Recensie Gabriela, Chapeauxxx, Geleen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dreamer96

Newbie
2
29/12/23
1
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://chapeauxxx.nl/dames/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds kort in de wereld van het wandelen beland. Bij deze mijn eerste review, met name omdat ik aangenaam verrast was met Gabriela. Een tijd terug spontaan naar Chapeau xxx gegaan. Dit was mijn tweede keer bij deze club. Gekozen voor Gabriella dit keer, voor 1u intiem + massage.

Gabriela praat aardig goed nederlands en begon gelijk met een leuk praatje. Ze merkte dat ik nogal wat zenuwen had en speelde daar goed op in. Ze stelde me gerust en stuurde me de douche in. Daarna ging ze zelf ook nog even douche. Toen plaats genomen op het bed waar ze me een massage gaf. De massage was ok. Het was geen fantatische massage maar ik heb ook slechtere gehad. Ze wist hoe ze druk moest zetten, en gebruikte op sommige momenten ook lekker haar borsten. Tijdens de massage maakte ze ook weer een praatje waar ik wel voor open stond.

Na ongeveer 15-20minuten liet ze me omdraaien en begon ze al snel met mijn stok te spelen. Eenmaal bijna bij het hoogtepunt gekomen liet ik haar door gaan omdat ze aangaf dat een 2de ronde geen probleem was. Na heerlijk klaar te komen heb ik haar goed en lang mogen likken. Ze leek hier van te genieten. Helaas daarna kreeg ik de stok niet meer recht en heeft ze me nog een piemel massage gegeven. Ik wil zeker nog een keer terug om haar ook eens lekker bij haar naar binnen te glippen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan