Recensie Candy, Groningen, Nieuwstad 15-2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HetGeileBeertje

Vaste klant
110
31/10/22
94
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik stapte naar binnen en werd hartelijk ontvangen met zoentjes.
Candy Is een hele mooie en leuke kleine dame met een paar heerlijke grote natuurlijke borsten
Ik begon met het wassen van mijn handen en zij hielp mij bij het wassen van mijn penis.
Ze bood mij een drankje aan en zette een leuk stukje muziek op.
Ik ging lekker dicht achter haar staan en we dansten een beetje op de muziek terwijl ik haar grote borsten in mijn handen hield.
Al dansend verkende we elkaars lichaam verder en gaf ik haar zoentjes in de nek.
Hierna kreeg ik een en lekker pijp beurt en vervolgens gingen we op bed nog een lekker potje neuken waarbij zij op mij ging zitten en mij heerlijk bereed. Ik kon helaas niet zo makkelijk klaar komen maar zij maakte het af door mij af te trekken met olie.
Hierna hebben we nog bij elkaar gelegen en een beetje gebabbeld met elkaar in de Nederlandse taal wat wel zo makkelijk is.
Candy is echt een dame die er een leuk feestje van wil maken.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar.
Ik omhelsde deze leuke dame en we gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.
Groningen is voor mij toch wel een eind rijden maar ik ga haar zeker nog wel vaker bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan