Recensie Sara, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mir

Vaste klant
103
16/07/23
139
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7352078-sara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was laat op de avond en ik was in een bui, na een half uurtje kinky uit te pluizen wou ik het eigenlijk opgeven hier in de regio (het aanbod is zo slecht de laatste tijd 's avonds+'s nachts) maar uiteindelijk toch deze Sara een berichtje gestuurd.

Ze kwam nog niet voor op dit forum, dat bezorgt mij altijd een beetje, normaal probeer ik het dan niet eens maar... I'll take one for the team!

Aangesproken op whatsapp, vriendelijk en snel een afspraak. Ik vroeg of we daarna nog even konden videocallen om te zien of ze het "echt" was, dat was geen probleem. Dit was haar laatste avond op dit adres voordat ze naar een nieuw pand ging, maar goed ook want parkeren was een drama.

"Sara" is mooi. De foto's op kinky zijn een beetje gephotoshopt maar dat hadden ze beter niet kunnen doen. Ik wil niet zeggen dat ik een kont-fanaat ben maar damn, wat een ass heeft deze vrouw. Heb ik nog nooit meegemaakt, een 10/10. Wel implants in de borsten, dat vind ik persoonijk dan weer jammer.
Kreeg bij aankomst drinken aangeboden, flesje water of biertje - vind ik stiekem wel leuk. Water was zeker nodig na een tijd.

Omdat ik al aan de 200 euries zat, wou ik niet nog een keer 50 geven voor een pzc. Niet op een eerste date iig. Dat werd wel vol passie gedaan met condoom. Aangezien ik niet volledig hard werd na een lange tijd pijpen vroeg ze of ik misschien wat hulpmidellen nodig had :)D). Vriendelijk nee gezegd er werd doorgegaan.

Bij intiem had ze wat moeite bij mijn groot gereedschap maar ff rustig beginnen en veel glijmiddel ging het wel.

Na afloop nog even zitten praten, haar engels is niet heel goed maar met wat langzaam praten lukte het allemaal wel.
Ze is heel vriendelijk en gaf me eerder GFE vibes dan "luxury".

Als ik de afweging maak prijs/wat ik er voor terug kreeg zou ik de ervaring een 3.5/5 geven. Leuke meid maar ik had stiekem wel een beetje andere verwachtingen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan