Recensie Louise, Den Haag, Doubletstraat 33 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HetGeileBeertje

Vaste klant
110
31/10/22
94
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik zelf ook niet meer zo jong ben (70) is mijn ervaring dat een bezoek aan een wat oudere dame mij een stuk beter bevalt dan de wat jongere dames. Louise is een dame die aardig goed Nederlands praat.
Ze heeft een leuk gezicht en een paar heerlijke natuurlijke borsten.
Bij het uitkleden met mijn broek nog aan begon ze mij meteen op te gijlen en te tongzoenen wat werd voortgezet bij het wassen van mijn handen.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten en daarna kwam ze even lekker op mij liggen.
We hebben erg veel getongzoend en gevrijd met elkaar waarbij ik lekker aan haar grote tepels heb gezogen.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt zonder condoom en we hebben een lekker partijtje geneukt waarbij zij op mij zat en mij heerlijk bereed. Hierna heb ik haar flink geneukt in standje doggy en daarna heeft zij mij afgetrokken waarbij ik klaarkwam.
We hebben hierna nog een lekker partijtje gevrijd met elkaar en over een hele boel dingen gebabbeld.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar. We gaven elkaar nog een paar zoenen en namen afscheid.
Helaas is ze nu een tijdje op vakantie.
 
Heb deze dame ook een paar maal aangetroffen op nummer 33. Aantrekkelijke dame om te zien. Had ik haar maar bezocht want naar aanleiding van bovenstaande recensie had ik haar zeker beslist willen/moeten bezoeken.

Heeft HetGeileBeertje enig idee wanneer we haar ongeveer terug kunnen verwachten?
 
Hopelijk is dat begin januari want veel dames zullen wel thuis bivakkeren dus weinig aanbod en deze Louise bezoek ik dan zeker als ik haar aantref wn hopelijk weer op 33 want goede kamer en geen gezoek.
 
Dames zeggen wel meer over een bepaalde tijdstip van terugkomst wat lang niet altijd blijkt te kloppen en of ze uberhaupt terugkomt is nu de vraag.

//Edit mod: heren duidelijk dat ze er nu niet is. Niet nodig ernaar te blijven vragen. Melden als ze terug is prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan