Recensie Sara, Breda 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3512395-sara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Door het chinese rondtrekkende circus, heeft de Aziatische DVP nu een redelijk slecht imago. Maar toch de stoute schoenen aangetrokken voor Sara, door de kinky advertentie. Opvallend was dat ze intiem niet doet zonder condoom, Engels spreekt en meteen terug reageerde. Bovendien leek ze op de foto meer Thais dan Chinees.
Afgesproken op een adres in Breda Noord, wat een appartement bleek te zijn, waar de heer des huizes gewoon in de woonkamer zat.
Ze ziet er uit als op de foto's, en heeft een mooi figuurtje met trotse, opgelapte borsten.
Na de plichtplegingen op de slaapkamer ging de kleding uit, en begon ze met een rugmassage. Dat zal ongetwijfeld haar vorige metiér zijn geweest, want dat ging aller aardigst. Onder het masseren vernam ik dat ze inderdaad uit Thailand komt, uit de provincie Isaan.
Ik lag me erg te verheugen op het moment van omdraaien, want ze heeft een indrukwekkende lijst in de advertentie met do's en dont's.
Dat is dus wel een tegenvaller.
Je kunt de volgende dingen van de lijst schrappen: tongzoenen, vingeren, squirten, rimmen, anaal, eigenlijk alles behalve pijpen zonder, en intiem met. Dat mocht nog wel, maar was totaal niet bevlogen. Ik mocht ook beffen, via het op haar gestelde eisenpakket; dat wil zeggen: met het puntje van je tong op haar clit, en nergens anders. Dan ben ik er snel klaar mee.
Na de verplichte wip mocht ik weer op mijn buik liggen en werd mijn rug weer gemasseerd tot het tijd was.
Hou je van een goede massage, en een plichtmatig wip, moet je haar zeker bezoeken. Maar ik hoef niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan