Recensie Nicol, KimNL, Tilburg 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
354
04/07/21
458
20
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kimnl.nl/masseuse/nicol/
Totale kosten (in euro)
142,50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aangetrokken door de foto's op de website van KimNL een afspraak gemaakt met Nicol voor een body-to-body massage. Afspraak maken ging gemakkelijk en vriendelijk ontvangen. Bij het aan komen lopen van Nicol vielen me direct een aantal dingen op, namelijk: Ze is bij lange na geen midden 30 meer, vermoedelijk heeft ze de 50 zelfs gepasseerd en als ze al ooit volle borsten heeft gehad dan is hier heden ten dage niet veel meer van over. Niet zo'n fijne constatering dus, maar ik probeerde me er verder niet druk om te gaan lopen maken.

Hieronder mijn overige plus- en minpunten opgesomd:
+ er was ruim voldoende inzet aanwezig van de kant van Nicole
+ ze zocht meerdere malen bevestiging of alles naar wens was
+ het body-to-body gedeelte was naar verhouding ook voldoende aanwezig
+ de voorkant kreeg meer aandacht dan de achterkant, waarbij ook sprake was van pussysliding
+ de handmatige opbouw naar een hoogtepunt was prima
+ ik ben ruim een uur op de kamer geweest met haar

- ze is een behoorlijke kwebbeltante en praat af en toe aan een stuk door, al gold dat gelukkig niet voor de tijd dat ik op de massagetafel lag
- ik betaalde 12,50 extra voor samen douchen maar dat gedeelte duurde te lang en was niet heel erotisch
- ze kauwde kauwgom tijdens de gehele duur van de massage
- ze kwam nerveus over, ondanks dat ik niet het idee had dat ze nieuw was in het wereldje
- tijdens het body-to-body gedeelte had ze de neiging erg snel te werk te gaan, wat ten koste ging van de sensualiteit
- ze probeerde voldoende te teasen, maar ook daar miste ik de subtiele aanrakingen wel

Conclusie: De massage was niet slecht en kan met recht een body-to-body worden genoemd, maar was helaas niet helemaal wat ik ervan had gehoopt en verwacht, vooral doordat ik mij fysiek niet enorm aangetrokken voelde en ik de fijngevoeligheid van de aanrakingen van Nicole miste.

Misschien ook nog relevant te vermelden: Nicol is Oost-Europees en spreekt nauwelijks Nederlands, maar wel redelijk Engels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan