Recensie Luiza, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chuba

Wandelaar
59
17/11/23
136
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3744147-luiza
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hi heren,

Nieuw lid hier, wat dat betekent voor de waarde van deze recensie moet iedereen voor zichzelf bepalen. Maar als beginnend wandelaar al veel aan deze site gehad qua informatie, en wil dan ook graag iets 'terug' doen in de vorm van een recensie. Het verbaast me dat deze absolute schoonheid nog geen eigen draadje heeft behalve wat opmerkingen bij WHEM.

Mijn eerste twee ervaringen met een DVP waren niet slecht, maar ook niet top. Allebei mooie dames, maar ik denk mede door mijn onervarenheid in deze 'hobby' en daardoor wat afwachtende houding ook niet memorabel.

Met Luiza was driemaal scheepsrecht. Had haar fotos al een paar keer voorbij zien komen, maar kon in combinatie met het gebrek aan recensies bijna niet geloven dat het niet 'te mooi om waar te zijn' was. Prijs is ook nog eens lager dan ik betaalde bij m'n eerste twee dates (250 euro/uur, pmc). Luiza vroeg 220 euro/uur, inclusief pzc en klaarkomen in mond.

Ontvangst op een zeer discrete locatie, makkelijk te vinden. Ze vroeg om een videocall vooraf, voor mij geen probleem. Contact verloopt verder soepel en direct met de dame. Op de schone locatie mocht ik vooraf even douchen, maar was niet nodig omdat ik dat al had gedaan voordat ik vertrok.

Ik was enigzins zenuwachtig en Luiza nodigde me in een mooi setje uit op bed. Na afhandeling van het financiële gedeelte gingen de kleren en haar setje snel uit, waardoor haar prachtige lichaam nog beter zichtbaar werd. Gewillig liet ze zich over haar prachtige lichaam en heerlijk zachte huid strelen, en al snel daalde ze al zoenend af naar beneden. Mijn hemel wat kan deze dame verrukkelijk pijpen. Ik had het graag nog uren volgehouden, maar met deze wervelwind aan mijn pik spoot ik veel te snel haar mond vol. Slikken doet ze niet, maar na even opfrissen was ze snel weer terug. Doekje erover en klaar voor ronde 2.

Ik had echter wel even nodig om van deze explosieve start bij te komen, maar gelukkig kan je een prima gesprek met haar voeren. Waar ik bij mijn vorige twee dates geregeld een beetje in ongemakkelijke stiltes naar het plafond lag te staren, verliep het gesprek met Luiza erg soepel en geamuseerd. Het is een slimme dame die prima Engels spreekt, Spaans of Portugees kan ook. Het gaf me ook even de tijd om haar prachtige lichaam te bewonderen. Voor (en achter vermoed ik) een beetje geholpen, maar de chirurg die dat heeft gedaan verdient een lintje. Heel subtiel gedaan en haar borsten zijn heerlijk zacht. Lichaam is fantastisch gevormd en ook haar gezicht is een plaatje. Komt 1 op 1 overeen met de fotos, echt een prachtige, jonge dame.

Uiteindelijk nam Luiza het initiatief voor de tweede ronde, door ook nu weer te beginnen met een heerlijke pijpbeurt. Na enige tijd een condoom eromheen en ze vroeg speels hoe ik wilde beginnen. Ik ben dol op doggy, dus vroeg haar zich om te draaien. Bij het uitzicht op die fantastische reet gewillig in de lucht gestoken had ik al bijna weer spijt, want dit ging ik nooit lang volhouden. Na een rustig begin en wat zacht gekreun van haar kant mocht ik zonder klachten steeds harder doorstoten. Op een gegeven moment toch maar gestopt, want hier was ik nog niet klaar mee, maar dit ging ik niet lang volhouden op deze manier. Dus gewisseld naar haar bovenop. Normaal voel ik niet zoveel bij cowgirl en hou ik dit lang vol, maar Luiza heeft een bepaalde techniek waarbij ze haar bekken telkens een stukje optilt, waardoor mijn eikel ook in dit standje behoorlijk gestimuleerd werd. Na een tijdje overgeschakeld naar reversed cowgirl om nog eens naar die fantastische reet te kunnen kijken, en uiteindelijk geëindigd in missio met een orgasme waar ik duizelig van werd. Nog even rustig nagekletst en na een korte douche enorm voldaan vertrokken.

Naast de handelingen die prima in orde waren, waren het voor mij vooral de zeer aangename en vriendelijke persoonlijkheid van Luiza die dit voor mij een ontspannen en fijne date maakten. Voor de liefhebbers doet ze volgens mij ook anaal (volgens wat andere advertenties buiten Kinky om althans), en geen idee of TZ een optie is. DT staat wel bij de opties, ik vond het niet nodig (het ging nu al te snel naar m'n smaak).

Ik begreep dat ze de komende weken nog in Eindhoven zal zijn, en er daarna naar eigen zeggen mee stopt. Ik zou zeggen: grijp je kans zolang het nog kan!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan