezen met wie je mee wilt. De een had een wat vriendelijker gezicht en van de ander sprak het figuur me wat meer aan. Hier voor gekozen en dat bleek Lucky.

Na het douchen begon ze me eerst als een wilde overal te voelen. Het leek eerst wel of ze zenuwachtig was ofzo maar na een paar minuten ging ze gestructureerder te werk. Maar wat voor een massage was dit?
Ze was niet mijn huid aan het masseren, niet mijn spieren maar meer mijn botten. Jemig wat was dit een stevige massage!

Het was ongelooflijk hoeveel kracht er uit deze kleine vrouw kwam. Maar in principe vond ik het wel heel fijn. Ik dacht alleen "ik weet niet of ik nog een beetje geil wordt" want dit was dan wel heel fijn maar niet echt erotisch.
Ook deed ze allemaal hele vreemde houdingen. Toevallig ben ik heel flexibel maar duwde mijn ledematen alle kanten op en was met mijn armen aan het bewegen of het springtouwtjes waren.
Afijn, op een gegeven moment was het "omdraaien" en daarmee draaide de sfeer ook gelijk om. Ik had er voor gekozen om haar ook aan te mogen raken (+ € 20,-) en nu werd het wel erotisch en gaf ze zeker het idee dat ze er zelf ook van genoot.
Afgesloten met een handjob.
Daarna nog samen douchen en was het weer klaar.
Beneden zat de andere vrouw nog in het keukentje in een soort onesie. Ze groette me nog heel vriendelijk.
Zeker gevaar op herhaling
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan