Recensie Bonny, massage Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Otto

Newbie
5
03/12/21
4
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2176318-bonny
Totale kosten (in euro)
110
Onlangs bij Bonny op bezoek geweest: gebeld en binnen 3 kwartier kon ik afspreken. Bonny woont in een rustige woonwijk waar je goed (gratis) kunt parkeren. Ze ontvangt in haar eigen huis, heeft een comfortabel massagekamertje en een goeie douche. Na de douche, op mijn buik op het dubbel bed gaan liggen. Je kunt gezellig praten met Bonny, ze spreekt vrij goed Nederlands, haar moedertaal is Engels, ze komt uit West-Afrika, we hebben het bij Engels gehouden. Ze heeft een leuke lach en een goed gevoel voor humor.
Betalen doen we achteraf "ik heb toch nog niks geleverd?".

Massage van een uur. Wat prettig is, en dat hebben veel Afrikaanse vrouwen , ze heeft een beetje ruwe huid op haar handen, en dat geeft een heerlijk effect. Ook speelt ze heel fijn met haar nagels, begint meteen te teasen op je billen, ballen en in je bilspleet.
Ze heeft heel grote hangborsten, en bij het body-to-body gedeelte speelt ze daarmee, en voel je ze goed over je lichaam glijden.
De massage aan de voorkant was heel goed. Met die beetje ruwe huid over je pik en eikel, dat doet ze geraffineerd. En vergeet ondertussen je bilspleet en ballen niet. Ook je tepels worden verwend. Bij de massage aan de voorkant glijdt ze met haar poes met geschoren haartjes lekker over je eikel. Daarna ben ik in haar handen heerlijk klaargekomen.

Enig minpuntje: ze houdt meteen op zodra je klaarkomt, dat zou best wat langer mogen doorgaan, dat zijn juist de fijnste momenten.
Nog gezellig nagekletst en ik kreeg nog een "after"massage, heel goed en stevig.
De massageolie in de douche er afgespoeld en herboren weer naar buiten. 110€ afgerekend.
Een leuke middag met een leuke vrouw.
Ze gaat binnenkort en paar maanden naar Ghana, dus pas later dit jaar weer beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan