Recensie Naty (Tempation Deventer). 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk Overijssel

Vaste klant
101
28/04/23
127
13
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/naty/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag had ik een afspraak voor een trantra massage met Naty. Het was haar tweede dag bij Temptation. De uit de Dominicaanse republiek afkomstige dame is al vijftien jaar in Nederland en spreekt derhalve prima Nederlands.
Naty is een rondborstig dame met grote borsten (geen fake gelukkig) en een grote kont, strakke buik. Ze is niet dun maar absoluut niet dik, prima in proporties.
Nu heb ik persoonlijk geen goede ervaringen met Caribische dames maar deze is mij best bevallen.
Na een vriendelijke begroeting naar de kamer waar je eerst kan douchen, helaas alleen onder de douche, waarna het bed werd opgezocht. Hier kreeg ik een handdoek op de rug, ik dacht wat krijgen we nu. Maar een paar seconden later werd hij er langzaam afgetrokken en kon het spel beginnen. Beginnend bij de onderbenen gingen de handen gelijk naar de bilspleet, ballen en pik. Hierna kwamen de bovenbenen en kont aan de beurt. Ze ging zo zitten dat zei met haar voeten naast mijn pik kwam en onder het masseren met haar handen, haar voeten gebruikte om mijn pik te masseren, soms met voeten en handen tegelijk, een erg aparte en lekkere ervaring. Het leek net of er vier handen bezig waren.
Hierna met de borsten gemasseerd waarna ik mij mocht omdraaien en de voorkant aan de beurt kwam.
Ook de voorkant werd prima onderhanden genomen en haar borsten en kont mochten aangeraakt worden. Verder is het best een ondeugende, spannende dame.
Na het hoogtepunt heeft ze de tijd netjes volgepakt met een ontspanningsmassage.
Resumé: prima uurtje gehad. Geen geweldige tantra massage, maar wel een goede opwindende massage. Voor herhaling vatbaar, ja maar dat ligt er ook aan wie er nog meer beschikbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan