Recensie Elena Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danteagro

Newbie
5
01/11/21
2
3
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/ontspannende-massage-29.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Ik ben een 3 tal keertjes bij haar geweest. Zij is een Belgishe met spaanse roots. Rond de 37 jaar maar ik schatte haar een paar jaartjes jonger ze heeft een heel strak lichaam en leuke natuurlijke C cup. ze ontvangt in een leuk huisje waar veel privacy is. Ik zal eventjes beginnen met de positieve dingen zij staat open voor veel dingen binnen de massage. Ik bedoel van aanraking tot kussen. Niet tongzoenen hebben wij nog niet gedaan. Nu ik weet niet als ze dit bij elke klant doet maar in ieder geval bij mij wel. Ze is ook gewoon supergeil de eerste keer toen ik naar haar ging en ik deed mijn onderbroek uit. Was zij naar mijn aant alsof ze me ging bespringen. En daarna laten een lekker MMMMMM baby LOS. Dus de mood was al gezet voor die massage. De massage zelf doet ze goed en je mag meerderen keren klaarkomen. oms ziet ze dit als een uitdaging en zegt vandaag gaan we u zoveel mogelijk proberen te laten spuiten. SUPERGEIL maar ze heeft nooit iets anderen bij gedaan behalve gewoon aftrekken. Nu ik heb hier zelf ook nooit omgevraagd maar ik denk niet dat zijt doet. Kort om ze is een leuk iemand met een geil persoonlijkheid. En ze doet haar werk met plezier (of bij mij toch).
Nu enkelen negetieve puntjes.
Ze kan heel geile praat vertrellen van ooh schatje jij bent zo lekker. Jij kan goed neuken volgens mij etc.... Maar ik denk dat dit een act is die ze speelt om jezelf hier op te geile. Nu het is leuk maar ik zou het leuker vinden als ze het echt meende. Wat ik dus niet weet want het lijkt soms een act.
Nog een min punt is de prijs nu is ze zelfs opgeslagen maar dit waren haar prijzen...

130 EURO massage 1 uur met kleren aan? Ik dacht huh dit lijkt me heel duur
150 EURO massage 1u alleen topless
En 190 EURO massage voor 1u dat ze volledig naakt gaat???
Ik vindt dit overdreven duur en ik heb ze zelfs nog niet naakt gezien hierdoor ik laat ze alleen maar topless gaan. dus 150 EURO per uur...
Nu ze is een zelfstandige en mag zelf haar prijzen beslissen. Maar je moet natuurlijk ook kijken naar een markt aanbod. 190 euro per uur voor een normale massage? Dit is haar grootse min-punt ik zou veel meer gaan als ze haar naakt prijs doet zaken naar bv 160 EURO Per uur. Maar denkt niet dat ze dit zal doen ik heb haar haar daar nooit over aangesproken omdat ik dit een beetje onrespectvol vindt bij de dame zelf.
Maar al bij al was het de moeite waard en ik ga zeker nog is terug :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan