Recensie Liliana 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Wandelaar
86
14/03/22
62
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9265222-diana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de vraag hoe laat ze tijd had zei ze nu dus adres gekregen bleek hotel in Zoetermeer te zijn
Bij aankomst kamer nummer gehad en er naar binnen
Binnen stond een mooie sexy dame.
Alles afgehaald en mocht ik gaan douchen is verplicht bij haar.
Voordeel dame spreekt erg goed Engels
Na het douchen stond ze in een sexy rood setje klaart om te beginnen met een geile body to body massage
Wow wat doe ze dat geil daar werd ik heerlijk gepimpt maar wilde nog niet klaarkomen dus haar hoofdje gepakt en heerlijk getongzoend met haar mooie zachte grote lippen.
Daarna op haar rug gelegd en dat mooie kutje oh wat is ze mooi roze vanbinnen bij die donkere huid haar heerlijk liggen beffen en vingeren en wat maakt deze dame geil geluid als ze geniet .
Toen ze klaarkwam heeft denk ik het hele hotel haar gehoord.
Daarna kreeg ik een condoom om en hebben we in verschillende posities heerlijk geneukt .en toen ik klaarkwam lag ze heerlijk met haar beentje zo hoog en wijd mogelijk uit elkaar zodat in we Ondiep mogelijk in kon stoten ze diep alleen maar to deep go on go on en dat wond mij zo op dat ik die condoom helemaal voor spoot


Daarna even elkaar weet heerlijk betasten en veel tongezoenen en klaar voor ronde twee bij ronde twee diversen Doggystyle posities afgewerkt en wat een heerlijk kont heeft ze ook hier zat ik weet te diep voor haar maar moest doorgaan met storoen als laaste flat iron gedaan waarbij ze het niet meer volhield en klaarkwam ook hier heeft het hele hotel het gehoord en omdat ik nog niet zover was bleef ik doorgaan waardoor zij bijtend in het kussen en het dekbed vast hield totdat ik kwam
Toen we ons omdraaide zagen we dat het hele dekbed nat was had haar dus heerlijk laten squirten dus moest nog wel even dat kutje proeven en dat was geen probleem ze liet zich weer heerlijk klaar likken en dit mocht omdat ik haar zo goed had geneukt zei ze.

Helaas is ze alweer weg had graag nog een keertje langs gegaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan