Recensie Nina, Carpe Diem, Boxtel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
354
04/07/21
458
20
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/nina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor het eerst kennisgemaakt bij Carpe Diem met Nina. Ze is een slanke, redelijk kleine jongedame met mooie rondingen. So far, so good. Ik had gekozen voor een body-to-body massage en na het (alleen) douchen ging ik liggen en zei ze 'geniet ervan' op een wat zakelijke toon dat ik dacht; 'dit wordt vast geen sensueel (samen)spel zoals op de website staat, maar vooral ontvangen' en dit bleek ook zo te zijn.

Over de massage kan ik zeggen dat deze zeker in het begin weinig verheffend was. Ze gebruikte veel haar duimen en focuste heel erg op mijn benen. Dat ze ook met haar billen mijn benen masseerde was op zich aardig, maar de rest van de achterkant van het lichaam kwam er wel heel bekaaid vanaf. Ze gebruikte ook erg veel olie, meer dan mij lief is. Verder voelde ik heel duidelijk de stoppels op haar benen tegen mijn lichaam.

Na het omdraaien volgde een wel heel korte massage van mijn bovenlichaam met haar borsten zonder dat ze hierbij oogcontact zocht. Daarna was de focus weer terug op mijn benen. Het opmerkelijke was dat tot op dat moment geen enkele keer sprake was van teasen tussen de benen. Overigens was er überhaupt weinig sprake van teasen.

Op dat moment verwachte ik eigenlijk geen intens hoogtepunt meer, maar ze bleek toch meer in huis te hebben dan ik dacht. Ze heeft een geheel eigen wijze om je penis tot een erectie te brengen en dat doet met best veel gevoel, waarbij ze ook je balzak uitgebreid aandacht geeft. Door de fijne opbouw kwam ik dus toch tot een krachtige eruptie, waarbij mijn penis nog even flink bleef nagloeien.

Al met al heb ik dus gemengde gevoelens over mijn afspraak met Nina, maar zijn de eentonigheid van de massage en haar zakelijkheid voor mij redenen om niet meer terug te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan