Recensie Melissa, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dante020

Wandelaar
56
24/09/22
46
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7556023-melissa
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige date gehad met deze mooie verschijning! In het echt nog mooier dan op de foto's, lekker gebruind met 'tan lines.' Een echte Braziliaanse dame. Spreekt wat Engels, je kan prima met haar communiceren. Het is een zeer lieve meid!

Bij binnenkomst staat ze daar in een mooi setje! Na netjes afgerekend te hebben zet ze heerlijk wat muziek op. Ik kleed me uit waarna ze heerlijk strelend om me heen gaat dansen. Wat heeft deze dame trouwens een lekkere kont, die ze heerlijk tegen me penis aan ging rijden. Daar werd 'ie wel vrolijk van. Afijn, toen kwam het pijpen. Je ziet haar genieten, ze kan het echt super! Lekker diep, lekker nat. Ondertussen mocht ik haar ook lekker beffen! Ze smaakt heerlijk. Goed verzorgd. Toen ging ze cowgirl spelen, te geil. Geen woorden voor. Ik liet haar lekker haar gang gaan. Na een tijdje gooide ik haar op haar rug en nam ik haar met haar benen in mijn nek. Wat kan zij goed tegen diep stoten zeg. Na weer een heerlijke slobber moment, waarbij zij op haar knieën voor mij zat, heb ik haar nog lekker in doggy verwend tot ik kwam. Nadien een lekkere massage gehad en nog een snelle ronde twee! Alles liep echt vloeiend over, maak ik niet vaak mee. Mooie samenspel!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7556023-melissa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele lieve dame en een ontzettend leuke tijd gehad :). Ze ziet er veel leuker uit als op haar foto's. Ze zegt 28 te zijn en niet 33 zoals op de advertentie staat. Er is volgens mij veel mogelijk als je een leuke klik hebt met haar. Ontvangstruimte was wel wat minder maar ze schijnt veel te verplaatsen.

Herhalingsgevaar is erg groot. Ik ga sowieso nog terug als ze weer in NL is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan