Recensie Daniela, Rotterdam (voorheen Terneuzen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Wandelaar
86
14/03/22
62
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3490626-daniela
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
wow wat een vrouw.
makkelijk afspraak kunnen maken en kon snel tercht huis je in een woonwijk. goed parkeren.
daarna naar binnen en wat een vrouw staat daar zeg precies zoals op de foto's
maar haar kamer afgerekend daarna gaat ze op het bed liggen en wachten totdat jij uitgekleed ben onder tussen verleid ze je.
bij haar gaan liggen en ze heeft alles nog aan tongzoenend en betstatend haar van haar netpantys string en bh ontdaan en wat een lichaam heeft deze dame. mooie (nep)borsten heerlijke kleine keiharde tepels waar ze het heerlijk vindt aom aan gezogen en zachtjes bijtend te worden.
en dan die mooie grote hartvormige perfecte kont die is zacht en glad wow.
goed spanken houdt ze ook wel van en maakt ze kleine kreuntjes.
toch was ik aan de beurt mijn god wat een pijpqueen.
Diep en lekker nat en je ballen en onder je ballen vindt ze ook erg lekker om te likken/sabbelen.
omdat ik het niet meer kon inhouden snel tongezenend op haar rug gegoiid en benen wijd en haar heerlijk liggen beffen en mijn goed wat is die klit geil groot en gevoelig toen ik merkte dat ze bjna kwam haar gevraags om me reverse cowgirl te neuken zodat ik zicht had op die perfecte kont .
en zo gebeurde het ook met afwisselnd harde en diepe stotoen tot langzaam kleine bewegingen neukte ze me klaar.
daarna bleef kwam ze naar achtwer bleef op me liggen zodat ik met haar heerlijke borsten kan spellen en haar geile klit terwijl me lul nog half slap in haar zat voelde ik dat ze ook kwam en inderdaad en paar schokjes en kreuntje en voelde zo haar sappen langs me lul over me buik lopen.
toen een heerlijk perfecte massage en dat kan ze echt daarna geil doggy en deze dame is een echte pro ass up face down. maar ze me harde stoten in ontvangst en gilde ze dat ik niet mocht stoppen na eventjes flink te keer gegaan haar in flat iron gelegd en zo doorgagaan totdat ze zei dat ze was gekomen en me wilde pijpen en zo doende pijpend en aftrekkend heef t ze me bij de tweede ronde klaar laten komen over die geile borsten

toen aankleden en bij de deur een dikke natte tongzoen en toen wegegaam
daniela is echt een tot dame en zag dat ze nu in rotterdam is dus van de week ga ik weer lang bij haar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan