Recensie Demi Burgerveen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
26/01/23
29
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sexy-elegante-blonde-masseuse-in-burgerveen_8421026
Totale kosten (in euro)
95
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Demi al vaker voorbij zien komen maar nooit de stap gezet. Toevallig reed ik er die middag langs en kon ik terecht. Het contact ging via whatsapp.

Demi ontvangt in een nette omgeving waar je makkelijk kan parkeren.

De massage zelf was lekker, niet professioneel maar ik had niets te klagen. Voor 20 euro extra ging haar handjob ook over naar een blowjob. Klaarkomen was wel met de hand.

Demi zelf is een mooie leuke vrouw. De massage doet zij naakt en een hand hier en daar vind ze niet erg!
 
Goed d'r advertentie lezen............... Ze doet massages van een uur.
Over goed lezen gesproken:
Bij mij thuis in Burgerveen geef ik erotische body-to-body massages van een uur (v.a. € 100,00) met een hoogtepunt. Dit doe ik uitsluitend op afspraak.

En bij de recensie van Massage & meer staat:
Totale kosten (in euro)95

Dus zo vreemd is de vraag niet lijkt mij :)
 
Over goed lezen gesproken:
Bij mij thuis in Burgerveen geef ik erotische body-to-body massages van een uur (v.a. € 100,00) met een hoogtepunt. Dit doe ik uitsluitend op afspraak.

En bij de recensie van Massage & meer staat:
Totale kosten (in euro)95

Dus zo vreemd is de vraag niet lijkt mij :)
Een uur is dan toch een uur? Of lees jij een andere tijd?
 
Een uur is dan toch een uur? Of lees jij een andere tijd?
Je hebt helemaal gelijk. Te snel gelezen. Ik vind het ook een super mooie en opwindende vrouw. Je was dan trouwens goedkoop uit. Nu staat in de advertentie 1 uur €100 zonder extra naar ik aanneem. Ik ga er over nadenken om haar es te bellen of te appe
 
Hoiiii in het verleden en korte verleden aantal maal bij demi geweest. De eerste 2 of 3 keer was ze nog gevestigd in Amstelveen.
Daarna nog 3 keer in Burgerveen geweest.

Goede massage, niet spectaculair... als je wat vaker komt leert ze je jou plekjes kennen. Ooit wat extra gedaan echter is tieten werk of bj en inderdaad HP is altijd met hand.
Als je een goede zachte streler bent mag je overall aan zitten met respect behalve HET PLEKJE.

Toffe dame.
 
Ik heb Demi al vaker voorbij zien komen maar nooit de stap gezet. Toevallig reed ik er die middag langs en kon ik terecht. Het contact ging via whatsapp.

Demi ontvangt in een nette omgeving waar je makkelijk kan parkeren.

De massage zelf was lekker, niet professioneel maar ik had niets te klagen. Voor 20 euro extra ging haar handjob ook over naar een blowjob. Klaarkomen was wel met de hand.

Demi zelf is een mooie leuke vrouw. De massage doet zij naakt en een hand hier en daar vind ze niet erg!
Had je een ander telefoonnr dan op de site van de link? Bij mij geeft ie namelijk aan dat ze geen whatsapp heeft.
 
Ik ben ook geweest bij Demi. Een grote, wat vollere vrouw zonder dik te zijn.
Massage was lekker, maar niet spectaculair. Het gevoelige plekje tussen de billen werd jammer genoeg overgeslagen. Daar word ik nou juist altijd bloedje geil van.
Het body-to-body met haar borsten is natuurlijk lekker, Demi is goed bedeeld door moeder of vader natuur. Ik had extra betaald voor het hoogtepunt, dat was inderdaad 'spetterend' (maar wel in het rubbertje) te noemen.
Het enige nadeel was, nadat ik mijn hoogtepunt bereikt had, Demi ging douchen en mij daarna ook daarvoor uitnodigde. Ik vind het juist lekker om nadat het hoogtepunt is bereikt, nog een beetje na-gemasseerd te worden, om weer een beetje tot mezelf te komen. Eerlijkheidshalve moet ik niet uitsluiten dat het met de tijd te maken had. Klaarkomen duurde wellicht wat langer dan zij verwacht had.
Resumé: het was lekker maar niet spectaculair, hoogtepunt was dat wel.
Of het tot een herhaling gaat leiden weet ik nog niet.
 
Vanmorgen de telefoon gepakt en Demi gebeld. Vriendelijke stem en duidelijke uitleg over extra (bj en tussen borsten). Zelf niet voor gekozen, wellicht de volgende keer.
Zoals de advertentie ook al doet vermoeden een hele leuke, mooie en stylvolle dame. Heerlijk figuur.
Genoten van de massage en aftrekken. Ontvangst ruimte is prima, mogelijkheid tot douchen.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een lange tijd weer eens langs Demi geweest. Mijn ervaring was helaas een stuk minder dan vorige keer.

De massage bestond nu echt uit wrijven en wat voelen. Het voelde een beetje als een routine naar het einde toe.

BJ is tegenwoordig met condoom en Demi wil absoluut niet aangeraakt worden.

Na het hoogtepunt liep ze gelijk naar de douche en was het klaar.

Voor mij was het warme gevoel van de vorige keer echt nergens te bekennen helaas
 
Terug
Bovenaan Onderaan