Recensie Lexi, Massagewereld Heerlen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
04/12/23
8
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/lexi/?iid=37681
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom gewoon op de bonnefooi bij MW in Heerlen binnengelopen om te zien of er nog iemand aanwezig was die tijd had voor een B2B. Zowel Lexi als Margot waren beide nog beschikbaar…

De klik bij Lexi was er gelijk, dus de keuze was ook vrij simpel. Lexi voor een 45min b2b massage op een lekker relaxte manier.
Lexi is een super natuurlijke vrouw, met echte rondingen en wat mij betreft een top uitstraling. Ik had dit in alle eerlijkheid niet helemaal verwacht kijkende naar de foto's die zij online heeft staan (daar zou ik niet direct voor haar gekozen hebben). Enfin, in het echt zag ze er super mooi en sexy uit.

Gelijk bij het binnen treden van de ruimte was er ruimte voor een leuk gesprek - hele spontane vrouw die ook gewoon zin had om lekker te babbelen maar dan ook met haar zijde zachte handen over mijn lichaam te glijden en mij onder de douche lekker schoon te strelen… haar heerlijke zachte borsten die langs mijn lichaam gleden was echt super.
Eenmaal op het massage bed aangekomen ging het plezier verder. Lexi was heel erg sensueel en erotisch ingesteld en dat was voor mij ook merkbaar tijdens de massage. Voor mij was de klik er bij haar en zij was ook verre van afstandelijk - ze begreep ook precies wat ik fijn vond zonder dat ik er iets over hoefde te zeggen. Gewoon top!
Om die reden dan ook verlengd naar een uur, ik moest helaas nog ergens zijn, anders graag voor langer verlengd.

Haar penis massage was ook echt top, lekker opbouwend en totaal niet snel afgewerkt. Heel langzaam aan heeft ze mij tot een hoogtepunt gebracht met een geweldig einde. Langzaam maar krachtig, gewoon heerlijk.

Anyway, ik ga zeker bij haar terug, misschien zelfs al deze week. Op zondagen is zij meestal vrij, maar de rest van de dagen gaf zij aan normaal gesproken gewoon te werken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan