Recensie Nooy, Carpe diem, Oss/Boxtel 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
354
04/07/21
458
20
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nooy
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week kans gehad om eindelijk eens een bezoekje te brengen aan de hier al meermaals besproken Nooy, voor een tantramassage. Ze is een heel stuk ouder dan de foto's op de website van Carpe Diem doen vermoeden, maar goed ze ontving me hartelijk en ik was blij om te horen dat ze wilde beginnen door samen te douchen. Samen douchen hield in dit geval helaas wel in dat ik de gehele tijd met mijn rug naar haar toe en mijn handen tegen de muur moest staan. Haar van dichtbij bekijken was er dus niet bij, laat staan haar inzepen.

Hierna plaatsgenomen op het ruime bed waar de massage begon met een licht stevige massage van rug, schouders, benen en voeten, met langzaam aan steeds meer aandacht voor het teasen tussen de benen, waar ik enorm van genoot. Vervolgens ging Nooy over tot het body-2-body gedeelte wat eveneens erg prettig was en waar ze ook redelijk ruim de tijd voor nam.

Daarna was het tijd voor de voorkant, waarbij eenzelfde stramien werd gevolg als aan de achterkant. Ook hiervoor gold dat de massage keurig verzorgd was met voldoende aandacht voor het body-2-body gedeelte. Wat ik wel jammer vond is dat ze, denk ik heel bewust, steeds posities koos waarbij ik haar niet of nauwelijks kon aanraken op gevoelige plekken, eigenlijk net als tijdens het douchen.

Vervolgens werkte ze toe naar een hoogtepunt voor mij. De opbouw was prima en het hoogtepunt zelf was zo intens dat ik mijn penis nog ruim een uur voelde nagloeien. Overigens gebaarde ze tijdens het klaarkomen wel dat ik wat minder luidruchtig moest kreunen.:(

Massage was al met al keurig verzorgd maar misschien net iets te professioneel, in de zin dat het ondanks de hoge kwaliteit toch net wat afstandelijker en meer routinematig aanvoelde dan gehoopt.
 
Jaren geleden kwam ik regelmatig bij Nooy, zowel in Boxtel als ook in Oss. Geweldige massages van haar gehad. Soms was ze botergeil en gebeurden er tijdens het pussysliden dingen waarvan iedereen op hoopt. Ik ben uiteindelijk afgehaakt om haar te bezoeken omdat de gevoelens te sterk werden van haar kant. Maar niet te min ze geeft fantastische massages waarbij je geen extra's nodig hebt.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nooy
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor de eerste keer Nooy in Oss, ik was benieuwd.
Nooy is een Thaise dame, ik denk 50+. Goed lichaam.

Ze kan Nederlands, maar ik heb het gevoel dat ze tijdens de sessie een bepaalde script afloopt wat te zeggen tegen een klant. Dus hierdoor leek er een afstand en dat blijkt ook op de salontafel.

Uur afgesproken. Ze heeft eigenlijk grotendeels een normale lichaamsmassage gegeven. Nee geen stevige thaise massage en ook geen sport-massage.
Eigenlijk meer geaai dan massage. Ik zat maar de ruimte in te staren en had totaal geen aandacht bij Nooy, de erotische opbouw bleef uit. De body to body, heeft ze misschien tot 5 minuten gedaan. Mijn pik heeft ze misschien wel tot 5 minuten aangeraakt, inclusief teasen en de happy end.

Ik zie ook de andere reviews die wel positiever zijn, dan lijkt het dat de klik er niet was en dit helaas is hoe ik het beleefd heb.
Eerste indruk was niet goed genoeg om voor een tweede keer te onderzoeken of die klik er dan wel is.
Gezien de andere reviews toch 'Geen voordeel van de Twijfel ' voor mij.
 
Jammer, vreemd hoe verschillend ervaringen bij dezelfde dame toch kunnen zijn. Mijn ervaringen zijn ongeveer het tegenovergestelde van de jouwe en ik ken haar al uit de tijd dat de salon nog op het oude adres zat. Het kan niet met iedereen klikken natuurlijk, je weet soms toch niet waar het aan ligt.
 
Jammer, vreemd hoe verschillend ervaringen bij dezelfde dame toch kunnen zijn. Mijn ervaringen zijn ongeveer het tegenovergestelde van de jouwe en ik ken haar al uit de tijd dat de salon nog op het oude adres zat. Het kan niet met iedereen klikken natuurlijk, je weet soms toch niet waar het aan ligt.
precies..wat voor een ander top ervaring is hoeft dat niet perse garantie te zijn dat dat bij iedereen zo is.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nooy
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook een tijd terug bezocht, over het algemeen komen mijn ervaringen overeen met de topic starter.

Overige toevoegingen:
Het inzepen lijkt eerder alsof je als kind gedoucht wordt, dit kan voor bepaalde mensen interessant zijn (een ieder zijn ding) maar is voor mij niet echt opwindend haha.

Body to body: Is compleet en uitgebreid, waarbij het VOLLEDIGE lichaam wordt ingezet. Met de nodige slippertjes bij de juiste klik.

Ze houdt van "nette/stille" mannen die niet om extra's komen vragen, in dit geval voldeed ik aan de beschrijving en dan merk je dat dit gewaardeerd wordt.
Sprak bij mij stiekem best wel veel, vertelde over haar werk, leven, ervaringen etc.
Wist dit wel goed te kaderen buiten de massage om, maar dit moet je ding zijn.

Professioneel, leuk om meegemaakt te hebben. Duurde wel wat langer voordat ik kwam, ze bleef zichzelf erg goed inzetten en variëren in de aanpak.
Ik kon dit echt waarderen waarna ik dus een mooi hoogtepunt heb kunnen bereiken.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nooy
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben verschillende keren bij Nooy geweest en was (bijna) altijd TOP. Ze weet steeds nieuwe dingen te verzinnen om je te plagen en dat mondt latijd uit in hetzelfde........... Idd. Fijn!

Ze schijnt nu even afwezig te zijn, maar hoop haar snel meer te kunnen bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan