Recensie Sara, Huize Sandra, Breda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dredger

Newbie
4
06/03/22
13
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo mede genieters,

Vanmiddag type Milf Sara ontmoet voor de 1ste keer.
Ik was zelf super netjes geschoren/ gewassen, parfummetje op, tandjes gepoetst, etc.
Ze kwam de ontvangst ruimte binnen en ik dacht gelijk JA, dit gaat wel wat worden.
De foto's op de HS site breken af met de werkelijkheid, ze heeft echt dus cup H ( !! ).
Sara is niet zo heel lang maar, tjonge jonge, wat een grote borsten !! Echt ongelooflijk !
We begonnen met een super geile massage, ze heeft d'r eigen geurloze massage olie bij, lekker glijden over elkaar heen, die standaard body milk droog gewoon te snel op.
Daarna volgde er meer wat was af gesproken, gewoon een top date gehad.
Voor PZC en tongzoenen wel een kleine donatie extra maar was het zeker waard.
Sara had er zelf ook erg veel zin in, toen ze op me kwam zitten is ze in NO time 2x gekomen, super nat was ze en kon er geen genoeg van krijgen.
Gelukkig stond er op de HS site al een paar goede recensies maar op deze site nog niets...??
Sara werkt nog niet zo heel lang bij HS, volgens mij ook nog niet zo lang in het wereldje maar dat heb ik ( nog ) niet gevraagd, mocht het wel zo zijn zouden er zeker al eerdere berichten van andere mede wandelaars zijn geplaatst.
Ze gaan mij zeker vaker zien bij HS maar, dan alleen wel voor een afspraak met Sara.
Echt een dame voor topic "grote echte borsten".
Sara, als je dit leest weet je waarschijnlijk gelijk van wie deze recensie is, je gaat me vaker zien, bedankt XXX !!

Grt, Dredger

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mede genieters,

Vanmiddag type Milf Sara ontmoet voor de 1ste keer.
Ik was zelf super netjes geschoren/ gewassen, parfummetje op, tandjes gepoetst, etc.
Ze kwam de ontvangst ruimte binnen en ik dacht gelijk JA, dit gaat wel wat worden.
De foto's op de HS site breken af met de werkelijkheid, ze heeft echt dus cup H ( !! ).
Sara is niet zo heel lang maar, tjonge jonge, wat een grote borsten !! Echt ongelooflijk !
We begonnen met een super geile massage, ze heeft d'r eigen geurloze massage olie bij, lekker glijden over elkaar heen, die standaard body milk droog gewoon te snel op.
Daarna volgde er meer wat was af gesproken, gewoon een top date gehad.
Voor PZC en tongzoenen wel een kleine donatie extra maar was het zeker waard.
Sara had er zelf ook erg veel zin in, toen ze op me kwam zitten is ze in NO time 2x gekomen, super nat was ze en kon er geen genoeg van krijgen.
Gelukkig stond er op de HS site al een paar goede recensies maar op deze site nog niets...??
Sara werkt nog niet zo heel lang bij HS, volgens mij ook nog niet zo lang in het wereldje maar dat heb ik ( nog ) niet gevraagd, mocht het wel zo zijn zouden er zeker al eerdere berichten van andere mede wandelaars zijn geplaatst.
Ze gaan mij zeker vaker zien bij HS maar, dan alleen wel voor een afspraak met Sara.
Echt een dame voor topic "grote echte borsten".
Sara, als je dit leest weet je waarschijnlijk gelijk van wie deze recensie is, je gaat me vaker zien, bedankt XXX !!

Grt, Dredger
Fijne review! Ik ben op basis hiervan ook eens gaan zoeken en ze spreekt mij erg aan. Wat een prachtige borsten. En als ik je review lees in het echt nog groter.

Ik zie kosten 190, was dat inclusief pzc en tongzoenen?

Ik twijfel tussen 50 en 65 minuten (gekke tijd trouwens). Was het tongzoenen echt met overgave of een beetje lafjes?
 
Terug
Bovenaan Onderaan