Recensie Anna, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dickydick

Wandelaar
75
25/06/23
95
25
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8009108-anna
Totale kosten (in euro)
300
Ik dacht een keer een gokje te wagen met deze jonge dame waarvan ik geen advertentie had kunnen vinden. Ja, behalve die op kinky, maar daar kijk ik nooit echt naar.
Het bleek een hele leuke jonge vrouw, en veel mooier dan de foto's doen vermoeden. Foto's 6, 10 en 18 geven een goede indruk van haar, vind ik. In de whem discussie, elders op dit forum, leek men haar in te schatten als petite, maar dat zou ik haar niet noemen. Wel gewoon slank en met prachtige echte borsten.
Ze was hartelijk, vrolijk en had er duidelijk zin in. Ze ontving me in een van die studenten woonflats waar tegenwoordig zo vaak dames in te vinden zijn. Het was schoon maar klein en het bed was een kleine twijfelaar. Een beetje aan de krappe kant. Maar dat mocht de pret niet drukken. Na een snelle douche zijn we snel zoenend op bed beland. Ze zoent lekker en met genoeg tong. Na een tijdje zakte ze af en liet zien dat ze pijpen leuk vind. Het was heel sloppy en afwisselend. Ze ging zelfs soms voor wat deep throat.
In de advertentie stond dat ze extra vraagt voor beffen, maar toen ik vroeg of ze het fijn vond als ik haar likte zei ze enthousiast ja. Ze genoot er ook duidrlijk van en vroeg niet om extra geld.
We hebben de gebruikelijke standjes gedaan. Ze deed goed mee en kreunde flink. Dat kom ik de laatste tijd meer tegen, dat dames hard kreunen. Nou kan het natuurlijk dat ik inmiddels zo goed ben geworden, maar misschien vertelt hun booker ze dat we dat leuk vinden. Het zijn namelijk steeds Oekrainse vrouwen waarvan ik vermoed dat ze dezelfde booker gebruiken.
Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaargepijpt en hadden we nog tijd voor een gezellig praatje. Ze spreekt goed engels en lijkt een slime dame, dus je kunt een goed gesprek hebben met haar.
Kortom, ik heb erg van haar genoten en ga zeker nog eens terug.

Terug
Bovenaan Onderaan