Recensie Katy, Groningen, Nieuwstad 52 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HetGeileBeertje

Vaste klant
110
31/10/22
94
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Katy wekte bij mij hele heftige seksuele gevoelens op door haar sensuele houding en haar mooie lichaam zodra ik haar kamer betrad.
Voor mij is het een heerlijke dame om te bezoeken met een apart uitdagend gezicht en een paar heerlijke grote natuurlijke borsten waar ik helemaal weg van ben. Ik heb haar nu twee keer bezocht en ik ben nu al verslaafd aan haar.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten en daarna kwam ze even lekker op mij liggen.
We hebben erg veel gezoend en gevrijd met elkaar.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en we hebben een lekker partijtje geneukt waarbij zij op mij zat en mij heerlijk bereed, we hebben hierna nog een hele boel andere standjes gedaan die allemaal erg lekker waren en heeft ze mij lekker afgetrokken.
We hebben nog een lekker partijtje gevrijd met elkaar en over een hele boel dingen gebabbeld.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar en ik zij dat zeker terug zal komen.
Wij gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.
 
Katy wekte bij mij hele heftige seksuele gevoelens op door haar sensuele houding en haar mooie lichaam zodra ik haar kamer betrad.
Voor mij is het een heerlijke dame om te bezoeken met een apart uitdagend gezicht en een paar heerlijke grote natuurlijke borsten waar ik helemaal weg van ben. Ik heb haar nu twee keer bezocht en ik ben nu al verslaafd aan haar.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten en daarna kwam ze even lekker op mij liggen.
We hebben erg veel gezoend en gevrijd met elkaar.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en we hebben een lekker partijtje geneukt waarbij zij op mij zat en mij heerlijk bereed, we hebben hierna nog een hele boel andere standjes gedaan die allemaal erg lekker waren en heeft ze mij lekker afgetrokken.
We hebben nog een lekker partijtje gevrijd met elkaar en over een hele boel dingen gebabbeld.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar en ik zij dat zeker terug zal komen.
Wij gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.
Kun je ook vertellen hoeveel je kwijt was aan € .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Onder de verkeerde naam heb ik deze (Tanya) heb ik al eens verslag van deze dame gedaan maar Tanya is echt Katy.... (Zie hier de link https://www.girlsreview.nl/threads/tanya-nieuwstad-46-48.38379/#post-713944 )

Ben haar enige tijd geleden weer eens met een bezoek wezen vereren... Het was de eerste stop op wat een lange wandelochtend zou worden. Maar wat een lekker geile DVP is ze toch. Als beschreven een geweldig mooie kont en prachtige tieten... Maar dat kan allemaal waar zijn als ze niet op de goede manier "in het spel" gebracht worden dan helpt het toch niet....

Maar goed zij weet van wanten. Pijpen als een volleerde koningin. Ze bewerkt op verzoek je gaatje en doet dat buitengewoon aangenaam. Ze is ervaren op alle gebieden. Ben wel benieuwd of het nog ietsje kinky-er kan.... Een gouden douche of zo of lekker ongegeneerd tongen...

Affijn iets om naar uit te kijken en te ontdekken.

Zag vorige week dat ze er nu niet is maar misschien is ze al weer terug en als iemand daar info over heeft hoor ik het graag,
 
Ze is weer terug van vakantie, en dat heb ik geweten. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om een dame te bezoeken, maar de wederzijdse herkenning was daar toen ze haar stoep aan het boenen was. Ze had nog geen 'werkkleren' aan, en dat heeft ook wel wat. Al tongzoenend elkaar uitkleden, en wat heeft ze een geil lichaam (als je van wat voller houdt). Ik had haar 50 euro gegeven, en het hele repertoire werd afgewerkt, heerlijk pijpen (eerst nog even zc), zij op mij, tussen haar magnifieke tieten. Gek genoeg had ik moeite met klaarkomen, kan soms gebeuren op mijn leeftijd, persoonlijk had ik er geen enkel probleem mee om het bij deze geile sessie te houden, maar dat was haar eer te na. Na een tijdje gewoon geil tegen elkaar aan liggen begon ze me heel zacht af te trekken, tussen haar borsten, tegen haar tepels, en zowaar.
Al met al meer dan een half uur binnen geweest. Wat een geweldige vakvrouw!
 
Terug
Bovenaan Onderaan